Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Problem ze sciągnięciem koła 156

  1. #1
    alanwroc
    Gość

    Domyślnie Problem ze sciągnięciem koła 156

    otóż dzisiaj we wrocławiu "ZIMA ZNOW ZASKOCZYŁA DROGOWCÓW" a że akurat niedziela pojechałem sobie na giełde i kupiłem stalówki razem z zimówkami wszystko ładnie pięknie snieg przuszy zabrałem sie za wymiane opon 1 poszła bez problemu 2 tak samo ale po stronie od pasażera zaczeły się schody śruby schodziły bez problemu jednak problem się zaczoł ze sciągnięciem koła otóż męczyłem się z nim z pół godziny... szarpałem tak że auto prawie spadło z lewarka i nic dosłownie potem psikałem wd 40 żeby puściło i nic wkoncu wymyślilem że przez otwory w feldze włoże linke holowniczą i bede probowałe tak ściągnąc i dalej nic ... wiec juz zdenerwowany wyziebiony przemoczony zaczełem podważać łomem i dopiero zaczeło stopniowo puszczać... i wkoncu udało się jednak zmartwiło mnie to troche czym to może być spowodowane ? i w jaki sposob robić żeby tak sie nie działo martwi mnie to że keidyś na drodze złapie kapcia i nie bede mógł koła wymienić (

    i jeszcze 2 sprawa czy na ten okres jeżeli zmieniacie felgi i chowacie je do piwnicy zabezpieczacie je jakos plynami etc .. ?

  2. #2
    Korczu
    Gość

    Domyślnie

    ja mialem to samo,wulkanizator meczyl sie chyba z 10 minut aby sciagać kolo,kopał psikał,i szarpał az wkoncu pusciło.masakra jakas.i tez nie wiem jak jest tego przyczyna.pozdro

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    A fele oryginalne? Lekarstwem jest dobrze wszystko wyczyścić drobnym papierem ściernym, a przed założeniem felgi psiknąc smarem miedzianym.
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar Siekier
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 156 1,8TS
    Postów
    522

    Domyślnie

    Normalna sprawa - felgi sie zapiekaja na piastach, spowodowane jest to czsciowo utlenianiem sie metaowych elementow, czesciowo rowniez wszelakiego rodzaju syfem z drogi. Rzeczywiscie mozna temu zapobiec tak jak wyzej kolega wymienil przy pomocy smaru miedzianego, ja uzywalem ostatnio smaru grafitowego w sprayu - i tez zdal egzamin.
    Oczywiscie wczesniej dokladnie wyczyscic wszystko szczoteczka druciana.

  5. #5
    Sysio166
    Gość

    Domyślnie

    Ja też się z tym męczyłem ponad 20 minet, dopiero kilka mocnych kopów w koło pomogło :wink:
    Potem wyszorowałem szczotką i psiknąłem WD-40, nie wiem czy to dobrze, ale tylko to miałem "na podorędziu".

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 31-08-2011, 21:44
  2. [155] Problem z ustawieniem KĄtu koła przód
    Utworzone przez greg_117 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 02-01-2010, 13:30
  3. [145] Bicie tylnego koła problem
    Utworzone przez luki123 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-12-2009, 10:35
  4. problem z odkręceniem koła pasowego
    Utworzone przez szymon75 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 05-07-2009, 09:41
  5. [33] Problem z łożyskiem koła tył oraz rozrząd.
    Utworzone przez Spirit w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 29-11-2008, 15:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory