Przykre, że się jej już chcesz pozbyć. Ale z drugiej strony...lpg + problemy z głowicą. To Cię dziwi?
Przykre, że się jej już chcesz pozbyć. Ale z drugiej strony...lpg + problemy z głowicą. To Cię dziwi?
To nie jest smutne tylko prawdziwe. Nie mam już nerwów i pieniędzy na to auto. A rady na temat LPG PROSZĘ zachowaj dla siebie. Głowica została zdjęta po zagotowaniu się wody, ponieważ wydmuchało uszczelkę, a przyczyną była awaria wentylatora i wskaźników w samochodzie. Najwięcej o gazie mówią ci, którzy nic na ten temat nie wiedzą i mają kasę na jazdę na paliwie i dobre samochody....
Nie do końca jest tak jak mówisz, a abstrachując od kwestii moralnych nie stać mnie na jazdę autem palącym 15 benzyny.... Koniec i kropka, poza tym miała gaz jak ją kupiłem. A teraz zakończmy te rozmowy w moim temacie SPRZEDAM...
o w mordę jeża Ty go za pół darmo oddajesz,śledzę forum i widziałem ,że dużo serca w ten samochód włozyłeś gdybym nie miał 164 to już bym jechał ja oglądać,szkoda ,że takie niskie ceny alfy trzymają
164 TS 95r
164 TB V6 95r
Ok, nie czas i miejsce na mądrowanie się. Choć akurat jeden służbowy na gazie zatarłem i to niezacieralny.. Ale przede wszystkim widać co w nią włożyłeś, więc życzę Ci byś przetrzymał i zachował ją dla siebie na lepsze czasy.Napisał Wołek
Uwielbiam takie piardy wszechwiedzacych fachowcowNapisał WlodekzPoznania
. Ludzie , nie jeździjcie na gazie - zatrzecie silniki , popękacie głowice , a ksiądz wam komunii nie da
. To , że rzesze ludzi jeżdża na gazie po kilkaset tysięcy i się im nic nie dzieje to szatana spisek jest ! Fabryki wypuszczające samochody na gaz (miedzy innym fiat
) zabłądzili , nie wiedzą co robią - klienci nie dojadą do serwisu. A tak przy okazji - prezerwatywą też mówimy nie ...
Przepraszam nie mogłem sie powstrzymać , taka demagogia zawsze mnie tak nastraja. Ale nie wiem czemu , słysze to od lat 10 i tak dalej robie swoje - wiem burak ze mnie , ale wole pieniądze które zaoszczędze na palwiie wydać na dopieszczenie auta i - o - moje jakoś się lepiej mają i żadziej zacierają niż te na benzynie - powienienm więc może powiedzieć - stare auta w połączeniu z benzyna to pewne pękniecia głowic , zatarcia , srarcia i milion innych rzeczyn , bo ja dalej jeżdze a inne już przestały ......
p.s. Pękniecie głowicy spowodowane gazem doprowadziło mnie do łez . A jeśli zatarłeś samochód to zastanów sie nad :
a. douczeniem sie na temat eksploatacji pojazdu bądź/i : b. zmianą mechanika/serwisanta
p.p.s. moja alfa ma 200.000 , z czego 100.000 na gazie . Zdarza mi sie nawet kilka razy dziennie podkrecic do 7000 rpm . Nie oszczedzam jej nigdy , taki mam kaprys. Ale wymieniam olej na czas , leje dobry , o auto dbam . Silnik trzyma 6 barow cisnienia oleju , olej czysciutki , silnik kreci jak marzenieale to pewnie tylko wyjatek potwierdzający regułę .
No, dzięki za kilka miłych słów i porad eksploatacyjnych. Nawet Alfy fabrycznie wychodziły z gazem. Niedawno kolega z tego forum skasował 33 z fabryczną instalacją, a we Włoszech często widzi się 5. Co więcej w Linea Accessorii jest nawet butla na gaz! Ale w tych krajach nikt na gazie nie kręci do 7 tys., tylko zakłada gaz żeby oszczędzać. 100 tys przejechałeś? Świetnie. I tego silnika od Ciebie bym nie wziął nawet na zabranie na części. Nie zatarłem Alfy na gazie. Nie przyszło by mi do głowy. Zatarłem Toyotę 2.0, silnik przeciętny, ale nie do zdarcia. Nie wiem o kim piszesz w kontekście pęknięcia głowicy. Ale scenariusz wszędzie jest ten sam - zbyt wysoka temp. spalania lpg kręconego na wysokich obrotach przegrzewa komorę i najczęsciej pierwsza pada głowica przyczyniając się do wydmuchania uszczelki. Przy jeździe na autostradzie w tempie roboczym kończy się to zatarciem. Podpytaj w swojej okolicy w meblach w Jasienicy. Padły tak trzy samochody, w tym mój. Ale przykładów przytoczy Ci każde ASO gorąco zalecające na samochody służbowe diesle, a nie gaz, mimo, że przecież na instalacjach też zarabiają.Napisał Zun
Na koniec - wszechwiedzą to na razie Ty się popisywałeś. Ja podzieliłem moimi doświadczeniami. Dla mnie EOT. Życzę tej Giu116 najlepszego.[/u]
Jeszcze dwie sprawy. Nie wydaje Ci się, że 6 bar to ciut za dużo. Takie spore ciut?Napisał Zun
Jakby kogoś zainteresowało w temacie Giulietty
http://www.allegro.pl/item361667672_..._2_0_1980.html
Każdy ma inne doświadczenia z lpg i takie pirdoły gadają też użytkownicy gazu jakie to osiągi mają ich autai jak duzo oszczedzają na paliwie z butlą w bagażniku :mrgreen: jaki to klasyk z Lpg :wink:Napisał Zun
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995