Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Po wymianie rozrządu- PORAŻKA....

  1. #1
    starnaw
    Gość

    Domyślnie Po wymianie rozrządu- PORAŻKA silnik pada chyba....

    Witam!!!!
    Więc tak zacznę może od tego... przed rozrządem troszke klekotał jak diselek... więc z tego co się tu wyczyta itp itd to troszkę się człowiek orientuje...że to wariator, ale wszystko poza tym było git... no oprócz 4go biegu pisałem to w innym temacie więc: zaprowadziłem samochód do warsztatu który ma ukończoną specjalizację na naprawy wszelkie Alfa Romeo i również widziałem w biurze mase nagród certyfikatów itp. itd.wydanych przez włoskie centrum Alfa Romeo mało tego nawet w serwisie FIAT LANCIA I ALFA ROMEO mi ten zakład polecili no to kurde zaprowadze moją Niunię tam bo zaufalem baranom.....i podczas wymiany rozrządu okazalo się że mam dwa wałki rozrządu na wykończeniu wiec je wymienili ale to pikuś dobra jak robić to już wszystko pomyślalem, postanowiłem też wymienić skrzynie bo mechanizm i cięgna miałem dobre(ale to już inna historia) dobra chłopaki wymienili cały rozrząd oraz szkrzynie porobili testy no i dobra odebralem samochód w czwartek...no i tak wiecie na szybkiego do domku i już... i w sobotę wyskoczyłem na autostradę pędze ze 140 i przy hamowaniu strasznie mi w lewym kole coś napierdziela i w pedał bije hamulca..SZOK.... nastepnie stałem na światłach i miał 800obrotow a nim delikatnie trzęslo... a tak nie było mówie że drugi SZOK... więc zrobiłem zakupy w piątek i postawiłem samochód żeby jechać do niego zadzwoniłem powiedziałem o co chodzi i przyjechać miałem w poniedzialek ..ale dzisiaj polecialem znowu do centrum i się załamalem... bo jak się rozgrzal to poprostu nie mial w ogóle siły ledwo jechalem.... po zaparkowaniu i odpaleniu słyszalem jakby kombajn zborze kosił chdzi gorzej od traktora tylko bardziej to słychać w rurze wydechowej ... przerywa jakby na dwa gary nie chodził i to walenie tosz to trzeci zajebisty SZOK..... i powiem Wam szczerze że jakbym wiedział że tak bedzie to bym pieprzyl tą wymiane przejechałem może 50km i wszystko padlo... co to może być to walenie jak kombajn???? całkowity brak mocy??? tylko niech ktoś nie pisze że to przepływka bo to na 100%nie jest przepływka...teraz boje sie jechać tym samochodem żebym czegoś więcej nie rozwalił... biore lawete na koszt mechanika i jade do niego juro rano.... obawiam się że teraz beda mieli dużo więcej niż tylko rozrząd do wymiany ale go jutro i tu (przepraszam moda) zjebie że mi samochód spier....lił....pomóżcie koledzy bo mam ciśnienie 200/300..... co on mógł tam zjeba....
    Ostatnio edytowane przez starnaw ; 21-11-2010 o 19:56 Powód: zmiana tematu

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    Tracenie mocy po nagrzaniu to często rozrząd przestawiony na wałku wydechowym, od poprawności jego założenia bym zaczynał.

  3. #3
    Wojce
    Gość

    Domyślnie

    Lepiej go nie odpalaj ,bo coś sie zdaje ,że z rozrządem coś nie tak ,mógł sie przestawić ,jakiś błąd zrobili Ci wykwalifikowani mechanicy

    ---------- Post dodany o godzinie 19:51 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 19:49 ----------

    I jak w silniku coś wali i stuka to niestety mogą być przykre następstwa tego i nie jest to dobry znak

  4. #4
    starnaw
    Gość

    Domyślnie

    no i własn ie mnie te odgłosy najbardziej martwią.... a chodzi mi o to żeby mi nie wkrecał że ta częśc czy ta poszla i żebym wiedział że poprostu oni robote spierdzielili... wiecie o co chodzi bo pojade a on powie panie nie moje części to mówiłem że gwarancji nie daje.... i poszedł np napinacz i temu tak....

  5. #5
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał starnaw Zobacz post
    co on mógł tam zjeba....
    Prawdopodobnie napinacz

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  6. #6
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar maybah
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Grudziądz/ Słupsk
    Auto
    AlfaRomeo 156 (Sport Pack 2) 1.8 T.S 16V 2000r.
    Postów
    239

    Domyślnie

    oni spie.....olili. więc ,śmiało do nich jedź i opier.....

