Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: 166 2.4JTD 20V Sportronic 2004 Gdańsk-Straszyn

  1. #1
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie 166 2.4JTD 20V Sportronic 2004 Gdańsk-Straszyn

    Oglądałem, testowałem i mierzyłem dziś Alficzkę dla kolegi September'a - 166 2.4JTD 20V Sportronic.
    Szczegóły ogłoszenia -> http://otomoto.pl/alfa-romeo-166-C17159711.html
    Moja sesja zdjęciowa -> https://picasaweb.google.com/sz3rsz3...onic_Straszyn#

    Plusy:
    - pierwszy i jedyny właściciel - prezes jednej z polskich sporych firm telekomunikacyjnych (umiarkowany Alfista);
    - zakupiony i serwisowany w polskim salonie A+ w Gdańsku;
    - pełna dokumentacja serwisowa (faktury + książka);
    - niski, autentyczny przebieg;
    - ładnie zachowane wnętrze (chociaż widywałem ładniejsze);
    - auto bezwypadkowe - delikatne poprawki lakiernicze na prawym boku, naprawdę delikatne - gdzieś w granicach 175um - potwierdzone przez właściciela już na etapie rozmowy telefonicznej (jakaś przycierka), ciągłość ocynku, zero szpachli;
    - dość dobre wyposażenie - brak do opcji pełnej czujnika deszczu, pamięci foteli, czytnika navi, rolety tylnej szyby, telefonu i tempomatu, ale jest DSP, padaczkowata zmieniarka z magazynkiem :-) i cała reszta;
    - dobry, w miarę nowy accu i koło zapasowe;
    - dodatkowy zestaw głośnomówiący;
    - dwa komplety felg - zimowe z oryginalnymi kołpakami i typowe dla polifcia szprychy 17";
    - po naprawdę ostrych testach - 180 km/h i pod czerwoną strefę auto prowadzi się doskonale, a sterowniki nie odnotowały żadnych błędów (czysto na ECU, ABS, airbag);
    - zawieszenie OK - sprawdzał kolega z Le-Car.

    Minusy:
    - kilka elementów do wymiany - opuszczanie szyb, jakieś gumki, zaślepki (norma);
    - do naprawy schowek na podszybiu (norma);
    - nagrzewnica do wymiany - czuć swąd płynu w kabinie, byś może stąd niżej wymienione problemy ze skrzynią (nie wiem, czy po lifice też sterownik jest poniżej nagrzewnicy);
    - no i największy problem - mnie słabo się udało jego "złapanie", ale według słów właściciela problem jest i powoduje przejście skrzyni w tryb awaryjny - jeździłem i spokojnie i butowałem na maxa i oprócz delikatnych wibracji przy dużej prędkości nic hardcorowego się nie wydarzyło (kolega z Le-Car wyczuł jeszcze jakieś charczenia, ale ogólnie jego odczucia były podobne);
    - piszczy któraś z rolek - stawiam na napinacz klinowego, też pewnie do wymiany.

    Chodometr: 0km, last rewriting: 2604,3km, budzik: 87869 km.

    Centralki:
    ECU ISO code FD 86 A7 83 02
    FIAT drawing number 55200783
    Hardware number 0281011417
    Hardware version 00
    Software number 1037374159
    Software version 6D44
    Homologation number 16654
    ECU programming date 07/09/2008


    ECU programming date 07/09/2008
    FIAT drawing number 00 60 67 90 86
    Software version 2.4
    Hardware version 1.1
    ECU programming date 01-01-2004


    ECU programming date 01-01-2004
    FIAT drawing number 71734810
    Hardware number 0265950087
    Hardware version 00
    Software number BB38052
    Software version 001F
    Homologation number
    ECU programming date 12/08/2003


    Generalnie jestem na tak, ze względu na pełną dokumentację i pewność źródła, przy założeniu, że kupuje się, ze świadomością wyłożenia ~4 tys. zł na remont/wymianę skrzyni, ale wynegocjowałem spory rabat na owy remont.
    Nie podoba mi się tylko ta mdła, szara kiera, ale na to akurat wpływu nie mamy.
    No, to z grubsza tyle.


    Prosimy o obiektywne opinie.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar rafter
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    BMW 540i xDrive G30
    Postów
    1,602

    Domyślnie

    Mój bliski kolega właśnie sprzedał identyczny egzemplarz ( rocznik, silnik i skrzynia) . Powodem rozstania była własnie skrzynia ,która jak twierdzi strasznie muli .Poprzednio jeżdził 166 2.4jtd sprzed liftu w manualu ,tam było 140 KM i powiedział mi że tamte auto było bardziej dynamiczne od 175 konnego sportronica .Sprzedał auto koledze i co się okazało ??? Cała rodzina ,włącznie z teściami chcą jeżdzić tym autem i są nim zachwyceni ,mimo że na podwórku stoi jeszcze V50 prawie nowe .Także jak widać ,,de gustibus....''
    AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
    AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
    AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
    BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
    BMW 540i G30 ( 2019 -

    Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!

Podobne wątki

  1. Sprzedam alfa romeo 166 , 2,4jtd , rok 2004 !!!
    Utworzone przez j.nawrat w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-05-2013, 19:42
  2. 166 2.4 jtd Gdańsk
    Utworzone przez m4rk w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-04-2013, 13:05
  3. Skrzynia biegów Sportronic w JTD 20V Multijet 2004
    Utworzone przez nenax w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 10-02-2011, 15:18
  4. [156] Różnice pomiędzy modelem sprzed 2004 i po 2004.
    Utworzone przez Paweł24 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-01-2009, 23:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory