Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Pan inżynier za kierownicą

  1. #1
    J@rek
    Gość

    Domyślnie Pan inżynier za kierownicą

    I nie to, by inżynier chemii spożywczej.
    Inżynier elektryk.
    Staż za kierownicą ponad 30 lat.
    Ilość przejechanych km >850000.

    Ponieważ ktoś tu zauważył, że alfy nie są idioto odporne (w/g mnie nonsens), to można powiedzieć, że daewo też nie są.

    Bohaterką jest nexia. Nexia ma ponad 250000. Od czasu do czasu zapala się kontrolka ciśnienia oleju. Zapala sie, chwile się świeci i gaśnie.
    Ogólnie nexia lubi już napić się oleju.

    Koleś jedzie do teściowej. Bo teściową trzeba odwiedzić/posprzątać u niej/zrobić zakupy czy inne coś takiego.
    Robi to przed południem, w dzień roboczy, więc stara się zrobić to w miarę szybko, by jak najkrócej cała czynność się odbyła.

    Jedzie, zapala się kontrolka, on jedzie czekając aż zgaśnie.
    Kontrolka zgasła razem z silnikiem.

    W sumie, taka mała czerwona kontrolka. Jaką ona może mieć średnice? 5mm? Mniej?
    Niepoważna jest taka mała kontrolka.
    Zabawa z kontrolką kosztowała 2700.

  2. #2
    ViP Romeo Avatar williamdrake
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Erlensee (de)
    Auto
    AR 145 2.0 TS QV, Peugeot 207 1.4 Vti
    Postów
    942

    Domyślnie Re: Pan inżynier za kierownicą

    Cytat Napisał J@rek
    taka mała czerwona kontrolka. Jaką ona może mieć średnice? 5mm? Mniej? Niepoważna jest taka mała kontrolka
    Kontrolka mała ale irytująca- lepiej wyjąć żarówkę
    Ik@r 1111
    AR 33 1.7 IE 2000-2008 r.
    AR 145 2.0 16V TS 2008-...


  3. #3
    J@rek
    Gość

    Domyślnie

    Jak zadzwonił i powiedział co zrobił - bo oczywiście pojechałem go pociągnąć do 'warstatu' - myślałem, że go zatłukę śledziem.
    Ręce mi opadły.
    I tłumaczenie - myślałem, że zgaśnie, zawsze gasła.
    No to mu powiedziałem to co tu napisłąem - No to Ci zgasła. razem z silnikiem.

    Nie musi być idiota, nie musi być blondynka.
    Czasami ludzie mają w nerach technikę.
    Ale! Ale! Ale! - jego auto wygląda jak by wyjechało z fabryki. Mam na myśli wnętrze i bagażnik. Bo blacha wiadomo - już jest błeee.
    Ale wnętrze - jak nowe. Zadbane na max.

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie

    Dobre to Bo my naprawiamy auta najszybciej jak to sie da, a wlasciciele innych aut jezdza do momentu jak sie jechac nie da
    155 V6 była
    155 TS była
    156 V6 była
    156 GTA była
    155 TS była
    x3 japonce były
    156 V6 była
    x1 japoniec jest. Zycie.

  5. #5
    Kosiar
    Gość

    Domyślnie

    mojemu kumplowi zapaliła się kontrolka air bag-u mechanik stwierdził że wina jakies centralki czy czegoś w focusie to wogóle było i mówi ja panu to za 1500zł zrobię a ASO za 2200 jak Pan woli , stoję tak z kolegą koło tego biednego focusa na co kolega odp a niech pan wykręci żarówki to nie będzie świecić... haha umarłem wtedy ze śmiechu i tak zapłacił 50 zł a poduszki niby działają

  6. #6
    ViP Alfa i Omega Avatar Lopezius
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 SW 1,9 JTD
    Postów
    387

    Domyślnie

    Cytat Napisał wasyl
    Bo my naprawiamy auta najszybciej jak to sie da
    I dlatego słysząc opinie o awaryjności naszych samochodów szlag nas trafia, bo w naszych wychuchanych furkach nic się poważnego nie dzieje. :roll:

    Spotkałem się już z takim podejściem do sprawy: "a, zaświeciła się kontrolka oleju ale zaraz zgaśnie, nic się nie stanie, przecież to VW" tylko że ten VW był juz od tego czasu 5 razy w serwisie a moja AR jakoś nadal jeździ bez problemów.

    Ale przecież to ja mam gorsze auto bo muszę co 15 tys. olej zmieniać, bo co 40 tys. jadę wymienić paski rozrządu, bo chcę olej w skrzyni wymienić, bo non stop przy aucie siedzę,
    bo tylko Alfa mi w głowie, bo mi się żarówka od świateł mijania spaliła.
    cyt. "A mój VW, tylko jeździć", ale jak się zaczął sypać to uśmiech z twarzy zniknął i skończyła się rozmowa na temat awaryjności bo nie było już w nim co naprawiać, szpachelka zaczęła odpadać, silnik-szrot, i nikt mi już na Alfę złego słowa nie powiedział.
    Czekam tylko aż kupią nowego zaje..stego VW-eja z importu i znów się zacznie :mrgreen: durne gadanie.
    Była: 145 - 1,3 Boxer
    Jest: 156 - 1,9 JTD SW

  7. #7
    J@rek
    Gość

    Domyślnie

    Ogladałem sobie net i wypatrzyłem lancie delta- rewelacyjnie zrobione wnętrze, ogólnie odpicowana. rocznik 94 czy coś koło tego.
    Jestem u klienta i tam jest nwiedzony człowiek.
    Ogólnie znawca wszystkiego. A że zalewaja, to inna sprawa.
    No i mówię mu, że napaliłem się na fajną furkę. Że pokażę mu w necie foty.

    On na to: Jaka furka?
    Ja: lancia
    On:Eeech facet, twoje to się psuje, ale lancie to się dopiero sypią.
    Ja: za to dodge caravany się nie psuja i dlatego masz dodga.

    A numer jest taki, ze facet kupił dodga, z gazem, silnik 3.8, automat.
    Najpierw wymienił łozysko w tyle, zaraz po przyprowadzeniu od handlarza, później nie chciał mu zapalać, a w czasie rozmowy ze mna super dodge stało w 'warstacie' i czekało na naprawe skrzyneczki z biegami - a' 4000zł. Ogólnie w dodga wpakował dobrze ponad 5000 i ma nadal starego sztrucla, bo dodge jest z okolic '97, i nie widomo co mu jeszcze wywinie. A zajechany jest dość dobrze.

    Jak mu to powidziałem to zamknął dziób i poszedł sobie.
    Jest coś takiego w niektórych pacjentach, ze gadają by gadać.
    Co nie zmienia faktu, ze jak ktoś szuka trwałego samochodu, to lepiej alfy nie kupować.

  8. #8
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Po co ten temat? jest juz podobny watek. TEMAT zamykam .
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

Podobne wątki

  1. [GTV] Problem z kierownicą
    Utworzone przez bartesiak1 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 26-02-2016, 13:11
  2. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 11-04-2014, 15:59
  3. 147 - co z tą kierownicą
    Utworzone przez Ptah w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 03-09-2009, 11:45
  4. Problem z kierownicą
    Utworzone przez Alfiątko 156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 27-07-2009, 22:09

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory