Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Ponowne MCSF świeżo po czyszczeniu EGR

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar marcianno1
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Grzędy (WPI)
    Auto
    AR 147 '02r. 1.9 JTD 115 KM BOSE
    Postów
    76

    Domyślnie Ponowne MCSF świeżo po czyszczeniu EGR

    Witam.
    Kilka dni temu ujrzałem ten komunikat oraz objawy czyli spadek mocy.
    Za waszymi wytycznymi wziąłem się dziś do czyszczenia. Syfu było tam co niemiara, w elektromagnes aż wgryzła się sadź. Wyczyściłem również czujnik ciśnienia doładowania. Po wyczyszczeniu podłączyłem FESa na pracującym silniku i oprócz błędu P0404 - czyli EGR były jeszcze trzy inne:
    P0115 - Czujnik temp. czynnika chłodzącego silnik - wysoki sygnał
    P0235 - Czujnik A wspomagania turbosprężarki - usterka
    P0236 - Czujnik A wspomagania turbosprężarki - sygnał poza zakresem/wydajność

    Skasowałem wszystkie błędy i nagle piiip "Motor control..." i czerwony silniczek na obrotomierzu. Piknęło tak trzy razy. Patrze na błędy a tu ku mojemu zdziwieniu nie ma EGR tylko
    PO115 - Czujnik temp. czynnika chłodzącego silnik - wysoki sygnał

    Chłodnica zaczęła wariować. Włączała się i wyłączała - tak dwa razy, a temp silnika 60st. Skasowałem ponownie błąd i wszystko było ok.
    Wyjechałem na trasę żeby sprawdzić jak wyczyściłem EGR - buta a Bella elegancko przyśpieszała i komunikat się nie pojawiał.

    Może ten komunikat nie tyczy się wyłącznie EGR?

    Proszę o opinię oraz o poradę co mogę zrobić z błędem PO115 czyli z czujnikiem.

    Pozdrawiam!
    1, 2... guma gra...

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar sołtys
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    żywiec
    Auto
    147 1,9 jtd buda GTA.147GTA Q2,156 2.5V6 Q2 była, ,Giulietta QV,Mito QV,75 3.0 V6,Alfetta GTV
    Postów
    627

    Domyślnie

    Możliwe że jak czyściłeś graty to poruszałeś kostką elektryczną od czujnika temperetury silnika i straciła styk. Sprawdź kostkę ewentualnie czujnik temperatury
    147 1,9 JTD NADWOZIE GTA
    147 GTA 3.2 Q2
    156 2.5 V6 Q2-była
    Giulietta QV
    Mito QV
    75 3.0 V6 QV
    ALFETTA GTV 116 1976
    ALFETTA GTV 116 1981






    https://www.facebook.com/okrajnikgarage

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Te błedy:
    P0115 - Czujnik temp. czynnika chłodzącego silnik - wysoki sygnał
    P0235 - Czujnik A wspomagania turbosprężarki - usterka
    P0236 - Czujnik A wspomagania turbosprężarki - sygnał poza zakresem/wydajność

    nie dotyczą EGRu tylko sa spowodowane uszkodzonym termostatem i źle działająca zmienną geometria turbiny
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

Podobne wątki

  1. Ponowne uruchomienie klimatyzacji po zmianie silnika
    Utworzone przez Czipsu w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 22-02-2015, 15:46
  2. Błąd MCSF 1,9 JTD 16v
    Utworzone przez karol0910 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 14-02-2015, 20:09
  3. Ponowne pozdrowienia
    Utworzone przez Darro w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 12-01-2014, 10:17
  4. Ponowne szukanie Alfy 166
    Utworzone przez Dragon1967 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 19-10-2010, 15:04
  5. Kluczyk - ponowne kodowanie IMO
    Utworzone przez Bombel6 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-03-2010, 10:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory