Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Kilka pytań do Starszyzny ! Problemy z Alfa 147 1.6 TS.120 KM.

  1. #1
    michasecp
    Gość

    Exclamation Kilka pytań do Starszyzny ! Problemy z Alfa 147 1.6 TS.120 KM.

    Witam

    Mam kilka pytań .
    1. Czy ktos miał kiedyś błąd typu: wadliwe działanie czujnika połozenia wałka rozrzadu? i jakie były objawy ? ( w moim aucie sa to nierówne obroty biegu jałowego oraz szarpanie przy przyspieszaniu)
    2.Mam widocznę slady oleju na kompresorze klimy skąd może być taki wyciek?
    3.Czy jest jakiś filmik w necie z poprawnym dzwiękiem silnika wyzej wymienionego auta.?
    4. Skrzypienie zawieszenia .... Czy najczesciej oznacza to odrazu wymiane wachacza? Jeśli można to proszę jakis poradnik co z tym można zrobic?

    Dziękuję wszystkim za pomoc

  2. #2
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    1. Nie miałem, więc się nie wypowiem, jednak na forum było to już opisywane
    2. Czy to na pewno olej?? Wyczyść wszystko dokładnie i po przejażdżce sprawdź czy znowu się pojawił, będziesz wiedział skąd leci i czy w ogóle leci.
    3. Pewnie jest, wystarczy poszukać
    4. Zazwyczaj oznacza problem z zawieszeniem. Jednak skrzypienie a "skrzypienie" w naszych bellach niekoniecznie oznacza to samo, dźwięki takie może wydawać górny wahacz albo stabilizator a praktycznie wszędzie są gumy które mogą wydawać taki dźwięk. Doraźnie możesz kupić silikon w sprayu i psiknąć w gumy.
    Jeśli zgrzyty słychać z określonej strony to na 80% wahacz górny do wymiany, jeśli znowu słychać jakby "pod nogami" to może to być stabilizator.
    Pozdro

  3. #3
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    164 QV 24V '93, 164 Super TB '96, 166 2.5V6 '98, 155 2.0TS 16v '96
    Postów
    509

    Domyślnie

    1. nie chcę cię martwić ale taki błąd może też świadczyć o źle ustawionym/zmontowanym lub przestawionym rozrządzie, niestety "mistrzowie rzeźnicy mechanicy" ustawiają sobie rozrządy za pomocą markera a nie blokad i zegara nie muszę wyjaśniać, że ta dokładność może prowadzić do przestawienia paska nawet o jeden ząbek, co może się objawiać właśnie błędami czujnika położenia wałka rozrządu. Pomierz oporność czujnika aby wykluczyć jego wadliwe działanie.
    2. dokładnie sprawdź czy to olej silnikowy i przyjrzyj się kapie zaworowej
    3. przeszukaj youtube
    4. jak kolega napisał wyżej - ja stawiam na tuleje górnego wahacza
    Mam na imię Jacek... i jestem alfaholikiem...
    Powrót do Busso.... w najfajniejszym opakowaniu...

Podobne wątki

  1. [MiTo] MiTo - kilka pytań...
    Utworzone przez mantis30 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 18-04-2012, 19:57
  2. Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 29-02-2012, 10:22
  3. [GTV Spider] Galuś pyta czyli - Kilka pytań odnośnie Alfy Spider :)
    Utworzone przez Galus87 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 09-12-2011, 16:10
  4. nowy pyta o kolory zegarów :)
    Utworzone przez Gobel w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 10-07-2011, 19:04
  5. Laik pyta...
    Utworzone przez Sparco123 w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 14-07-2010, 09:11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory