Taki oto zestawik znalazłem całkiem przypadkiem na alledrogo, może kogoś zainteresuje
http://moto.allegro.pl/naped-integra...276641721.html
Jeśli w złym dziale dałem to proszę przenieść![]()
Taki oto zestawik znalazłem całkiem przypadkiem na alledrogo, może kogoś zainteresuje
http://moto.allegro.pl/naped-integra...276641721.html
Jeśli w złym dziale dałem to proszę przenieść![]()
Nie tak łatwo to do 155 wstawić. Trzeba rzeźbić w bagażniku. Spójrz w instrukcję i zobacz pojemność bagażnika w zwykłej 155 (525 l) i w Q4 (chyba 410 l)
Pozdrawiam
bikermarek
Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
Pamiętam o tym ale mimo wszystko kusząca propozycja - zrobić sobie Q4 na bazie Dedry IntegraleI silnik mniej problemowy
![]()
v6 q4?![]()
Widziałem zdjecia 33 przerabianej na P4. Chyba bym tego z swoja 155 nie zrobiłRzeźba rzeźba jeszcze raz rzeźba.....
popatrzcie rozstaw poduszek na belce powinien się zgadzać więc pozostaje tylko wyciąć w bagażniku wnękę na koło i most już siedzi
Dopóki nie będzie trzeba z przodu przerabiać podłużnic i ściany grodziowej to robota do zrobienia. jeszcze pozostaje spięcie silnik skrzynia.
Więc kto się podejmuje?![]()
Dlatego to tutaj wrzuciłem, bo czy przypadkiem płyta Dedry i 155 to nie jest to samo?? W końcu jakich części bym nie oglądał zawsze pasują też do Delty/Dedry.
Gdybym miał kasę to bym łyknął, ale chyba całą Dedrę żeby w razie co części mieć. Kto wie, jak skończę studia i ogarnę sobie odpowiednią pracę to chyba pomyślę poważnie nad 155 Turbo Integrale (hmm, TI??)
Ostatnio edytowane przez kasztelan ; 19-10-2010 o 11:01
trzeba by manuale od zwykłej i od q4 porównać jak tam wygląda nadwozie.
Powiem Ci, że dobrze kombinujesz skoro nie ma dużo q4 to trzeba sobie ją samemu zbudować tym bardziej, że droga może nie być wcale taka trudna![]()
Ostatnio edytowane przez rafal_155 ; 19-10-2010 o 11:03
No jasne - cała Dedra Integrale kosztuje u nas w granicach 6 koła - masz kompletny motor Lampredi 8V turbo który jest kompletnie bezobsługowy w porównaniu do 16V z Q4, masz kompletny napęd 4x4, więc jeśli płyta podłogowa jest taka sama to wystarczy zapewne parę spawów po drodze i przekładasz całość. Z tego co wiem nawet nie trzeba przerabiać mocowań silnika i skrzyni pod 2.0 8VT, na zdjęciu nawet widzę że skrzynia ma przednie mocowanie umieszczone jak u mnie.
Później w miarę potrzeb i możliwości jak każdy uturbiony silnik możesz go łatwo podkręcić do 300KM albo i więcej, IMO super sprawa dla Alfisti chcącego mieć rasową Alfę do upalania![]()
Ostatnio edytowane przez kasztelan ; 19-10-2010 o 11:12