Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: AR 145 1,4 TS problem z obrotami (3500 i więcej)

  1. #1
    yaro38
    Gość

    Domyślnie AR 145 1,4 TS problem z obrotami (3500 i więcej)

    Witam forumowiczów,ostatnio w Alfie mojej żony pojawił się problem z obrotami,auto bez zarzutu wkręca się do obrotów 3500 po czym zaczyna się dusić,jest to bardzo niebezpieczne szczególnie przy wyprzedzaniu,kiedy to redukujesz,przyciskasz gaz i gdy jesteś na lewym pasie auto przestaje jechać.Co ciekawe ta przypadłość nie występuje zawsze i nie jest zależna od tego czy silnik jest zimny czy ciepły.
    Sprawdzenie na komputerze dało wynik,że wszystko jest ok.Czy może być to wariator?Dodaję,że nie słychać go,nie daje efektu starego diesla .Czy ktoś ma jakąś receptę na te niedomagania?

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bLuBooO
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 145 1.6 16V T.S stylized Limited500
    Postów
    57

    Domyślnie

    Cytat Napisał yaro38 Zobacz post
    Witam forumowiczów,ostatnio w Alfie mojej żony pojawił się problem z obrotami,auto bez zarzutu wkręca się do obrotów 3500 po czym zaczyna się dusić,jest to bardzo niebezpieczne szczególnie przy wyprzedzaniu,kiedy to redukujesz,przyciskasz gaz i gdy jesteś na lewym pasie auto przestaje jechać.Co ciekawe ta przypadłość nie występuje zawsze i nie jest zależna od tego czy silnik jest zimny czy ciepły.
    Sprawdzenie na komputerze dało wynik,że wszystko jest ok.Czy może być to wariator?Dodaję,że nie słychać go,nie daje efektu starego diesla .Czy ktoś ma jakąś receptę na te niedomagania?
    ja mam podobnie, tylko że nie w aż takim dużym stopniu. Czasami samochód strasznie zamula a czasami jest idealnie. I własnie mówię o obrotach 3500 i wyżej i tak jak mówisz, tez nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny. Na niskich jest teoretycznie wszystko ok do max 4000 zmiana biegu. U mnie wariator słychać tylko przy odpalaniu, wiec wydaje mi się ze to jego wina ze się blokuje czy coś...

  3. #3
    Administrator weteran Maniak resoraków Avatar Krzyśko
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Kuryłówka
    Auto
    159 SW 1.9 JTS 2006r., 147 1.9 JTD 2004r.
    Postów
    958

    Domyślnie

    Wariator raczej nie ma nic do tego (mulenie by było już wyczuwalne od ok 2500 obr/min), ja bym sprawdził ciśnienie paliwa, objętość dawki paliwa, regulator ciśnienia paliwa i pompę (ewentualnie MAF, Lambda)
    159 SW 1.9 JTS 16V 2006r.
    147 1.9 JTD 8V 2004r.

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bLuBooO
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 145 1.6 16V T.S stylized Limited500
    Postów
    57

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krzyśko Zobacz post
    Wariator raczej nie ma nic do tego (mulenie by było już wyczuwalne od ok 2500 obr/min), ja bym sprawdził ciśnienie paliwa, objętość dawki paliwa, regulator ciśnienia paliwa i pompę (ewentualnie MAF, Lambda)
    Teoretycznie mulenie odczuwam cały czas jeśli wariator źle pracuje, ale tak na dobre to dopiero od własnie 3-3,5 tys zaczyna się masakra.

Podobne wątki

  1. problem z obrotami
    Utworzone przez brill7 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 19-10-2012, 19:25
  2. [145] problem. Spalanie 17litrów i więcej
    Utworzone przez SUICIDE w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 12-07-2012, 16:53
  3. [146] Problem z obrotami
    Utworzone przez pumaxl w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 30-06-2012, 07:46
  4. problem z obrotami...
    Utworzone przez xander83 w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 13-11-2010, 14:01
  5. Problem z kontrolka wtryskow powyzej 3500 obr. JTD
    Utworzone przez przemekj23 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-11-2008, 22:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory