Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Spręzyny seryjne w wersji sport r

  1. #1
    Marcin 89
    Gość

    Domyślnie Spręzyny seryjne w wersji sport r

    Witam

    Chciałbym się dowiedzieć jakie ida w seri sprezyny do tej wersji tzn ile obnizaja w stosunku do zwykłej.Wyczytalem w necie ze w tej wersji sa -30/30 i 30/25. NIe wiem ktore jest prawda a moze w obudwu przypadkach to jest pomyłka.Chciałbym kupic nowe spreżyny mts-technik -45/30 lub vogtland i nie wiem jak to liczyc i jak to sie ma to obecnych moich ubitych seryjnych obniżonych spręzyn. Z góry dziekuje za info alfa 155 97r 2.0 ts

  2. #2
    epion
    Gość

    Domyślnie

    wersja sport była obniżona o 15mm w stosunku do normalnej wiec jak kupisz Vogtlanda (40/35) to łatwo obliczyć jaka bedziesz miał roznice

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Tweety
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Golina, Poland
    Auto
    AR 155 1.7 TS 94r jest, AR 166 3.0 V6 24V 01r jest
    Postów
    297

    Domyślnie

    A co będziesz robił z tymi sprężynani co masz w jakim są stanie może bym je wziął od ciebie jeżeli byłyby dobre
    AR 155 1.7 TS 85 KW, 115KM `94 ROSSO BORDEAUX - Była niestety
    AR 166 3.0 V6 24V, 220 KM `01 NERO - Jest (Dawna alfa Yago_)

  4. #4
    Marcin 89
    Gość

    Domyślnie

    Raczej dobre one nie są... prawa tylna jest całkowicie rozwalona i już naprawdę usiadła przednie bardzo podobnie. Narazie jeszcze nie kupiłem żadnych bo się grubo zastanawiam szukam wszędzie obniżenia o wartości 25/25 i nie mogę znaleźć nigdzie... Wie ktoś może czy możliwe jest takie sprezyny dostać??? 45/30 to jest chyba za duzo jak dla mnie bo tak skonstruowane jest złącze elastyczne w 155 ze i tak czasami na 16 o profilu opony 195/50 zahaczę nim o coś;/ Dobija mi to tylne prawe nadkole gdzie sprężyna się nie nadaje z racji tego również ze mam gaz w kole zapasowym no i chciałbym znalesc sztywniejsze troche nizsze sprezyny ktore tylko sie beda uginac do pewnego momentu a nie tak jak mam obecne zresztą samochód mi pływa po drodze.... Jeżeli ktoś coś wie na temat takich sprężyn to będę wdzięczny

  5. #5
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    generalnie sproboj z std sprezynami (chodzi mi o wysokość) natomiast produkowanych przez firmy slynace z produkcji sprezyn twardszych typu sachs badz lesjofors to powinno fajnei zafunkcjonowac. Paru moich klientów jezdzi na takich zestawach w autach z gazem i sa zadowoleni
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

  6. #6
    epion
    Gość

    Domyślnie

    sprezyny najmniej obnizające jakie widziałem to eibachy pro kit - 35/30 lub 30/30

  7. #7
    Marcin 89
    Gość

    Domyślnie

    Co do sprężyn lesjofors to komplet mam do kupienia za 410 zl ale jezeli to sa seryjne do 155 tzn ze samochód podniósłby mi się jeszcze o 15mm w stosunku do tych seryjnych co mam teraz -15mm tak ?? Jezeli tak to ja bym w zadnym wypadku nie chial brac samochodu do góry a jak teraz mam ubite bardzo to pewnie ze 25mm poszedłby do góry A jeżdzi moze ktos z Was na sprężynach mts-technic albo weitec?? Tak wogole to mam zamiar w najbliższym czasie zmienic te sprężyny ponieważ padł mi prawy amortyzator koni sport...... oddając do regeneracji chciałbym odrazu dać komplet sprężyn do założenia A tak wogóle to jezeli mam regulacje twardości w amorku to gość powiedział mi ze jej nie będzie po regeneracji tylko na stałe będzie.Mam nadzieje ze po regeneracji automatycznie nie zrobią się kamienie z tych amorków z max twardością???
    Ostatnio edytowane przez Marcin 89 ; 24-04-2011 o 20:09

  8. #8
    Marcin 89
    Gość

    Domyślnie

    Witam ponownie
    Temat już zamknięty szukałem bardzo dużo i byłem juz zdecydowany nawet kopić mts sprężyny 35/30 ale na cale szczęście dowiedziałem się ze to chińskie dziadostwo.....
    Kupiłem seryjne do wersji sport na przód suplex germany (podobno utwardzane) na tył zaś lesjofors komplet wyszedł 540zł. Myślałem nad eibach pro-kit ale cena jest powalająca 1050zł wiec zrezygnowałem

Podobne wątki

  1. 166 jak sprawdzic czy spręzyny seryjne czy sport
    Utworzone przez Grona w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-06-2008, 08:28
  2. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-09-2006, 20:12
  3. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 18-07-2006, 22:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory