Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Przekładka zegarów

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bodziok26
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Wieluń
    Postów
    91

    Domyślnie Przekładka zegarów

    Przełożyłem dzisiaj zegary w mojej alfie, w trochę bogatszej wersji o wskaźniki temperatury i ciśnienia oleju. Moje pytanie to czy istnieje możliwość żeby te dodatkowe wskaźniki zaczęły działać. Wiem że czujniki powinny się znajdować gdzieś z tyłu silnika, ale dokładnie gdzie to nie wiem i czy wystarczy że założę te czujniki i podepnę jakieś luźne kabelki czy też muszę ciągnąć nowe przewody??????

  2. #2
    marceell
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bodziok26 Zobacz post
    Przełożyłem dzisiaj zegary w mojej alfie, w trochę bogatszej wersji o wskaźniki temperatury i ciśnienia oleju. Moje pytanie to czy istnieje możliwość żeby te dodatkowe wskaźniki zaczęły działać. Wiem że czujniki powinny się znajdować gdzieś z tyłu silnika, ale dokładnie gdzie to nie wiem i czy wystarczy że założę te czujniki i podepnę jakieś luźne kabelki czy też muszę ciągnąć nowe przewody??????
    a co to za autko i który rok?

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bodziok26
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Wieluń
    Postów
    91

    Domyślnie

    Moje auto to 155 1,7 TS z 94 r., a dawcą była 1,8 TS z 95 r.

  4. #4
    marceell
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bodziok26 Zobacz post
    Moje auto to 155 1,7 TS z 94 r., a dawcą była 1,8 TS z 95 r.
    sorry, inny silnik, inne czujniki, na bank inne okablowanie elektryczne. Na takie majstersztyki to zapytaj kolegi iNTELLA. teraz kończy instalować spadochron do swojej Belli, żeby mógł wyhamować po tym jak już uruchomi napęd jądrowy co ostatnio zamontował.
    Ostatnio edytowane przez marceell ; 22-10-2010 o 19:07

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    A co z zegarami poliftowymi do przedliftowej Belli?? Wtyczki są takie same?? Podobają mi się te po lifcie i może bym zmienił.

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar Dziaru
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    155 2,0TD / 155 2,0TS / 155 1,8TS 8V / 155 2,0 16V / 164 2,0 TS 8V
    Postów
    1,487

    Domyślnie

    A powiedzcie mi , jak to własnie wygląda z samą instalacją ? czy jest czy trzeba ciągnąć kalbe i podpinać ?
    Bo w mojej nie było dodatkowych zegarów a w 2,5 TD juz tak i zamierzam je zamontować

    Kolejna sprawa czujnik to czujnik zawsze się go jakoś kalibruje i reguluje ? czy może jednak nie ? i trzeba jakiś rezystor wpinać i nim jakoś regulować ?

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bodziok26
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Wieluń
    Postów
    91

    Domyślnie

    To w końcu trzeba ciągnąć nowe przewody czy wystarczy tylko zamontować czujniki we właściwych miejscach i je podłączyć????????????? Czy ktoś już to robił może??????

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bodziok26
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Wieluń
    Postów
    91

    Domyślnie

    No dobra niedowiarki i żartownisie dzięki za pomoc. Marceell jak nie wiesz to przynajmniej zachowaj sobie tą uszczypliwość dla siebie. Łamiemy mity tzn. instalacja jest podciągnięta, wystarczy wkręcić czujniki i podpiąć przewody. Z tyłu silnika nad rozrusznikiem czujnik ciśnienia paliwa koszt 127 zł i podpinamy szary przewód. Z przodu silnika, za filtrem oleju wkręcamy czujnik temperatury oleju koszt 12 zł i podpinamy przewód szary z czerwonym paskiem. Teraz już możemy się cieszyć działającymi wskaźnikami ciśnienia i temperatury oleju. Zegary ze starej i nowej wersji różnią się układem kontrolek, ale wszystkie wskaźniki działają bez zarzutów. Następne będą wskaźniki braku płynu spryskiwaczy i chłodniczego. Jak zrobię to napiszę.

  9. #9
    marceell
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bodziok26 Zobacz post
    No dobra niedowiarki i żartownisie dzięki za pomoc. Marceell jak nie wiesz to przynajmniej zachowaj sobie tą uszczypliwość dla siebie. Łamiemy mity tzn. instalacja jest podciągnięta, wystarczy wkręcić czujniki i podpiąć przewody. Z tyłu silnika nad rozrusznikiem czujnik ciśnienia paliwa koszt 127 zł i podpinamy szary przewód. Z przodu silnika, za filtrem oleju wkręcamy czujnik temperatury oleju koszt 12 zł i podpinamy przewód szary z czerwonym paskiem. Teraz już możemy się cieszyć działającymi wskaźnikami ciśnienia i temperatury oleju. Zegary ze starej i nowej wersji różnią się układem kontrolek, ale wszystkie wskaźniki działają bez zarzutów. Następne będą wskaźniki braku płynu spryskiwaczy i chłodniczego. Jak zrobię to napiszę.
    nie uszczypliwość tylko żart. co do kolegi iNTELLa naprawdę robi niezłe przeróbki w swojej belli, dlatego proponowałem się go zapytać.

  10. #10
    MaxPiecia
    Gość

    Domyślnie

    Z tego co mi wiadomo są standardowe wiazki nawet do el szyb z tylu i z przodu problem jest żeby mieć manual z opisem kostek ewentualnie przewodów gdzie ich szukać, mam do tego trochę inne pytanie czy ktoś wie co to za ustrojstwo koło zbiorniczka płynu spryskiwaczy bo mi się wydaje ze ala komputer pokładowy ale mogę się mylic

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 05-03-2015, 15:16
  2. Przekładka ECU
    Utworzone przez GPrzemek101 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 22-05-2014, 08:19
  3. Przekładka 1.6 T.S. na 2.0 T.S.
    Utworzone przez Konrado147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 02-06-2013, 13:37
  4. przekładka 1,8 na 1,8
    Utworzone przez PiotrDymek w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 03-01-2011, 22:58
  5. [33] Przekładka 1.4IE na 1.7 16V
    Utworzone przez Łysy w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 10-08-2008, 09:21

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory