Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 35

Temat: Mscf 2.0 jts

  1. #1
    Whitie
    Gość

    Question Mscf 2.0 jts

    Witam
    Przejechałem dziś przez dziury dość szybko i zapalił się MSCF. Auto to 2.0 JTS.
    Samochód chodzi ładnie żadnych niepokojących objawów. NIC. A ta cholera nie chce zgasnąć.
    Może ktoś z Wawy chciałby poświęcić chwile w święta?
    Niestety się nie znam na tym aucie.... a jeździć musi.
    Pomożecie ?
    A i jeszcze pytanie.
    Czy mogę na próbę odłączyć aku, żeby ewentualnie wykasować błędy?
    Pytam bo to selespeed i nie wiem czy czegoś nie zepsuję...
    Pozdrawiam Maciej
    Ostatnio edytowane przez Whitie ; 24-12-2011 o 23:20

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar hitman047
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Bella 156 2.0 TS Niebieska piękność :) - kiedyś. Obecnie -> Alfa Romeo Stelvio 2.0 280 KM
    Postów
    830

    Domyślnie

    Powiem tak - nie wiem co to za błąd, ale na 99% odpięcie aku nie usunie tego błędu - jak już to usuniesz go tylko po kablu komputerem. A unieruchomiło Ci to auto?

    ---------- Post added at 23:36 ---------- Previous post was at 23:32 ----------

    A kiedy były zmieniane świece?

  3. #3
    Whitie
    Gość

    Domyślnie

    Nic sie nie stało. Nie spadły obroty, nie było spadku mocy.
    Auto chodzi idealnie. Najmniejszych niepokojących objawów.
    Wkręca się na obroty jak marzenie. Zmienia biegi idealnie.
    Gdzieś wyczytałem (Google), że jakiś Pan miał podobny problem po wpadnięciu w dziurę, coś się na chwilę rozłączyło.
    Zgaśnie, czy trzeba wykasować? (bo znowu Google - wyczytałem, że po iluś tam odpaleniach jeśli był to taki chwilowy błąd - powinno zgasnąć).

    pakiet startowy robiłem w tygodniu:
    rozrząd
    sprzęgło
    świece
    oleje
    uszczelnienia itd

    Tak sobie właśnie pomyślałem (i wyczytałem) że to może wina świecy... ale są nowe....

    A ten błąd to palący się Check i komunikat na wyświetlaczu: MOTOR CONTROL SYSTEM FAILURE.... Go to dealer"

    Najdziwniejsze jest to, że pojawił się na dziurach... w sumie bez powodu.
    Ostatnio edytowane przez Whitie ; 24-12-2011 o 23:42

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar hitman047
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Bella 156 2.0 TS Niebieska piękność :) - kiedyś. Obecnie -> Alfa Romeo Stelvio 2.0 280 KM
    Postów
    830

    Domyślnie

    Śmiem wątpić żeby sam zniknął ten błąd. Ale wiadomo - póki co można spróbować. Ale raczej trzeba będzie go zdjąć przez kompa.

  5. #5
    Whitie
    Gość

    Domyślnie

    Myślisz, że w Selespeedzie mogę bezpiecznie odłączyć Aku na kilka minut?
    Nie "rozstroje" tego ustrojstwa?

  6. #6
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,982

    Domyślnie

    Jeśli był jednorazowy to najczęściej po trzech prawidłowych odpaleniach znika.
    Ale na kompie wypadałoby sprawdzić co on za jeden.
    Moja Bella

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Od kiedy to google serwisuje samochody?

    A ten błąd to równie dobrze rozrząd mógł Ci przeskoczyć...
    Zwłaszcza jeśli był ustawiany bez blokad...

    Podłączenie pod komputer niezbędne...

  8. #8
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,982

    Domyślnie

    Odłączenie aku nie powinno mieć negatywnego wpływu na żadne auto.
    Moja Bella

  9. #9
    Whitie
    Gość

    Domyślnie

    Rozrząd był ustawiany bez blokad.... chyba bo widziałem jak robili znaki... chos mówili, że blokady mają.

    Jakieś objawy takiego przeskoczenia by były?


    No nic jutro odłączę aku na chwilę.
    We wtorek mam nadzieję na wizytę w serwisie....

    Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Jeśli np mcsf wyskoczył Ci po wkręceniu do 3,5 tyś obr a rozrząd świeżo ustawiany i bez blokad...
    To jak nic źle ustawiony i stąd ten błąd...

Podobne wątki

  1. Mscf - 040 130
    Utworzone przez AtLeast4Feet w dziale GT
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-05-2013, 15:18
  2. MSCF i niskie ciśnienie oleju
    Utworzone przez ant w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-02-2012, 16:21

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory