Elo
Zostal mi wymieniony wariator wraz z rozrzadem. Ale po wymianie tego wariatora nie slysze poprawy w pracy silnika i dalej klekocze.Przy rozruchu glosniej, po chwili ciszej Czego to mzoe byc wina?![]()
Elo
Zostal mi wymieniony wariator wraz z rozrzadem. Ale po wymianie tego wariatora nie slysze poprawy w pracy silnika i dalej klekocze.Przy rozruchu glosniej, po chwili ciszej Czego to mzoe byc wina?![]()
zakladam ze olej jest jaki powinien."klekotanie"moga tez powodowac zuzyte samoregulatory zaworow.Napisał Konrado
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
Tak, olej zostal wymieniony razem z wariatorem. Co to sa te regulatory i ile to kosztuje?
samoregulatory czyli tak zwane popychacze hydrauliczne.mieszcza sie miedzy walkiem rozrzadu a zaworami.jesli sa zurzyte klekocza do momentu wzrostu cisnienia oleju.niestety nie wiem ile kosztuje samoregulator.Napisał Konrado
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
hmm a ile ich tam jest?
tyle ile zaworow :wink:Napisał Konrado
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
ja nie twierdze ze t samoregulatory na 100 procent.wniskuje tylko z tego co piszesz.to trzeba slyszec.wiec radzil bym aby ktos kto ma o tym pojecie posluchal objawow.
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
hehe kurde to lipa trochu :O Ale we warsatacie nic mi takiego nie stwierdzili.. hmm.. BO wariator chyba nie potrzebuje czasu na zaaklimatyzowanie sie?![]()
wariator zakladasz i juz jest oki.
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
Jest raczej mało prawdopodobne, żeby walnęły wszystkie popychacze hydrauliczne w jednym czasie. Jezeli juz, to max 1-2 szt. Tym bardziej, że piszesz, że po chwili od uruchomienia silnika słabiej klekcze - czyli popychacze, po napełnieniu olejem, zaczynają działać. Powstaje pytanie, jaki wariator zamontowałeś - nowy, czy używany, a jeżeli kupiłeś nowy, to czy byłeś obecny podczas jego montażu, bo jeżeli to jakiś przypadkowy warsztat, to mogli Ci zrobić "małą podmiankę".