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Jeśli dawałeś swoje części to musisz być przy nich cały czas i patrzeć im na ręce, jak będą rozkręcać, bo inaczej wcisną Ci winę i nic nie udowodnisz.
    Warunek tylko taki, że musisz się znać .
    Jeśli nie czujesz się na siłach to weź ze sobą zaufanego fachowca.

  8. #8
    starnaw
    Gość

    Domyślnie

    dokladnie... będe z nimi cały czas i bedę patrzył na napinacze rolki paski itp itd... jak to będzie ok to bedzie wiadomo że oni spierdzielili wszystko..... no a mi powiedzial że mam wałki rozrzadu do wymiany i wymienił heh co z tego jak teraz będzie musial wymienić dużo więcej.... a dodam że jeden moj NOWY napinacz mialem spierdzielony i dał swoj... może to ten.... no nic jutro będzie jasne i zobaczymy co się stało....ja to też stawiam na to że spierdzielili a nie na cześci....
    a jakie konsekwencje??? tłoki może głowica a moze blok.... kilka zaworów to raczej napewno.... zalamalem się bez kitu.... było pieknie chciałem se polepszyć i caly rozrzad zmienić a tu masz... puste banany niech zmieniają podkowy kobylom a nie rozrządy w samochodach.... dzięki koledzy jutro po ogledzinach napisze co i jak....ciekawe cz się bedzie coś pruł...pozdrawiam

    A i jeszcze dodam że kontrolka silnika mi pomrugała z 7-8 razy i zgasła jak zgasiłem samochód i odpaliłem to znowu pomrugała taki sam czas i zgasła... no i już nie odpalałem... i nie wiem ... olej jest ale był zalany nowy czysciutki patrzyłem w czwartek a dzisiaj po tej sytuacji normalnie czarny jak by miał z rok...ale w normie....masakra pojade jutro i chyba włoże mu korbe w dupe i zakręce ze trzy razy i zobaczymy co powie na moja robote.... juz mam ciśnienie większe od montewerestu....
    Ostatnio edytowane przez starnaw ; 21-11-2010 o 22:15

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Pierwsza rzecz po zdjęciu pokrywy rozrządu to dokładne oględziny paska - czy zęby nie są wycięte - i napinacza, czy jego wskazówka pokrywa się z otworem.
    Jeśli wskazówka opadła to znaczy, że napinacz był źle wyregulowany lub za słabo przykręcony.
    Następnie dokładne oględziny rolki prowadzącej.
    Potem należy sprawdzić poprawność ustawienia rozrządu na blokadach - koniecznie z wyzerowaniem tłoka 1. cylindra w GMP czujnikiem zegarowym - blokady mają idealnie przylegać.
    Bez czujnika nawet nie dyskutuj, bo to partactwo.
    Jeśli ustawienie nie będzie prawidłowe to trzeba sprawdzić czy koła wałków rozrządu są dobrze przykręcone, szczególnie wydechowego, bo to koło trzeba mieć czym i umieć przykręcać.
    A na czym polegała ta wada Twojego napinacza, co mu było, że mechanik go zakwestionował?
    Pierwszy raz słyszę, żeby nowy napinacz był wadliwy.

  10. #10
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - jesli wymieniamy wałek rozrzadu, dowolny to za tym powinno sie wymienic WSZYSTKIE popychacze hydrauliczne.
    - z jakiegos powodu te popychacze zeszlifowały ci przecież krzywki wałka a takm jest 50 HRC.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. Po wymianie rozrządu obróciła się panewka
    Utworzone przez tigeras w dziale GT
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 08-04-2012, 18:03
  2. [146] Problem po wymianie rozrządu 1.6 TS
    Utworzone przez scyzorsw w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 13-12-2011, 20:48
  3. Awaria po wymianie rozrządu
    Utworzone przez cin_ek w dziale 156
    Odpowiedzi: 54
    Ostatni post / autor: 19-10-2009, 12:43
  4. problem po wymianie rozrządu 2,5 v6
    Utworzone przez michal100 w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 14-10-2009, 22:29
  5. po wymianie rozrządu problem.. 2.0 TS
    Utworzone przez bonus-wlkp w dziale 156
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 18-08-2008, 13:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory