
Napisał
kmito
Niech Ci ustawiają na zero ewentualnie lekko w plusie. Mimo, że ustawienia fabryczne mówią o lekkim minusie.
Miałem dość bogate doświadczenia ze zbieżnością w Fiacie Stilo. Ale tam były szerokie niskoprofilowe opony. Nigdy nie udało sie wyeliminować ścierania o środka. Doszedłem do wniosku, że to wina naszych dróg czytaj kolein. Opony jeżdżą krawędziami. Z resztą w Alfie teraz ma to samo.
W Twoim przypadku nie ma to miejsca.
Ustawienie zbieżności na przyrządach w moim przypadku zawsze kończyło się lekkim ściąganiem i źle ustawioną kierownicą. Musiałem zawsze robić korekty na "czuja".
Czyli skręcaniem odpowiedniego drążka kierowniczego stosownie do strony ściągania.
I jazda próbna, ewentualnie dalsze korekty itd.
Pozdrawiam i życzę powodzenia.