Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Każda skoda (octavia, superb) z silnikiem 1,8TSI dostaje bęcki od Giulietty z silnikiem 1,4 Mair 170KM, jeśli chodzi o przyspieszenie od 0-100km -przy czym superb jest 250kg cięższy, a octavia 50kg! lżejsza. Co do charakterystyki momentu to moment obrotowy 250Nm jest dostępny w 1,4 Mair od 2500obr/min (w trybie D, w trybie N jest to 230Nm od 2250obr/min) i spada do 217Nm przy 5500obr/min -czyli jest praktycznie płaski
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
No i właśnie tu może być lekki zawód, bo te 1.8 TSI zwykle mają bonus od fabryki, ja swojego co prawda nie mierzyłem, ale kilka innych egzemplarzy u kolegów z forum Octavii wychodziło pod 180 koni i 280 Nm (przy 160 i 250 wg specyfikacji). Dziwne, ale sam widziałem na wykresach. Zatem w te bęcki, to zbytnio nie wierzę. Ułamki sekundy do setki na papierze mniej się liczą niż odejście na czwartym biegu powiedzmy od 80 do 140.
Widziałeś wykres, skoro wiesz kiedy moment spada? To, gdzie jest maksymalny to wiem, wszędzie piszą, a przed zamówieniem przeczytałem cały internet i wykresu nie znalazłem. Na Youtube widziałem jak ktoś wyhamował QV, wyszło chyba 226 koni czyli 10 mniej niż w specyfikacji, więc moja pewnie też 170 nie będzie miała, no ale tak jak mówiłem, pięknym więcej się wybacza.
---------- Post dodany o godzinie 22:31 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 22:24 ----------
Się nie kieruj stereotypami, bo wg nich, to właśnie powinieneś wjeżdżać, wyjeżdżać, bądź siedzieć w serwisie.
Ostatnio jak wracałem od dealera, to objechałem jakąś Brerę, nie to, żebym specjalnie musiał, ot spieszyło mi się ciut. Się chłop zawziął, ale że nie bardzo dawał radę, to się wepchnął już poza konkursem przed kogoś, co go wpuściłem przed siebie jak się peleton zaczął zagęszczać. Niehonorowo!
---------- Post dodany o godzinie 22:33 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 22:31 ----------
Dzięki. Za parę tygodni podzielę się wrażeniami z eksploatacji.![]()
Ostatnio edytowane przez milleniusz ; 20-11-2010 o 22:35
Man nadzieje że nie wziąłeś sobie tego do serca bo w tych gratulacjach było więcej sarkazmu i współczucia niż zachwytu .
Ale mniejsza z tym po 1 kolega pomylił tematy a nawet fora
po 2 owy pojazd Škoda że została przerwana produkcja "a może nareszcie"
3 jak myślisz kolego czemu VW chce kupić koncern ALFA ROMEO ? podpowiem ci bo do następnej generacji 'szkody' chcą wsadzić silnik od Julki
A może jeszcze porozmawiamy o doznaniach z przejażdżki Ferrari 4.8 ?
Proponuje na tym zakończyć dyskusję bo temat postu z goła jest inny .
Ostatnio edytowane przez TOM & JULIA ; 20-11-2010 o 23:08
Bonus od fabryki to nic nadzwyczajnego w T-Jetach taKże W MULTIAIR nie powinno być gorzej. Niektórzy z T-jet 120 KM na hamowni mieli 140 KM a 150 ki wyciągały niekiedy ok. 170 KM. Bonus od fabryki to nie tylko domena VWW trybie dynamic Alfa powinna miec lepsze osiągi od twojej Skody także w elastyczności na wyższych biegach. Oczywiście po tym jak się silnik ułoży
Dokopałem się do danych odnośnie elastyczności Octavii I gen. z silnikiem 1.8 T 150 KM - na ostatnim 5 biego - 80-120 km/h 12.6 sTo Giulietta ją robi na 6-tce i to na luzie także nie musisz się martwić.
A po za tematem - moje gratulacje były szczere bo wybrałeś świetny samochód (oczywiście chodzi mi o Alfę) oraz gratuluję decyzji bo chyba rzadko się zdarza żeby ktoś ze Skody przesiadał się na Alfę.
Ostatnio edytowane przez Żuczek ; 21-11-2010 o 01:26
Te bonusy to wychodzą tylko na hamowniach inercyjnych, a nigdy na hamowniach obciążeniowych - zainteresowani wiedzą o co chodzi... Mnie swego czasu na hamowni inercyjnej wyszedł moment 400Nm na fabrycznym oprogramowaniu w JTD 1,9 16v i gość się jeszcze zarzekał że to wiarygodne wyniki
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
zaczyna sie robic maly offtopic, ale z calym szacunkiem, wnetrze Giulietty nie umywa sie do tego ze 159. Skoda nie ma polotu, ale srodek Julki wcale nie bije wiekszosci marek na glowe.
Tez tak odczuwam, wnętrze a raczej deska jest słaba. Mało płynności, trochę jak Skoda Audi i inne V-Widły. ALE! jak tylko mam okazje dokopać innemu V-Widły Team deska staje się ładniejsza ..
![]()