Witam, jestem posiadaczem alfy 145 od dwóch dni, piszę ponieważ pojawia się problem falujących obrotów biegu jałowego dużo poniżej 900 prawie że przygasa. Do tego po jakimś czasie silnik muli się do jakiś 3- 4 tys obrotów na minutę potem idzie jak przecinak. Do tego świeci sie kontrolka wtrysku. Właściciel który nią jeździł dwa lata mówi że w warsztacie 0w Zielonej Górze nie mogli z czytać komputera, bo podobno nie oryginalne czasem tak mają, a do Fiata nie jechał bo za drogo, powiedzieli mu na pocieszenie że kontrolka świeci się często od złej jakości paliwa. Na to miast problem z obrotami i muleniem się pojawił się jakiś miesiąc temu. Czytałem kilka tematów ale nie jestem pewien co zrobić, wydaje mi się że wariator jest do wymiany bo czasem przy odpaleniu klekocze jak diesel. Od czego zacząć, od pojechania na komputer do fiata czy przeczyścić silniczek krokowy, przepływomierz i przepustnice czy może od razu wymienić wariator. Z góry dzięki za pomoc.