Same końcówki, czy cały tłumnior? U mnie w T.S. jest jedna końcówka, Potrzebuję dwóch.......minimalnie zmniejszyłbym średnicę.....widzę, że z Wa-wy jesteś spox jak, coś to się zgadamy.
Nieźle to wygląda, ale na mój gust niepotrzebnie wystaje. Skróciłbym o 1-2cm.
Do silnika V6? Jakie brzmienie w porównaniu z oryginałem? Cena?
proh zgadzam się
Cały tłumik jak to brzmi w v6 ??? Cena ?
Sprawa wygląda następująco:zrobienie takiego tłumika do 166 nie sprawia większych problemów,pod warunkiem że będzie to spawane na Alfie.Kolega który to spawał nie chce ryzykować nie potrzebnych kosztów związanych ze zwrotami,jak komuś coś nie będzie pasować.Końcówki mogą być różnej średnicy,jak kto chce,ale tam jest tak mało miejsca że każdy tłumik jest indywidualną robotą i do wyprowadzenia końcówek dobrze to spawać na aucie żeby było ładnie i prosto.wszystkiemu winien wspornik zderzaka który psuje całą zabawę.
Temat otwarty dla kolegów z Wawy i okolic.jak się trafi jakaś 166 v6,to zrobimy 2 na próbę.
Jeżeli namieszałem to przepraszam![]()
Słuchaj w t.s mam jedną rurę. Da radę zrobić dwie tak jak w v6? Przyjechać nie problem, ile taka operacja mniej/więcej kosztuje?
no właśnie ciekawe jakie pieniądze i jak to się ma do proexa - nawet auto jedengo z klubowiczów jest u nich na ich kanale na youtube wstawione a tutaj było szeroko opisywane http://www.proex.pl/
Wyglądowo OK, ale jak piszesz "troszkę zabawy....", a jak wygląda sprawa z wyliczeniami, puszka, przeloty itd. Pytam się bo kiedyś chciałem jak jeszcze mieszkałem w Wielkopolsce wprowadzić pewne "udogodnienia" w starym samochodzie i okazało się że po moich poprawkach to wygląd to niby miało tłumika, ale gwarantowało mi dodtatkowo rozwalenie katalizoatora, a ile nie nawet silnika (chodziło o cisnienie i cofanie sie spalin). Tak a propos forma wytłumaczyli mi to w omawianym już proexie i nie ukrywam, że chyba dzieki temu nie miałem problemów... Więc jak sprawa wszelkich wyliczeń ?