Witam. Zna ktoś jakąś firmę która tanio i dobrze regeneruje turbosprężarki? Będę wdzięczny za pomoc
Witam. Zna ktoś jakąś firmę która tanio i dobrze regeneruje turbosprężarki? Będę wdzięczny za pomoc
Jest etgo mnóstwo na alledrogo ;-)
http://allegro.pl/listing.php/search...eracja+turbiny
[Alfa Romeo 156 Sportwagon 1,9 JTD 140KM 2003]
"[...] Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców [...]"
turbo tec jaworzno podobno najlepsi ale jak kasuja to nie wiem![]()
jak ja sie kiedys pytalem to w turbo tecu w Jaworznie do mojej 1,9 115KM CF3 powiedzieli od 1200
W Jaworznie biorą od 1200zł jeśli nie ma uszkodzeń mechanicznych i udzielają na to 24 m-ce gwarancji bez limitu kilometrów więc chyba się zdecyduję. Dzięki za info
Ja osobiście odradzam ci regenerację. Miałem też problem z zajechaną turbiną w moim JTD. Dzwoniłem, szukałem,pytałem chciałem ją zregenerować. Pewnego dnia po lekturze forum zadzwoniłem do firmy Moto-Remo jedynego bodajże autoryzowanego punktu firmy Garret w Polsce. Po rozmowie z ich technikiem potwierdziły się tylko uwagi co uczciwszych turbiniaży. Jeśli chodzi o regenerację turbosprężarek ze zmienną geometrią łopatek, to firma Garret nie produkuje oryginalnych zestawów naprawczych do tych właśnie turbin VNG. Wszystkie regeneracje odbywają się zatem w oparciu o zamienniki (najczęściej z chin za kilkadziesiąt dolarów) które to najczęściej klękają na długich trasach. Regenerując turbinę której nie powinno się regenerować musisz mieć świadomość tego że po jakimś czasie i tak będziesz musiał wymienić ją na nową. Może zrobisz 100000 może 20000 a może 10000 km trudno powiedzieć. Ja nie chciałbym się codziennie zastanawiać czy moja turbina wytrzyma kolejny dzień. Koszt nowej Turbosprężarki w firmie Moto-Remo to ok 3000zł dostaniesz gwarancję na dwo lata. Ja kupiłem nową, wyczyściłem dokładnie caly układ dolotowy zalałem silnik świeżym olejem i zrobiłem już 80 000km bez najmniejszych śladów zużycia. Zgodnie z zaleceniami technika z Garreta wymieniam olej co 10000km i wszystko jest ok. Jak znajdę to wrzuce ci skan z garreta na temat błedow które zabijają turbinę.
Wybór należy do Ciebie
Pozdrawiam
Rozumiem twoje uwagi ale sprawa jest tego typu że nie mam ani zmienionej geometrii ani połamanych łopatek nic w tym stylu. Turbina działa ale przy wyższych obrotach rzędu 3tys i w góre traci moc. Mechanik powiedział mi że turbina jest zapieczona i zarzygana olejem i trzeba ją regenerować a nowa kosztuje 4000. Na regeneracje dostaje również 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów więc moim zdaniem lepiej jest wydać 1200 niż 4000 jeśli gwarantują mi to samo co sprzedawcy nowej.
kamko25 - tak sie sklada ze pracuje w IC i robimy czesto dostawe Gareta, czesto otwieramy te turbiny aby obejrzec co jest w srodku i powiem Ci szczerze ze wolalbym zregenerowac turbine za 1200 zl niz kupowac Gareta za 3000 zl... Jesli masz dobry zaklad regeneracyjny to nie masz nad czym sie zastanawiac tylko regenerowac. Kazda firma sprzedajaca swoj produkt powie Ci ze regeneracja jest zla abys kupil od nich nowa rzecz...
U nas idzie troche tego Gareta ale tylko i wylacznie do samochodow ciezarkowych, do osobowek bardzo rzadko.