Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 30

Temat: wymiana końcówki drążka czy całego drążka?

  1. #1
    karolina_wojcik
    Gość

    Exclamation wymiana końcówki drążka czy całego drążka?

    Byłem ostatnio w stacji kontroli pojazdów na "geometrii kół" tj. ustawił koła na platformie, która poruszała poprzecznie kołami. Wyszedł luz na przednim lewym kole tj. 3 mm. Teraz pytania:
    1. czy do wymiany będzie sama końcówka drążka czy drążek, a może oba te podzespoły?
    2. czy jest sens wymiany wyłącznie jednej (wadliwej, z luzami) końcówki drążka, czyli tylko po lewej stronie na jednej osi?! nie trzeba by było od razu wymienić zarówno po jednej jak i po drugiej stronie osi??

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piter
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    146 1,6 TS 2000r
    Postów
    603

    Domyślnie

    Wystarczy wymienić samą końcówkę po tej stronie, gdzie jest luz. Najlepiej wymienić od razu dwie i mieć spokój, bo nie są to drogie części.

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Gary
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    159 TI
    Postów
    680

    Domyślnie

    Karolina, mało prawdopodobne, zebys miala luz na drazku, wiec tak, jak pisze piter proponuje wymienic koncowki (po obu stronach) i oczywiscie ustawic potem geometrie

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar saroo
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Nidzica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16v Bx. Alfa Romeo 164 3.0 V6
    Postów
    2,742

    Domyślnie

    Cytat Napisał karolina_wojcik Zobacz post
    Byłem ostatnio...
    Już nie wiem co myśleć


  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar kaes
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 145 1,4 bx 1995
    Postów
    787

    Domyślnie

    Cytat Napisał saroo Zobacz post
    Już nie wiem co myśleć
    Może Karol???
    Wziuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum...Co to było? Takie szybkie i piękne?
    To 145 boxerek oczywiście!

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar GrzesiuŻar
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    156 SW 2.5 V6 2002/03 192KM
    Postów
    1,250

    Domyślnie

    Hehe, może ma problem z identyfikacją ego?

    A tak w temacie - również mam taki luz na lewym kole i wystarczy samą końcówkę wymienić, to na niej często robią się luzy. Koszt z wymianą pewnie z 70zł.

    Pozdrawiam,
    GrzesiuŻar
    AR 146ti 2.0 16v '96
    AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
    AR 155 2.0 16v '95
    AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
    AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar Dziaru
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    155 2,0TD / 155 2,0TS / 155 1,8TS 8V / 155 2,0 16V / 164 2,0 TS 8V
    Postów
    1,487

    Domyślnie

    70zł ?

    kurcze lewarek , ściągnąć koło klucz płaski i heja i za 25zl zrobione

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar GrzesiuŻar
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    156 SW 2.5 V6 2002/03 192KM
    Postów
    1,250

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dziaru Zobacz post
    70zł ?

    kurcze lewarek , ściągnąć koło klucz płaski i heja i za 25zl zrobione
    Hehe, no ale wiesz... nie każdy ma zdolności a ja doliczyłem 'robociznę' od mechanika
    AR 146ti 2.0 16v '96
    AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
    AR 155 2.0 16v '95
    AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
    AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar kaes
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 145 1,4 bx 1995
    Postów
    787

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiuŻar Zobacz post
    Hehe, no ale wiesz... nie każdy ma zdolności a ja doliczyłem 'robociznę' od mechanika
    I czasem zbiezności nie trza ustawić?
    Wziuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum...Co to było? Takie szybkie i piękne?
    To 145 boxerek oczywiście!

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta Avatar macminik
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    KrakĂłw, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer, Alfa Romeo 147 2.0 TS
    Postów
    306

    Domyślnie

    Ja ostatnio byłem na przeglądzie i tam znajomy majster powiedział, iż jak wymieniać końcówki drążka to obie na raz. W Krakowie od ręki kosztują 25 zł/szt. Po ich wymianie koniecznie zbieżność. Aby nie było tak różowo...

    Czasem końcówki się tak zapieką, że nie da się ich ściągnąć z drążka. Wówczas i drążek nowy fundujemy sobie. Kosztuje już od 70 zł... więc też nie majątek.

Podobne wątki

  1. [159] końcówki drążka układu kierowniczego
    Utworzone przez $ledziu w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 18-11-2013, 11:16
  2. Końcówki drążka Alfa Gtv 2.0TS
    Utworzone przez Lukas1020 w dziale Sprzedam części
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 19-04-2012, 15:35
  3. [146] Jakiej firmy końcówki drążka kierowniczego??proszę o szybką pomoc
    Utworzone przez Maryjane w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 01-10-2011, 02:26
  4. [164] jak przykręcić sworzeń końcówki drążka kierowniczego
    Utworzone przez T omek w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 28-08-2010, 00:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory