Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 37

Temat: Dna

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gpp
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Limanowa
    Auto
    GIULIETTA 2.0 Jtdm2 140 KM
    Postów
    32

    Domyślnie D.n.a.

    Zastanawiam się jak zachowa się w zimie system Q2 w trybie "D" przy gwałtownym przyspieszaniu na śniegu przy zmniejszonej przyczepności.W teorii powinno zostać zhamowane koło które wpadlo w poślizg ?
    Ostatnio edytowane przez gpp ; 29-11-2011 o 21:59

  2. #2
    Emeryt Fachowiec
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulia 2.0 Turbo 200KM '17
    Postów
    2,169

    Domyślnie

    A tryb D nie wyłącza Q2? Myślałem, że w tym trybie można tracić przyczepność W teorii Q2 powinno tak działać, na N na pewno.

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Spadnie śnieg, to sprawdzisz

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gpp
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Limanowa
    Auto
    GIULIETTA 2.0 Jtdm2 140 KM
    Postów
    32

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tuti Zobacz post
    A tryb D nie wyłącza Q2? Myślałem, że w tym trybie można tracić przyczepność
    Właśnie w trybie D załączona jest "elektroniczna szpera"

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    Q2-e to nic innego jak ASR z tym że, Q2 działa intensywnej na dane koło w zależności od obrotu kierownicy. Jak wiadomo Q2 ma pomagać w zakrętach, podczas gwałtownego przyspieszania.

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Sierek
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Gulietta QV
    Postów
    282

    Domyślnie

    Jest jeszcze jedna zasadnicza różnica. ASR redukuje moc przekazywaną na koła sterując silnikiem. Q2 tego nie robi.

    Wyslane z SGS2 przez Tapatalk.

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,617

    Domyślnie

    W kopnym śniegu gdzie występuje polizg obydwu kół prowadzi do zduszenia silnika - przetestowałem to organoleptycznie
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    Cytat Napisał Sierek Zobacz post
    ASR redukuje moc przekazywaną na koła sterując silnikiem.
    To zależy w którym trybie. Wg tego co piszą w N przy pośłizgu obu kół zamyka "gaz", w A nie i ile mnie pamięć nie myli tak to działa. Przy poślizgu jednego -standarcik- hamuje je.

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Sierek
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Gulietta QV
    Postów
    282

    Domyślnie

    Zgoda, z tym, że w trybie D nie A.

    Wyslane z SGS2 przez Tapatalk.

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Ciastek C
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Mazowsze :)
    Auto
    Escorcik ;)
    Postów
    487

    Domyślnie

    czyli co?
    w zimie nie da rady na żadnym trybie wyjechać z zaspy bo koła nie beda mogly buksować?
    Ostatnio edytowane przez Ciastek C ; 01-12-2011 o 01:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory