Panowie mam pytanie , moze ktos spotkal sie z podobnym problemem i co nieco orientuje sie w temacie czy do wymiany mech. roznicowego konieczny jest demontaz skrzyni biegow czy mozna to zrobic nie ruszajac skrzyni bo to spory klopot??dzieki i pozdro
Panowie mam pytanie , moze ktos spotkal sie z podobnym problemem i co nieco orientuje sie w temacie czy do wymiany mech. roznicowego konieczny jest demontaz skrzyni biegow czy mozna to zrobic nie ruszajac skrzyni bo to spory klopot??dzieki i pozdro
Żeby wyjąć mechanizm różnicowy musisz odkręcić półośki od skrzyni i zdjąć obudowę skrzyni.
O ile pierwszą czynność uda się zrobić bez wyjęcia skrzyni o tyle druga będzie niemożliwa.
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer
Nie wiem na ile utrudnia dostęp do skrzynia rama pomocnicza pod silnikiem w 166, jednak w 156 V6 wyjęcie różnicowego można wykonać nie demontując skrzyni.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
pare srubek i powinno się udać, jeśli rama pozwoli.
Ostatnio edytowane przez Majkel ; 27-01-2011 o 10:15
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer
Chłopak pisze o demontażu różnicowego w V6, po co Ci demontować obudowę skrzyni? Jedyne co musisz zdemontować to jak pisałeś półosie, kielichy, pokrywy łożysk mechanizmu różnicowego i tylną część obudowy dyfra i go wyjmiesz, wszystko do zrobienia na aucie.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Już ogarnąłem. Wrzuciłem zdjęcie i tam ładnie widać jak się do niego dobrać.
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer
Po całej operacji należy pamiętać o prawidłowym ułożeniu podkładek dystansujących między czołem zewnętrznej bieżni łożyska a jego pokrywą, od tego zależy luz roboczy łożysk mechanizmu, jak zrobimy za ciasno wiadomo co się stanie.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Dzieki chlopakijestescie niezastapieni! pozdro
Mam wyjętę półosie, bo próbuje usunąć źródło hałasu od 80km/h w górę. Może przy okazji warto sprawdzić te łożyska od wejścia do skrzyni, może po zdjęciu osłon da się coś tam wyczuć?