Strona 1 z 6 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 60

Temat: Problem mechanika....Alfa 155 2.0 8v T.S

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Gregu155
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 147 JTD 8v
    Postów
    486

    Domyślnie Problem mechanika....Alfa 155 2.0 8v T.S

    Drodzy koledzy gdzie znajuje się komputer i kostki dające prąd 12v na cewki????...Nie mam prądu na jednej cewce. Cewka sprawna, przewody też, Gdzieś prąd ginie..

    Druga sprawa jest taka że popychacze bardzo chałasują....są hydtrauliczne. Czy istnieje możliwość wyregulowania ich???
    Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁA Było: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
    Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczka
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 16v - Była Chrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
    Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    jesli chodzi o wyregulowanie zaworów to jest taka opcja w 8v, zacznij wg mnie od tego...

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar alfasound_mania
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8V;Alfa Romeo GT 1.9 JTD;Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    Postów
    864

    Domyślnie

    Sprawdź moduły zapłonowe są pod cewkami , a co do komputera znajduję się w nogach pasażera z przodu.
    Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    komp jest pod schowkiem, pod nogami pasażera jest osłona na dwie śruby pod nią jest komp i tak jak alfasound_mania napisał sprawdź moduły pod cewkami.

    Zawory w 8v nie są regulowane hydraulicznie, reguluje się je płytkami ale do tego trzeba zdjąć wałki.

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Marian
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    KPR
    Auto
    ex AR155/obecnie s80 t5,alfa 159 mpi
    Postów
    416

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal_155 Zobacz post
    komp jest pod schowkiem, pod nogami pasażera jest osłona na dwie śruby pod nią jest komp i tak jak alfasound_mania napisał sprawdź moduły pod cewkami.

    Zawory w 8v nie są regulowane hydraulicznie, reguluje się je płytkami ale do tego trzeba zdjąć wałki.
    u mnie temat zaworow wciaz otwarty znalazlem mechanika obecnie dlubie u mnie przy Fiacie i powiedzial,ze wymienii plytki bez zdejmowania walkow:-D tlumaczylem ze sie nie da:-D uparl sie i powiedzial ze zrobi bez demontazu walkow

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Gregu155
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 147 JTD 8v
    Postów
    486

    Domyślnie

    Tak juz dzis mi chcieli zdejmowac te wałki...ale wezmą się za to jutro....

    ---------- Post dodany o godzinie 18:45 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 18:41 ----------

    A gdzie te podkładki można dostać????
    Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁA Było: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
    Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczka
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 16v - Była Chrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
    Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Marian
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    KPR
    Auto
    ex AR155/obecnie s80 t5,alfa 159 mpi
    Postów
    416

    Domyślnie

    Cytat Napisał MichalRTK7 Zobacz post
    Tak juz dzis mi chcieli zdejmowac te wałki...ale wezmą się za to jutro....

    ---------- Post dodany o godzinie 18:45 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 18:41 ----------

    A gdzie te podkładki można dostać????
    Cermotor,ASO

  8. #8
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marian Zobacz post
    u mnie temat zaworow wciaz otwarty znalazlem mechanika obecnie dlubie u mnie przy Fiacie i powiedzial,ze wymienii plytki bez zdejmowania walkow:-D tlumaczylem ze sie nie da:-D uparl sie i powiedzial ze zrobi bez demontazu walkow
    ten mechanik jest taki głupi czy tylko udaje głupka??
    Nigdy w zyciu nie wymieni płytek bez zdjęcia wałków

    ---------- Post dodany o godzinie 19:04 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 19:02 ----------

    Cytat Napisał MichalRTK7 Zobacz post
    Drodzy koledzy gdzie znajuje się komputer i kostki dające prąd 12v na cewki????...Nie mam prądu na jednej cewce. Cewka sprawna, przewody też, Gdzieś prąd ginie..
    Co to za głupoty ludzie wypisują, prąd na cewkę idzie bezpośrednio ze stacyjki przez przekażnik

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #9
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Gregu155
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 147 JTD 8v
    Postów
    486

    Domyślnie

    andrew155 napisał mi że można je na sztuki kupić lub....( co odpada w moim przypadku)cały zestaw za 3 koła

    ---------- Post dodany o godzinie 19:07 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 19:05 ----------

    to gdzie ginie ten prąd????? cewka sprawna, przewody też

    ---------- Post dodany o godzinie 19:08 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 19:07 ----------

    fakt....chodziło mi nie o komputer a przekażnik....Sorry mój błąd. Przyznaję się bez bicia
    Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁA Było: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
    Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczka
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 16v - Była Chrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
    Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest

  10. #10
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Przekażnik daję prąd na dwie cewki jednocześnie, skoro nie ma na jednej cewce to przyczyny trzeba szukać w kostce elektrycznej pod cewką.
    Myślę że kolega zadał żle pytanie. Cewka nie daje prądu na świece - raczej tak to powinno wyglądać pytanie.
    Ostatnio edytowane przez 75andrew155 ; 16-11-2010 o 19:22

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. Alfa spadła z podnośnika u mechanika !!!!
    Utworzone przez seven w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 28-12-2014, 18:26
  2. Szukam mechanika Alfa 156 2,4 z 2004r
    Utworzone przez FrankyFurbo w dziale Lubuskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-11-2014, 08:29
  3. Szukam Dobrego mechanika Alfa Romeo 147
    Utworzone przez LoOk666 w dziale Małopolskie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-07-2011, 13:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory