Witam i jak zwykle prośba do forumowiczy z sąsiedniego województwa
http://otomoto.pl/alfa-romeo-gtv-C20239109.html
http://otomoto.pl/alfa-romeo-156-moz...C20233772.html
Witam i jak zwykle prośba do forumowiczy z sąsiedniego województwa
http://otomoto.pl/alfa-romeo-gtv-C20239109.html
http://otomoto.pl/alfa-romeo-156-moz...C20233772.html
Moim skromnym zdaniem - cena za 156-kę z kosmosu. Za niewiele więcej kupisz 159-kę JTD z 2006-go. A te auta dzieli jakościowa przepaść. No chyba, że pod maską musi być V6. Co i tak nie zmienia faktu, że prawie 30 tysięcy za zwykłą 156 to jest jakiś absurd w dzisiejszych czasach.
WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów
a za 30 klocków to 159 i z jtd bedzie zadbana? W dobrym stanie? Smiem wątpic po tych sztukach co widziałem...
Obydwie śliczne i zdają się być zadbane , stąd pewnie taka cena za 156 a druga sprawa ,ze cieżko znaleźć V6 w poliftowej 156 . Samą cene zawsze można negocjować jeżeli faktycznie warto ...![]()
Niekoniecznie. Za około 35 tysięcy przy odrobinie cierpliwości kupisz sobie ładnie utrzymaną 159 ze 120-konnym JTD. I będzie to auto generujące o wiele mniej wydatków, niż 156 FL z 2.5 V6. Zresztą nadmieniłem, że cena jest MOIM zdaniem znacznie zawyżona, w stosunku do realnej wartości takiego pojazdu - a moje zdanie możesz sobie spokojnie zignorować, jeżeli masz inne w tym temacie doświadczenia. Oczywiście - jazda 2.5 V6, a jazda JTD to są dwie różne sprawy, natomiast coś za coś - w jednym przypadku trzeba założyć relatywnie wysokie koszty eksploatacji całego pojazdu (zawieszenie, mało ekonomiczny silnik), w drugim - trzeba poświęcić czas na poszukanie dobrze utrzymanego modelu.
WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów
ale samo porównanie 2.5 V z jtd mało rzeczowe - bo jak tu równać ceny tych dwóch całkiem innych silników ( pomijam różne modele )
pewnie że można poszukać 159 za 34tys ale nie V6
a czy V6
w 156 fl generuje mniej wydatków ? tego akurat nie wiem - nie miałem więc nie mnie oceniać
z drugiej strony gdyby wszystko mierzyć wydatkami to 90% z nas kupiłaby sobie bilet miesięczny za ok 150zł i miała wsio w d....pie
Dokladnie jak piszesz lub kupila by sobie mniejsze samochody i mniej awaryjne![]()
W ogóle w 159 trudno mówić o porównywalnym do 2.5 V6 silniku. To tak na marginesie. Oczywiście, że ktoś szukający brzmienia V6 i kultury pracy V6-ki nie będzie się rozglądał za JTD, dlatego wybór w oczywisty sposób zostanie dokonany przez kupującego - ja natomiast nie kupiłbym za prawie 30 tysięcy 156-ki, nawet super utrzymanej z silnikiem 2.5 V6. Jakość tego modelu w porównaniu ze 159 jest dużo gorsza, trwałość zawieszenia jest tak ze 3x niższa, poza tym osobiście bardziej mi się podoba linia 159 i dlatego wolałbym dołożyć te 5 tysięcy i kupić 159 JTD - szybko nadpłatę odzyskałbym w kosztach paliwa.
Oczywiście, że nie można wszystkiego mierzyć wydatkami, natomiast skoro jest jakaś ciekawa alternatywa tej samej marki - moim zdaniem warto ją wskazać. Zwłaszcza, że 159-ka w porównaniu z bezpośrednią konkurencją typu BMW, Audi czy VW wypada bardzo dobrze, ba - wg mnie jest to najmniej problematyczny samochód w porównaniu z autami wspomnianych producentów. O 156-ce tego powiedzieć niestety nie mogę.
WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów
jakos nie widze w 159 tego 120 jtdka... mam go w nowym bravo, ale masa auta to cos ok 1400kg i do spokojnej jazdy wystarczy. Ile waży 159? Pewnie wiecej niż 1500kg to już jest co pchac![]()