Witajcie!!! Mam pytanie może dla nie których banalne ale ja tego nie wiem... Mianowicie chodzi o to co jaki okres wymienia się świece i przewody? Jak można poznać że kwalifikują się do wymiany? Jeśli się już wymienia to jakie polecacie?
Witajcie!!! Mam pytanie może dla nie których banalne ale ja tego nie wiem... Mianowicie chodzi o to co jaki okres wymienia się świece i przewody? Jak można poznać że kwalifikują się do wymiany? Jeśli się już wymienia to jakie polecacie?
Masz jakies dziwne objawy w autku jakos dziwnie zaczal CI silnik pracowac??
Wykrec swiece zobacz jak wygladaja kiedys czytalem tutaj zeby lekko przeczyscic je szczoteczka a jesli jest wszystko wporzadku to po co robic sobie dodatkowe koszta...
Ja kabli WN nie wymienialem jeszcze bo nigdy nie mialem takiej potrzeby jesli sa cale to po co ... takie moje zdanie nie wszyscy musza sie z nim zgadzacA swiece jesli silnik normalnie pracuje bez problemow, dobrze odpala to mam takie samo zdanie...Podobno na nowych swiecach samochod ma ciut mniejsze spalanie...
Jeżeli chodzi o świece to producent samochodu podaje przebieg 100 tyś na wymianę świec bo oryginalnie są platynowe. Jeżeli masz inne niż oryginalne to patrz na to jakie przebiegi zaleca producent danej świecy.
1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!
a przewodów WN nie ma w Twoim silniku (2.5V6 24V)![]()
no to jaden problem z glowyco do zachowania silnika to jak temp silnika nie przekroczy 70 stopni to lepiej samochodem nie jechac bo zachowuje sie tak jak by pracowala tylko 1/3 silnika, a pozniej przy przyspieszeniu przerywa tak w okolicy 2000/2500 obrotow
Moze być wina świec, może któraś z cewek nie domaga. Najlepiej najpierw pod kompa podłączyć żeby wykluczyć np. przepływkę, sondę lambda (może sie nie podgrzewa i działa dopiero jak silnik osiągnie temp.). Generalnie najtaniej i najszybciej to pod komputer![]()
nie wychodza zadne bledy, jedynie po dokladnym sprawdzeniu wartosci jakie podaja sondy to jedna troche sie ''rusza'' natomiast druga stoi prawie w miejscu, ale nie ma bledu... z przeplywomierzem jest tak samo bledu nie ma. komputer byl podlaczony jak auto stalo tylko gazu sie dodawalo
a rozrząd dobrze ustawiony (na blokadach)? - jeśli delikatnie przestawiony to może być mułowata i troche przerywać albo "strzelać". Wlne obroty mogą też wtedy delikatnie falować.
Ta druga sonda moze być do bani - nie dogrzewa jej i na zimnym może być jak piszesz.
PS Ostatnio kumpel wymieniał w V6 w peugeocie świece i cewkę bo objaw był taki: czy ciepły czy zimny to w trakcie dadawania gazu na postoju "prychał" i przerywał. Przy ruszaniu do około 2500-3000 obrotów było to samo. Jak chodził na wolnych wszystko było ok.