Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Temat: Mechanizm opuszczania szyb

  1. #1
    dav6id
    Gość

    Domyślnie Mechanizm opuszczania szyb

    Popsuł mi się jeden z przycisków w panelu od strony kierowcy. Przycisk nie dosięga do małych pinów i nie można sterować szybą. Czy sam panel jest rozbieralny? Da się jakoś zdjąć górną "pokrywę" żeby się dostać do przycisków? Ja żadnego sposobu znaleźć nie mogę

    http://img545.imageshack.us/i/img010d.jpg
    http://img339.imageshack.us/i/img008fd.jpg

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - należy podważyć te zaczepy.

    --

    --
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #3
    dav6id
    Gość

    Domyślnie

    Chodziło mi już o samą plastikową część mechanizmu - tą pokrywę z przyciskami do opuszczania szyb i przełącznikiem między lusterkami.
    Z


    Czy jest jakiś sposób na zdjęcie pokrywy zaznaczonej na zdjęciu?
    Ostatnio edytowane przez dav6id ; 28-04-2011 o 12:56

  4. #4
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar OO__V__OO
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Krapkowice/Opole
    Auto
    307 CC
    Postów
    296

    Domyślnie

    no dokładnie caly ten element się otwiera a w srodku p0omiedzy przyciskiem a stykiem sa takie male biale pałeczki które sie wycieraja i nie dosiegaja z czasem do styku, poszperaj po forum bo jest napewno ja znalazlem i tak zrobilem tzn wez patyczka po lizaku i przytnij go na 1mm wiecej niz jest w przelączniku i tyle (patyczek po lizaku ma idealna srednice jak oryginal - powinni takie lizaki sprzedawac w aso

  5. #5
    dav6id
    Gość

    Domyślnie

    Może źle to opisałem, spróbuję jeszcze raz Plastikową część odłączyłem od elementu z płytką elektroniczną. W środku są takie małe piny (o których pisałeś, że się wycierają). Sęk w tym, że one działają dobrze (sięgają, nie są powycierane). Problem leży w samym przełączniku, który najwyraźniej spadł z jakiejś szyny, bo praktycznie w ogóle się nie porusza, nie ma szans dotknąć pina naciskającego na elektroniczną płytkę. I teraz moje pytanie brzmi, czy można zjąć plastikową, górną część, aby się dostać do osadzenia przycisków? Czy też jest to element scalony na stałe i jedyna metoda to zakup nowego mechanizmu.
    No, mam nadzieję, że teraz już wszystko jasne

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    czy można zdjąć plastikową, górną część, aby się dostać do osadzenia przycisków?
    - tak, to się trzyma na 4 wypustach plastikowych, osadzonych na wcisk.
    - do płytki drukowanej jest dołączona silikonowa nakładka, tzw. przyciski, chyba ci o to chodzi.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #7
    dav6id
    Gość

    Domyślnie

    Przycisk po lewej stronie działa prawidłowo. Widać, że siedzi na swoim miejscu, jest wetknięty odpowiednio (zaznaczyłem strzałkami). Przycisk po prawej wypadł ze swojego miejsca i właśnie do niego próbuję się dostać, a wydaje mi się, że jedyny sposób to zdjąć górną pokrywę. Pytanie tylko czy się da bo odpiąłem wszystko co mogłem a i tak coś trzyma...



  8. #8
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kurly
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    147 jtd 8V 115
    Postów
    216

    Domyślnie

    da się to odpiąć tu masz zdjęcie rozebranego bo dzisiaj odnawiałem górny plastik przełącznika masz po 2 wypusty na stronę wystarczy lekko podważyć śrubokrętem od strony tych prostokątnych wycięć i podnieść w górę i zejdzie przyciski jak widać są na takich małych zawiasach możliwe że jeden ci sie wypiął z zawiasów lub ułamał ja miałem ułamany musiałem skleić przy okazji
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Zdjęcie0017.jpg
Wyświetleń:	117
Rozmiar:	88.6 KB
ID:	24847  

  9. #9
    dav6id
    Gość

    Domyślnie

    Znalazłem zakamuflowane wypusty. Przycisk rzeczywiście wypadł z zawiasów, wystarczyło ponownie go zamontować i śmiga pięknie. Dzięki chłopaki za pomoc

  10. #10
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar dudzik87
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Gorzków koło Wieliczki
    Auto
    147, 1.6 16v 105 km
    Postów
    265

    Domyślnie

    Cytat Napisał kurly Zobacz post
    da się to odpiąć tu masz zdjęcie rozebranego bo dzisiaj odnawiałem górny plastik przełącznika masz po 2 wypusty na stronę wystarczy lekko podważyć śrubokrętem od strony tych prostokątnych wycięć i podnieść w górę i zejdzie przyciski jak widać są na takich małych zawiasach możliwe że jeden ci sie wypiął z zawiasów lub ułamał ja miałem ułamany musiałem skleić przy okazji
    możesz napisac jaki był sposób renowacji i jaki efekt??
    bo tez mnie to denerwuje i myślę cos z tym zrobić nie długo

Podobne wątki

  1. Mechanizm opuszczania elektrycznych szyb
    Utworzone przez lutek26 w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-07-2013, 18:57
  2. [145] Mechanizm opuszczania szyb , styki
    Utworzone przez Gregorov w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 04-06-2012, 17:42
  3. [159] Mechanizm opuszczania/podnoszenia szyb - tył
    Utworzone przez sebsob w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-09-2011, 18:23
  4. [145] Mechanizm ręcznego opuszczania/podnoszenia szyb
    Utworzone przez as w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 12-08-2010, 23:21

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory