Nosze sie z zamiarem zamowienia tarcz tuningowych w firmie Mikoda.
Czy byl by ktos chetny sie przylaczyc do zamowienia??
[ Komentarz dodany przez: AR_33: 2008-02-05, 11:05 ]
Kolega chyba dział pomylił.
Nosze sie z zamiarem zamowienia tarcz tuningowych w firmie Mikoda.
Czy byl by ktos chetny sie przylaczyc do zamowienia??
[ Komentarz dodany przez: AR_33: 2008-02-05, 11:05 ]
Kolega chyba dział pomylił.
podaj wiecej szczegolow
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
jakos MIKODA mnie odstrasza. mialem kiedys od MIKODY tarcze w Toyocie - istna tragedia, pisk jeden wielki, a hamowanie... szkoda gadac.
Jesli juz chcesz zamawiac tarcze tuningowe - nijako na zamowienie wlasnie - to lepiej w firmie ATS - robia tarcze do samochodow rajdowych na indywidualne zamowienie.
bardzo przystepna cena i na serio dobre opinie, czego raczej nie moge powiedziec o MIKODA. Wiem ze w fabryce Mikoda robia nawet Brembo, ale to o niczym nie swiadczy.
powaznie bym sie zastanowil nad firma ATS z okolic Czestochowy (powiat Zawiercianski)
Ja mam tarcze od mikody nawiercane w swojej 155 od pół roku i nic mi nie piszczy a chamuje samochód znacznie lepiej niż na starych. Podejrzewam, że twoje piski w TOYOCIE to raczej była wina złej jakości klocków a nie tarcz.
ja mam tarcze mikody w 145-ce i sa naprawde dobre! mi tez sie wydaje,ze te piski to raczej slaba jakosc klockow
Obecnie mam założone tarcze MIKODY nawiercane i nacinane, różnica jest odczuwalna. Na plus oczywiście.
Jeśli ktoś nie jeździ wyczynowo to MIKODY spokojnie wystarczają 8)
a EBC nacinane i wiercone ktos testował??
Ja mam u Siebie tarcze i klocki EBC. Przód klocki EBC Green Stuff, tarcze EBC Turbo Groove. Tył tarcze gładkie EBC i czarne klocki EBC.
Prawda jest taka, że same tarcze nie poprawią praktycznie w ogóle hamowania. Na hamowanie największy wpływ mają klocki hamulcowe i opony. Tarcza ma się poprostu nie odkrztłacac pod wpływem wysokiej temperatury.
Nie słyszałem jeszcze praktycznie nic o Mikodach, pierwszy raz przeczytałem o tych tarczach własnie na tym forum. Moim zdaniem jeśli ktoś chce miec w miarę tani i dobry zestaw hamulcowy to powinien zainwestowac w tarcze ATE Power Disc i klocki hamulcowe Ferodo DS Performance. Tarcze i klocki które zaproponowałem są już sprawdzone, a po tych "sportowych tarczach" Mikody nie wiadomo czego się spodziewac bo mało kto na tym jeździ.
Nie chciałbym nikomu odradzac zakupu tych tarcz bo może akurat są rzeczywiście takie dobre jak piszecie, ale ja osobiście na tym etapie wolałbym kupic coś co jest już sprawdzone na rynku :wink:
Pozdrawiam :wink:
Piotr z Rzeszowa
Piotr, masz jeszcze wentylowane??
pytam jak sie na tym jezdzi bo mam możliwosc kupic wentylowane tarcze nacinane i wiercone z klockami zielonymi do alfy.. klocki grube jeszcze, tarcze tez jakby wczoraj ktos zalozyl - samochod z angli na czesci.. tylko nie wiem czy jest sens sie w to bawić bo troche za to śpiewa a klocki i tak mi sie konczą...
Na tych "sportowych tarczach" zaliczyłem 2 SuperOesy i 1 ABJ wszystko na Torze Poznań, o ile SuperOesy nie są szybkie (max 140) to hamowania są tam raczej ostre i częste, z kolei na ABJ na prostych odcinakach Toru prędkości dochodzą do 190 km/h po czym jest dochamowanie przed zakrętem. Tarcze jak na razie spisują się bez zarzutu.Napisał Piotr
Tu zgadzam się z kolegą w 100% 8) , nie mniej tarcze są istotne :wink:Napisał Piotr