Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: Tłumnior Alfa Romeo 166

  1. #1
    Użytkownik Znawca Avatar Artas 155
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Warszawa/Gródek
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.0 16V/Alfa Romeo 155 1.8 8V i FC 20VT
    Postów
    1,157

    Domyślnie Tłumnior Alfa Romeo 166

    Trochę zabawy dzisiaj i wyszło.tłumnik z blachy,końcówki z kwasówki.jak by ktoś był chętny na takie coś to proszę pisać.Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	09012012051.jpg
Wyświetleń:	363
Rozmiar:	93.7 KB
ID:	43847Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	09012012052.jpg
Wyświetleń:	455
Rozmiar:	99.1 KB
ID:	43848Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	09012012053.jpg
Wyświetleń:	330
Rozmiar:	98.6 KB
ID:	43849

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Postów
    439

    Domyślnie

    Same końcówki, czy cały tłumnior? U mnie w T.S. jest jedna końcówka, Potrzebuję dwóch.......minimalnie zmniejszyłbym średnicę.....widzę, że z Wa-wy jesteś spox jak, coś to się zgadamy.

  3. #3
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar proh
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    szukam V6/JTS/JTDm
    Postów
    116

    Domyślnie

    Nieźle to wygląda, ale na mój gust niepotrzebnie wystaje. Skróciłbym o 1-2cm.

  4. #4
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 2.5V6 CF2 4HP20
    Postów
    655

    Domyślnie

    Do silnika V6? Jakie brzmienie w porównaniu z oryginałem? Cena?

  5. #5
    Tomekk
    Gość

    Domyślnie

    proh zgadzam się

  6. #6
    WUJ LEDI
    Gość

    Domyślnie

    Cały tłumik jak to brzmi w v6 ??? Cena ?

  7. #7
    Użytkownik Znawca Avatar Artas 155
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Warszawa/Gródek
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.0 16V/Alfa Romeo 155 1.8 8V i FC 20VT
    Postów
    1,157

    Domyślnie

    Sprawa wygląda następująco:zrobienie takiego tłumika do 166 nie sprawia większych problemów,pod warunkiem że będzie to spawane na Alfie.Kolega który to spawał nie chce ryzykować nie potrzebnych kosztów związanych ze zwrotami,jak komuś coś nie będzie pasować.Końcówki mogą być różnej średnicy,jak kto chce,ale tam jest tak mało miejsca że każdy tłumik jest indywidualną robotą i do wyprowadzenia końcówek dobrze to spawać na aucie żeby było ładnie i prosto.wszystkiemu winien wspornik zderzaka który psuje całą zabawę.
    Temat otwarty dla kolegów z Wawy i okolic.jak się trafi jakaś 166 v6,to zrobimy 2 na próbę.
    Jeżeli namieszałem to przepraszam

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Postów
    439

    Domyślnie

    Słuchaj w t.s mam jedną rurę. Da radę zrobić dwie tak jak w v6? Przyjechać nie problem, ile taka operacja mniej/więcej kosztuje?

  9. #9
    zgredek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Paazik Zobacz post
    Słuchaj w t.s mam jedną rurę. Da radę zrobić dwie tak jak w v6? Przyjechać nie problem, ile taka operacja mniej/więcej kosztuje?
    no właśnie ciekawe jakie pieniądze i jak to się ma do proexa - nawet auto jedengo z klubowiczów jest u nich na ich kanale na youtube wstawione a tutaj było szeroko opisywane http://www.proex.pl/

  10. #10
    Mariuszad
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Artas 155 Zobacz post
    Trochę zabawy dzisiaj i wyszło.tłumnik z blachy,końcówki z kwasówki.jak by ktoś był chętny na takie coś to proszę pisać.Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	09012012051.jpg
Wyświetleń:	363
Rozmiar:	93.7 KB
ID:	43847Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	09012012052.jpg
Wyświetleń:	455
Rozmiar:	99.1 KB
ID:	43848Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	09012012053.jpg
Wyświetleń:	330
Rozmiar:	98.6 KB
ID:	43849
    Wyglądowo OK, ale jak piszesz "troszkę zabawy....", a jak wygląda sprawa z wyliczeniami, puszka, przeloty itd. Pytam się bo kiedyś chciałem jak jeszcze mieszkałem w Wielkopolsce wprowadzić pewne "udogodnienia" w starym samochodzie i okazało się że po moich poprawkach to wygląd to niby miało tłumika, ale gwarantowało mi dodtatkowo rozwalenie katalizoatora, a ile nie nawet silnika (chodziło o cisnienie i cofanie sie spalin). Tak a propos forma wytłumaczyli mi to w omawianym już proexie i nie ukrywam, że chyba dzieki temu nie miałem problemów... Więc jak sprawa wszelkich wyliczeń ?

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory