Zastanawiam się jak zachowa się w zimie system Q2 w trybie "D" przy gwałtownym przyspieszaniu na śniegu przy zmniejszonej przyczepności.W teorii powinno zostać zhamowane koło które wpadlo w poślizg ?
Zastanawiam się jak zachowa się w zimie system Q2 w trybie "D" przy gwałtownym przyspieszaniu na śniegu przy zmniejszonej przyczepności.W teorii powinno zostać zhamowane koło które wpadlo w poślizg ?
Ostatnio edytowane przez gpp ; 29-11-2011 o 21:59
A tryb D nie wyłącza Q2? Myślałem, że w tym trybie można tracić przyczepnośćW teorii Q2 powinno tak działać, na N na pewno.
Spadnie śnieg, to sprawdzisz![]()
Q2-e to nic innego jak ASR z tym że, Q2 działa intensywnej na dane koło w zależności od obrotu kierownicy. Jak wiadomo Q2 ma pomagać w zakrętach, podczas gwałtownego przyspieszania.
Jest jeszcze jedna zasadnicza różnica. ASR redukuje moc przekazywaną na koła sterując silnikiem. Q2 tego nie robi.
Wyslane z SGS2 przez Tapatalk.
W kopnym śniegu gdzie występuje polizg obydwu kół prowadzi do zduszenia silnika - przetestowałem to organoleptycznie
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Zgoda, z tym, że w trybie D nie A.
Wyslane z SGS2 przez Tapatalk.
czyli co?
w zimie nie da rady na żadnym trybie wyjechać z zaspy bo koła nie beda mogly buksować?
Ostatnio edytowane przez Ciastek C ; 01-12-2011 o 01:17