Sam obrazek nic nie powie, dawaj plik OSC z jazdy ;]
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
plik .osc z jazdy po mieście, w razie potrzeby mogę nagrać pełne obciążenie albo co tam będzie jeszcze potrzeba, ale najpierw chciałbym wiedzieć czy to bezpieczne, bo nie chciałbym żeby tłoki popłynęły... albo głowica...
http://www.megaupload.com/?d=XVB5QPCU
Podepnij sonde, plus nagraj osc z jazdą na WOT żebym zobaczył jak skład mieszanki mniej więcej na dużych obciążeniach gdy sterownik PB nie koryguje po sondzie.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
z ta sonda to jest tak ze moja prawdopodobnie jest jest martwa, przynajmniej tak twierdził mój mechanik, dodatkowo powiedział że z uwagi na "podwyższone" zuzycie oleju (0,5L/1000km) nowa sonda tez bardzo szybko podzieli los starej. Czy miał racje? czy duże zużycie oleju może zabić sonde? bo jeśli tak to najpierw będę musiał zrobić remont silnika, ew. inny motor nabyć(3.0?)
a jeśli będzie ok działać to zamawiam nową sondę i nagram porządne .osc do weryfikacji
ps. czy Ty Grzesiek masz na stale założoną szerokopasmówkę, czy podmieniasz ja tylko na czas strojenia?[COLOR="Silver"]
Szerokopasmówka tylko na czas strojenia.
Wracając do twojego auta, jeśli nie masz sondy nie masz nawet co regulować LPG.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
no ok. tylko czy jeśli wymienię sonde na nową, to nie ulegnie ona szybkiemu zniszczeniu przez to ze auto spala takie ilości oleju?
Największą głupotą jaka może być, to jazda na instalacji wtrysku IV generacji bez sondy lambda. Gdy nie ma z niej odczytu, sterownik PB nie widzi co dzieje się ze składem mieszanki, pół biedy jak jedziesz na PB, leje ze sztywnej mapy z tendencją do przelewania, ale na LPG nie masz szans wyregulować instalacji, mimo zmian mnożnika zatem i wydajności instalacji sterownik PB nie zareaguje na to, nie skoryguje nieprawidłowości bo niby na podstawie czego, bez podglądu w jego reakcję więc zmianę "mapy PB" w STAGu nie wyregulujesz nic, efekt taki że nawet średnie i małe obciążenia możesz jeździć na ubogiej mieszance i puścisz w powietrze uszczelki pod głowicami plus gniazda i zawory.
Co wolisz? Zmienić sondę czy silnik remontować? 0,5l/1000km oleju to nie tragedia.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
GrzesiekK pisze do ciebie na PW i na gg. mozesz odpisac mam sprawe. pozdro
Z powodów osobistych i światopoglądowych odmawiam składania zeznań.
PILKA NOZNA DLA KIBOLI !!!
no to trzeba bylo tak od razu! ;P Zmienie ta sonde jak najszybciej i wrocimy do tematu