Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Temat: [156] problem z obrotami silnika 2.0 T.S.

  1. #1
    kusiek95
    Gość

    Domyślnie [156] problem z obrotami silnika 2.0 T.S.

    witam wszystkich mam problem ze swoim silnikiem mam 156 2.0 ts niedzwno wymienilem rozrzad bo na starym pasku scielo poplwe zebow nadal jest problem z obrotami pisalem juz o tym kiedys, nie wkreca sie powyzej 4 tys. myslalem o wymianie pompy paliwa ale jeden a alfistow napisal do nie ze ma taki sam probiem a przyczyna jest prawdopodobnie jakis modul sterujacy wtryskiem . gdyby ktos wiedzial na tan kemat byl bym bardzo wdzieczny bo doprowadza mnie to juz do szalu

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    ten moduł sterujacy wtryskiem to ECU.
    Nalezy kupic albo komplet: ECU, puszka immo, kluczyk ( transponder -nazywany czasem pestka )
    lub kupować tzw. ECU wyzerowany ( virgin ECU ) po zamontowaniu na przepustnicy sam nauczy się kodów kluczyka.
    Tylko jak by to był ECU to by dawał jakis symbol błedu.
    ECu ma rozbudowana diagnostykę samokontroli, ale masz racje wymiana ECU to jest najtańszy krok, na alegro komplet chodzi za 600 - 700 zł.

  3. #3
    kusiek95
    Gość

    Domyślnie

    czy jest mozliwe zresetowanie tego modulu?
    po podlaczenik komputera wyskoczyl blad (niskie cisnienie paliwa)myslalem nad wymiana pompy paliwa.mam tez sportowy wydech dwie puste puszki czy moze to miec jakies znaczenie ,moze sonda lambda szaleje

  4. #4
    wawe
    Gość

    Domyślnie

    hey Kusiek
    to ja pisałem dociebie że może być problem z centralką wtrysku ponieważ może wchodzić w stan serwisowy i nie kręcić ja mam tak samo kręci do 4,5 tys. ale ja robiłem poważniejsza naprawę.

    mam do ciebie prośbę ponieważ nie mam jeszcze zamontowanego czujnika przy pedale sprzęgła (montaż oraz diagnostyka ponowna w poniedziałek) prosiłbym cię o sprawdzenie tego czujnika a najlepiej jak byś sprawdził czy ci działa wygląda on tak samo jak czujnik przy pedale hamulca do włączania świateł.

    odepnij kabel i zobacz czy coś sie zmienia czy działa tempomat jeżeli posiadasz i czy można wyłączyć ASR czyli antypoślizg.

    Może masz go zepsutego i dlatego nie kręci albo coś innego,
    u mnie też nie pokazuje komputer żadnych błędów oprucz tego że niewidzi sprzęgła?


    Pozdrawiam,,,

  5. #5
    wawe
    Gość

    Domyślnie

    hey Kusiek
    to ja pisałem dociebie że może być problem z centralką wtrysku ponieważ może wchodzić w stan serwisowy i nie kręcić ja mam tak samo kręci do 4,5 tys. ale ja robiłem poważniejsza naprawę.

    mam do ciebie prośbę ponieważ nie mam jeszcze zamontowanego czujnika przy pedale sprzęgła (montaż oraz diagnostyka ponowna w poniedziałek) prosiłbym cię o sprawdzenie tego czujnika a najlepiej jak byś sprawdził czy ci działa wygląda on tak samo jak czujnik przy pedale hamulca do włączania świateł.

    odepnij kabel i zobacz czy coś sie zmienia czy działa tempomat jeżeli posiadasz i czy można wyłączyć ASR czyli antypoślizg.

    Może masz go zepsutego i dlatego nie kręci albo coś innego,
    u mnie też nie pokazuje komputer żadnych błędów oprucz tego że niewidzi sprzęgła?


    Pozdrawiam,,,

  6. #6
    kusiek95
    Gość

    Domyślnie

    moja alfa niema tempomatu ale zajze jutro rano za tym czujnikiem sprzegla a co do ASR chyba niema bo to stary rocznik

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    zalezy o jakim resetowaniu mówimy.
    Mozna wyzerować ECU, wtedy jest w trybie Virgin mode
    lub wyzerowac parametry adaptacyjne, wtedy ECU uczy się naszego stylu jazdy oraz uczy sie współpracy z czujnikami.
    zerowanie parametrów adaptacyjnych robi komputer, wyzerowanie ECU robi np. program Galeto 12.50.

  8. #8
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał kusiek95
    nadal jest problem z obrotami pisalem juz o tym kiedys, nie wkreca sie powyzej 4 tys
    To wymień przepływomierz zanim zaczniesz grzebać w elektronice

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #9
    pitt24
    Gość

    Domyślnie Re: problem z obrotami silnika 2.0 T.S.

    [quote="kusiek95"]witam wszystkich mam problem ze swoim silnikiem mam 156 2.0 ts niedzwno wymienilem rozrzad bo na starym pasku scielo poplwe zebow


    a koła zębate sprawdzałeś (to odnośnie cięcia paska) pasek nie ściera sie tak sam od siebie...

  10. #10
    kusiek95
    Gość

    Domyślnie

    czy chodzi o przeplywomiez powietrze? a co do wymiany rozrzadu to bylo wymienione wszystko naprawa w PLN wyniosla jakies 6 tys

Podobne wątki

  1. Dziwny problem z obrotami silnika
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 08-05-2015, 12:49
  2. [155] Problem z obrotami i pracą silnika
    Utworzone przez genius288 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 23-04-2013, 20:41
  3. Problem z obrotami silnika
    Utworzone przez pawelmotylek w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-12-2012, 09:58
  4. 1.8 TS Problem z obrotami silnika.
    Utworzone przez Trix w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-03-2012, 21:46
  5. problem z obrotami silnika
    Utworzone przez Farciaż w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 16-11-2010, 22:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory