Witam
Ślizga się i rusza z trzeciego biegu zatem stawiam na sprzęgło. Które polecacie?
Takie podejdzie?
http://moto.allegro.pl/alfa-romeo-14...457464800.html
Numer VIN: ZAR93200000138901
350 to dobra cena czy to jakieś buble?
Witam
Ślizga się i rusza z trzeciego biegu zatem stawiam na sprzęgło. Które polecacie?
Takie podejdzie?
http://moto.allegro.pl/alfa-romeo-14...457464800.html
Numer VIN: ZAR93200000138901
350 to dobra cena czy to jakieś buble?
a kto ci powiedział, ze nie idzie ruszyc z3 ,ja mam nowe sprzegło i z 3 ruszam normalnie, cena nie zła ja tez mam Valeo i z wysprzeglikiem dałem koło 8 setek
Tak czytałem po postach,że jak da się ruszyć nie dając gazu z 3,4 to znaczy że się ślizga sprzęgło bo inaczej by zgasł..nie wiem nie wnikam..jak wdepnę gaz to obroty idą a uto nie przyśpiesza więc to na pewno sprzęgło..też myślę że LUK będzie ok. Planuje to http://moto.allegro.pl/sprzeglo-luk-...463743858.html Czy ten zestaw tarcza + docisk to wszystko co będzie potrzebne? Czy np. dokupić coś jeszcze i wymienić przy "okazji"?
W Alfie akurat jako OE jest VALEO, a nie LuK, i proponował bym zastosować VALEO.
Do tego musisz/powinieneś jeszcze dokupić wysprzęglik centralny.
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
pewnie nie każdy, ja polecam VALEO, Luk miał już minimum 2 wtopy o których wiem.
Cena prawie identyczna biorąc pod uwagę montaż, także po co kombinować jak coś polecane?.
Za co odpowiada ten wysprzęglik centralny? Na alegro żaden nie jest zdefiniowany jako centralny..drogie to jest? I czy faktycznie przysparza problemy?
wysprzeglik jest tym czym jest łozysko dociskowe w innych modelach i powinno sie je wymieniac w komplecie z dociskiem i tarcza ,czytaj posty pisałem juz ile kosztuje koło 250zeta