Taka tam, opowiastka.

wasyl

Nowy
Auto
Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
Przed badaniem technicznym wymienilem sam to i owo. Na badaniu okazalo sie ze do wymiany gietki przewod hamulcowy i przednia tablica rejestracyjna. To celem wstepu :P Jako ze mi sie juz nie chcialo i stracilem mozliwosci lokalowe, podjechalem do pierwszego lepszego mechanika zeby mi ten przewod wymienil. Po wymianie otwieram maske celem uzupelnienia plynu po odpowietrzeniu ukladu. No otworzylem ta maske, a "mechanik" rzecze na to: "o ja, a te rurki to juz tu tak byly??????? :shock: ".

U mnie jest podobnie-"a te rurki przerabiane?" Ja zawsze mówie- Nie, to jest auto unikatowe, a nie masówka i to jest fabryczna ozdoba, a co?.... :P

jak jestem u mechanika a ktos pyta co to za samochod to majster prowadzi goscia podnosi maske i mowi.....patrz pan i podziwiaj! to ma tyle pary ,ze jeszcze na trojce kola mu sie kreca :mrgreen: a facet :shock: :shock:

mnie się tak nie pytają bo do ASO oddaję ale jak nad morzem biegi mi ciężko wbijały i podjechałem do mechanika jakiegoś dam :) no i pojechaliśmy się przejechać a on do mnie to to na 2 biegu 120 jedzie rany boskie monstrum a ja do niego to niech sie pan 3.2 przejedzie :mrgreen:

no raz przy lekkim nachyleniu z górki 7 tyś obrotów i już sie obroty zablokowały i lekko dotknęło 120

No to ostro :wink: . Ale jakos nie mam ochoty probowac. Chyba, ze bedzie miało dojsc do objechania jakiejs BiEmDablju, Cali ewnetualnie Golfa "GTI" :wink:

usmialem sie z tymi rurkami :D trza bylo powiedziec ze tuningowane kupiles na allegro i ze do kazdego auta moze kupic :)

wasyl napisał:
no raz przy lekkim nachyleniu z górki 7 tyś obrotów i już sie obroty zablokowały i lekko dotknęło 120
a licznik Ci dobrze pokazuje?
pisalismy kiedys na forum i wychodzilo, ze ci ktorzy napisali mieli odciecie w okolicy 90km/h...

moze miales na mysli 3 bieg? u mnie odcina chyba wlasnie przy 120 albo 140...