Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Zawieszenie gwintowane zamiast nivo ??

  1. #1
    kowal
    Gość

    Domyślnie Zawieszenie gwintowane zamiast nivo ??

    Witam
    Znalazłem aukcję z amorkami kompletnymi gwintowanymi, które mi się wydają bardzo dobrą alternatywą dla posiadaczy nivo, tylko czy tak się da? Proszę o opinie forumowiczów mających pojęcie o amorkach, cena atrakcyjna za 4szt 1999zł. (przy cenie nivo to okazja )


    http://moto.allegro.pl/zawieszenie-g...477008458.html

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    ale z tego co miałem ja gwinta kiedyś to jego regulujesz ręcznie i każde koło z osoba a nivo działa automatycznie za pomocą hydrauliki? W zawieszeniu gwintowanym każde koło ustawiasz osobno a to chwilkę trwa, nivo załatiwa całą sprawę w dosłownie chwile.

  3. #3
    kowal
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukas1983 Zobacz post
    ale z tego co miałem ja gwinta kiedyś to jego regulujesz ręcznie i każde koło z osoba a nivo działa automatycznie za pomocą hydrauliki? W zawieszeniu gwintowanym każde koło ustawiasz osobno a to chwilkę trwa, nivo załatiwa całą sprawę w dosłownie chwile.
    No tak, ale raz uregulujesz i masz spokój, a nivo trzyma tylko stałą wysokość nie można regulować prześwitu. Cena 1 nivo to koszt kompletu gwintowanego.

  4. #4
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    Tylko zwróć uwagę na cenę tego zawieszenia i porównaj z cenami znanych producentów (gwintowanego zawieszenia), 2tyś za 4 amorki i sprężyny nie wróży nic dobrego.

  5. #5
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    cena może nie jest zla, do astry miałem za 1200technaxa czy jakoś tak i chwaliłem sobie. nivo ustawia prześwit pod obciążeniem. A kolego kowal jak chcialeś je sobie ustawić? podnieść do oporu czy jak? bo nierozumień twojego założenia. wiem gwint fajna rzecz ale z nivem i jego funkcjonalnością ma tyle wspólnego co sanki z łyżwami

  6. #6
    cinusiek
    Gość

    Domyślnie

    dobrze kombinujesz ja mam u siebie gwinta zamiast nivo MTS i jest wszystko ok ustawilem sobie raz wysokosc i mam spokoj

  7. #7
    kowal
    Gość

    Domyślnie

    Dokładnie o to chodzi, o ustawienie sobie żądanej wysokości i tyle. Nivo może i wygoda, ale za tą wygodę słono się płaci. Mam 2.4 i nisko zwisa nad ziemia przy 18, a na zimę dobrze by było mieć większy zwis . Za cenę 2 nivo ma się kompletne zawieszenie na przód, tył no i amory ze sprężynami. Większość z nas nic nie wozi w sw bo mało miejsca, więc nivo jest zbyteczne i drogie w wymianie.

Podobne wątki

  1. [147] Zawieszenie gwintowane
    Utworzone przez dadasiek w dziale Kupię części
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 19-01-2015, 16:27
  2. zawieszenie gwintowane
    Utworzone przez sskamilss w dziale 147
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 27-01-2014, 18:35
  3. [145] zawieszenie gwintowane 145/146.
    Utworzone przez Phantom w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 16-06-2013, 07:37
  4. [147] Zawieszenie Gwintowane
    Utworzone przez strazak66666666 w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 50
    Ostatni post / autor: 04-04-2012, 10:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory