Witam, zastanawiam się nad tym wtryskami czy ktoś może coś o nich napisać? Wiem, że pierwsze wersje nie były za dobre a jak jest z tymi najnowszymi z wtyczką zamiast kabla?
Witam, zastanawiam się nad tym wtryskami czy ktoś może coś o nich napisać? Wiem, że pierwsze wersje nie były za dobre a jak jest z tymi najnowszymi z wtyczką zamiast kabla?
Wkładałem do dość wymagającego 2.0 V6 mazdy w 323, na MagicJetach autko poszarpywało i miało rozjazd między widłami. na Apisach wszystkie problemy znikły. Na pewno są szybsze niż np. MagicJety, do tego odporne na syf z gazu, budowa tych wtrysków jest tak jakby kopia w dużym pomniejszeniu Medów, I-plusów, tłoczek to krążek średnicy 1groszówki, latający góra-dół, tam nie ma się co sklejać, syfić, przycierać, do tego są niemal bezgłośne.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Z czym są lepsze Hana czy matrixy od apis? Pewnie chodzi o powtarzalność. Mam obecnie MJ i po pewnym czasie mam rozjazdy w V6, jedna sonda jest słaba (grzałka zaczyna siadać) ale na benzynie jest jeszcze OK więc podejrzewam MJ dlatego powoli się rozglądam za jakimiś zamiennikami w rozsądnej cenie.
Ostatnio edytowane przez Koral ; 11-10-2010 o 09:58
Co do powtarzalności, partia z której miałem była OK, potem coś chłopakom nie wyszło i miały jak dla mnie ciut za duży rozrzut, na 10sztuk jedna śmietnik ze względu na odchyłkę od reszty.
Co do H2000 - sam na nich jeżdżę, plusy idealnie takie same wydatki, szybkość, wydajność, brak zmian wydatku względem temp. własnej wtryskiwacza, łatwość montażu wersji pojedynczej.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Odgrzewam kotleta
Jestem w trakcie reanimacji instalacji LPG w moim V6 po poprzednim właścicielu i zainteresowały mnie te wtryski. Jak by się sprawowały w połączeniu ze Stagiem 300-6 i Scorpionem GT? Słyszałem, że są ponoć lepsze od MagicJet i parę groszy tańsze![]()
Jeśli nie musisz nie bierz APISów, mają problemy ze szczelnością po pewnym przebiegu.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts