Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Temat: [164] Tarcze hamulcowe tuningowe

  1. #1
    Remek
    Gość

    Domyślnie [164] Tarcze hamulcowe tuningowe

    Nosze sie z zamiarem zamowienia tarcz tuningowych w firmie Mikoda.
    Czy byl by ktos chetny sie przylaczyc do zamowienia??

    [ Komentarz dodany przez: AR_33: 2008-02-05, 11:05 ]
    Kolega chyba dział pomylił.

  2. #2
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    podaj wiecej szczegolow
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  3. #3
    Dj_Direct
    Gość

    Domyślnie

    jakos MIKODA mnie odstrasza. mialem kiedys od MIKODY tarcze w Toyocie - istna tragedia, pisk jeden wielki, a hamowanie... szkoda gadac.
    Jesli juz chcesz zamawiac tarcze tuningowe - nijako na zamowienie wlasnie - to lepiej w firmie ATS - robia tarcze do samochodow rajdowych na indywidualne zamowienie.
    bardzo przystepna cena i na serio dobre opinie, czego raczej nie moge powiedziec o MIKODA. Wiem ze w fabryce Mikoda robia nawet Brembo, ale to o niczym nie swiadczy.
    powaznie bym sie zastanowil nad firma ATS z okolic Czestochowy (powiat Zawiercianski)

  4. #4
    ufty
    Gość

    Domyślnie

    Ja mam tarcze od mikody nawiercane w swojej 155 od pół roku i nic mi nie piszczy a chamuje samochód znacznie lepiej niż na starych. Podejrzewam, że twoje piski w TOYOCIE to raczej była wina złej jakości klocków a nie tarcz.

  5. #5
    Remek
    Gość

    Domyślnie

    ja mam tarcze mikody w 145-ce i sa naprawde dobre! mi tez sie wydaje,ze te piski to raczej slaba jakosc klockow

  6. #6
    AR_33
    Gość

    Domyślnie

    Obecnie mam założone tarcze MIKODY nawiercane i nacinane, różnica jest odczuwalna. Na plus oczywiście .
    Jeśli ktoś nie jeździ wyczynowo to MIKODY spokojnie wystarczają 8)

  7. #7
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    a EBC nacinane i wiercone ktos testował??

  8. #8
    Piotr
    Gość

    Domyślnie

    Ja mam u Siebie tarcze i klocki EBC. Przód klocki EBC Green Stuff, tarcze EBC Turbo Groove. Tył tarcze gładkie EBC i czarne klocki EBC.



    Prawda jest taka, że same tarcze nie poprawią praktycznie w ogóle hamowania. Na hamowanie największy wpływ mają klocki hamulcowe i opony. Tarcza ma się poprostu nie odkrztłacac pod wpływem wysokiej temperatury.

    Nie słyszałem jeszcze praktycznie nic o Mikodach, pierwszy raz przeczytałem o tych tarczach własnie na tym forum. Moim zdaniem jeśli ktoś chce miec w miarę tani i dobry zestaw hamulcowy to powinien zainwestowac w tarcze ATE Power Disc i klocki hamulcowe Ferodo DS Performance. Tarcze i klocki które zaproponowałem są już sprawdzone, a po tych "sportowych tarczach" Mikody nie wiadomo czego się spodziewac bo mało kto na tym jeździ.

    Nie chciałbym nikomu odradzac zakupu tych tarcz bo może akurat są rzeczywiście takie dobre jak piszecie, ale ja osobiście na tym etapie wolałbym kupic coś co jest już sprawdzone na rynku :wink:

    Pozdrawiam :wink:
    Piotr z Rzeszowa

  9. #9
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    Piotr, masz jeszcze wentylowane??

    pytam jak sie na tym jezdzi bo mam możliwosc kupic wentylowane tarcze nacinane i wiercone z klockami zielonymi do alfy.. klocki grube jeszcze, tarcze tez jakby wczoraj ktos zalozyl - samochod z angli na czesci.. tylko nie wiem czy jest sens sie w to bawić bo troche za to śpiewa a klocki i tak mi sie konczą...

  10. #10
    AR_33
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Piotr
    a po tych "sportowych tarczach" Mikody nie wiadomo czego się spodziewac bo mało kto na tym jeździ.
    Na tych "sportowych tarczach" zaliczyłem 2 SuperOesy i 1 ABJ wszystko na Torze Poznań, o ile SuperOesy nie są szybkie (max 140) to hamowania są tam raczej ostre i częste, z kolei na ABJ na prostych odcinakach Toru prędkości dochodzą do 190 km/h po czym jest dochamowanie przed zakrętem. Tarcze jak na razie spisują się bez zarzutu.

    Cytat Napisał Piotr
    Na hamowanie największy wpływ mają klocki hamulcowe i opony.
    Tu zgadzam się z kolegą w 100% 8) , nie mniej tarcze są istotne :wink:

Podobne wątki

  1. Tarcze hamulcowe
    Utworzone przez sebastian34540 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-11-2015, 14:35
  2. [159] Tarcze hamulcowe
    Utworzone przez BURATINO w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 23-01-2015, 10:11
  3. Tarcze hamulcowe tył
    Utworzone przez Ozzzi w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-08-2012, 13:19
  4. [146] Tarcze hamulcowe tył
    Utworzone przez macminik w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 22-11-2010, 23:09

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory