Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: P0404 - EGR Circuit Range/Performance

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie P0404 - EGR Circuit Range/Performance

    Mam taki blad i nie moge go skasowac ,macie jakies pomysly o co chodzi ? Pojawil sie razem z bledem P1238 ,ale ten drugi skasowalem i marchewa zgasla a tego nie mozna...

  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar prodigyboy
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    była 156 2.4 JTD z przesiadką na X5 , obecnie 156 1.9 SW
    Postów
    267

    Domyślnie

    Błąd EGR - więc może go przeczyśc . Tu masz opisane jak to zrobic .
    http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...td_2004_a.html

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    ja go czyscilem juz chyba z 10 razy ,kupilem nawet i zamienilem elektromagnez ,ale nigdy nie pojawil mi sie blad P0404 ,byl tylko ten P1238 (podobno tez ma zwiazek z EGR-em...)

    ---------- Post dodany o godzinie 17:55 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 17:13 ----------

    Wyczytalem ze to moze byc wina elektromengezu sterujacego podcisnieniem EGR-a ,ale ja mam takie dwa i sprawdzalem je na krotko podpinajac do akumulatora ,i chodzily oba ten bolec wciskajac go palcem dawal opor i wysowal sie...Moze to glupie ,ale po tym jak sprawdzalem te elektromagnezy na krotko do aku ,po zalozeniu EGR-a jak nigdy nie wywalalo bledu P0404 to wlasnie teraz mam ten blad ,moze spierniczylem te elektromagnezy tym sprawdzaniem na krotko :/

  4. #4
    marek13
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał peenbe Zobacz post
    ja go czyscilem juz chyba z 10 razy ,kupilem nawet i zamienilem elektromagnez ,ale nigdy nie pojawil mi sie blad P0404 ,byl tylko ten P1238 (podobno tez ma zwiazek z EGR-em...)

    ---------- Post dodany o godzinie 17:55 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 17:13 ----------

    Wyczytalem ze to moze byc wina elektromengezu sterujacego podcisnieniem EGR-a ,ale ja mam takie dwa i sprawdzalem je na krotko podpinajac do akumulatora ,i chodzily oba ten bolec wciskajac go palcem dawal opor i wysowal sie...Moze to glupie ,ale po tym jak sprawdzalem te elektromagnezy na krotko do aku ,po zalozeniu EGR-a jak nigdy nie wywalalo bledu P0404 to wlasnie teraz mam ten blad ,moze spierniczylem te elektromagnezy tym sprawdzaniem na krotko :/
    Penebe wydaje mi sie że jest to jednak EGR tak jak u mnie .Jeśli masz dostęp do kompa to sprawdź czy nie wrzuca Ci błędu P1238 na wolnych obrotach czyli w momencie przejścia EGR z 100% na 1%. Chyba masz ten sam problem co i ja i dlatego podejrzewam EGR

Podobne wątki

  1. [159] limited range cruising
    Utworzone przez _jedrek_ w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 01-04-2015, 10:46
  2. ICS opcja Range
    Utworzone przez seba185 w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-01-2012, 14:06
  3. Atention:Limited Range
    Utworzone przez karolzdwpl w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 13-01-2012, 21:23
  4. [156] Klocki FERODO DS Performance na tył
    Utworzone przez Superjahu007 w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 06-06-2010, 17:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory