Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Temat: Bubu321 przyznaj się co "popsułeś" w tym sterowniku :D?

  1. #1
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie Bubu321 przyznaj się co "popsułeś" w tym sterowniku :D?

    Twoje ulubione Twinsparkowskie M1.5.5 po Twoim upgradzie softu, sterownik kolegi Wiluxx, przyznawaj się szczerze jak na spowiedzi kto ten soft tjunował który zapakowałeś do sterownika? Bardzo mi się nie podoba w nim jedna sprawa, pętli wtrysk PB, mam duże przekonanie że jest za mocno przelana mapa paliwowa gdy już sterownik idzie w pętli otwartej bez korekcji po sondzie, generalnie klepka w podłogę i leje jak z wiadra.


    Uploaded with ImageShack.us
    Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 08-03-2011 o 09:52
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - ten plik MOD0.66 wykonała firma AutoMedia z włoch.
    - 3/4 forum ECU-Tunning.It na tym jeżdzi, lub jeżdziło.
    - ten mod nie ma dużych zmian, jest zmiana tylko w momencie wyłączenia odczytu sondy lambda jak silnik jest zimny.
    - program ECM2001 w porównianiu do oryginału potwierdza informację jaka była podana na tamtym forum.
    - sam mam ten mod i wcale mi nie leje jak z wiaderka a często jest WOT.
    - fakt że nie mam gazu i nie chcę mieć.
    - może to objaw pętli ECU od gazu, chyba nikt z tamtego forum nie testował moda na zagazowanym silniku.
    - jak pamiętam kolega posiada także oryginalne ECU.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #3
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Gaz tutaj nie ma nic do rzeczy, to co pokazałem tyczyło się pracy na PB, a że lubię podglądać sygnały z ecu PB oscyloskopem z softu gazowego to inna sprawa.

    Generalnie myślę co to auto boli, wychodzi na to że ma coś nie sprawnego w układzie wtrysku PB, pętlenie wtrysku może wynikać a padającego ciśnienia paliwa lub sondy lambda i ciągnącej przez to w górę czasy wtrysku adaptacji sterownika.


    Jesteś w stanie podać max. czasy wtrysku z jakimi pracuje Twoje auto przy klepnięciu w podłogę i ciągnięciu po rpm w górę?? Może być zlogowane AlfaDiagiem, MAF/Tinj/RPM/napięcie z sondy, tyle mi do szczęścia trzeba, najlepiej na 3 lub 4 biegu.
    Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 08-03-2011 o 14:05
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  4. #4
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar wiluxx
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    TKN
    Auto
    156 1.8 TS
    Postów
    119

    Domyślnie

    Chyba się coś wyjaśniło, dlaczego PB lały. Winowajcą był chyba PRZEPŁYWOMIERZ.
    Miałem przepływomierz org bosch, ale ostatnio coś mi się nie podobała jej praca i oddałem na gwarancję, miałem na stanie przepływomierz który był założony jak kupowałem auto, obudowa bosch ale środek no name, ogólnie auto nie jeździło tragicznie na nim, ale widać powodował złe odczyty.
    Dziś odebrałem nówkę przepływomierz ze sklepu, założyłem, podłączyłem program od gazu i brak zapętlania PB.
    Więc na na gorąco można powiedzieć że MOD 0.66 jest OK, ale to jeszcze pojeżdżę i zobaczę czy coś wyjdzie.
    Muszę się przyjrzeć bardziej pracy sondy, bo też coś mi się dziś nie podobała jej praca.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	osc_nowy_przep.jpg
Wyświetleń:	157
Rozmiar:	111.8 KB
ID:	21419  
    AR 156 1.8 TS '98 MOD0.66 SportPack 3 + LPG STAG-4 plus + MJ

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Jak Panowie wyglądała by sprawa takiego MOD'a w moim 2.0 TS w 146 (VI 99')? Jest możliwość?

  6. #6
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Libiąż/ UK
    Auto
    Alfa Romeo Brera 2.4 jtdm
    Postów
    216

    Domyślnie

    Witam! W sumie też jestem ciekawy co daje taki "mod" w zwykłej benzynie... moglibyście koledzy pokrótce opisać co daje taki MOd 0.66? u mnie siedzi 1.8 TS 2001 140 koni, więc z tego co mi się wydaje też jest M1.5.5
    Byly: Mitsubishi Lancer EVO VI, Subaru Impreza WRX, RenaultSport Clio 182 & 197, Lancia Kappa 5.20 2.0, Lancia Kappa coupe 4.16 2.0T,Alfa Romeo 156 T.S. ,Alfa Romeo 155 T.S. 8v+LPG, Ford Escort cabrio x2

    Są: Alfa Romeo Brera SV 2.4jtdm, zaklatkowane Renault Clio sport 182 do zabawy na torze

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - ten mod nie ma dużych zmian, jest zmiana tylko w momencie wyłączenia odczytu sondy lambda jak silnik jest zimny.
    autko nie zamula się na zimnym silniku po starcie i tyle

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Jakie koszta takiego moda??
    W jaki sposób się to odbywa??
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  9. #9
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Panowie od tego jest dział tuning.

  10. #10
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - jeszcze chwila a bym tego MOD-a wyrzucił ze swego auta, ale jednak zostawię.
    - MOD to nie tunning i temat raczej na miejscu.
    - napiszę jeszcze raz: MOD 0.66 w ECU M1.5.5 powoduje tylko to, że auto ma moc na zimnym silniku. !!
    - w aucie z 2001 nie ma ECU M1.5.5, szkoda.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. [159] Katalog felg pasujących na zaciski Brembo: "duże" 2.4, 3.2, "małe" 1.9 polift)
    Utworzone przez Ciacho13 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 78
    Ostatni post / autor: 15-07-2020, 11:04
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-12-2014, 20:10
  3. Zlot Ogólnopolski "Alfaholicy" 2013 - Tor "Kielce" (Miedziana Góra)
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 703
    Ostatni post / autor: 21-08-2013, 19:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory