Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 34

Temat: 147 JTD 16v przymula przy obrotach 1500 na kazdym biegu

  1. #1
    Użytkownik Ogier Avatar mati7700
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Polska
    Auto
    Alfa 147 1.9 jtd 115
    Postów
    175

    Domyślnie 147 JTD 16v przymula przy obrotach 1500 na kazdym biegu

    Tak jak w temacie. Jest taka lekka przymulka i dalej ciagnie normalnie. Jak sie da ostro w pedal to tego nie czuc . Wystepuje to tylko jak sie jedzie spokojnie. Na komputerze nie ma zadnych bledow. Egr nie zaslepiony , nie czyszczony. Moze mi sie zle wydaje ale chyba zaczelo sie tak dziac po wymianie rozrzadu. Mogli cos tam zle zlozyc? Moze macie jakies inne pomysly?

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar siapek
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    W-wa Centralna
    Auto
    147 JTD 16V TI
    Postów
    745

    Domyślnie

    może ci się wydaje. turbina zaczyna pompować przy 2000 obr.
    zaślep EGR. u mnie była zauważalna poprawa przy niskich obrotach. Silnik żwawiej reagował

  3. #3
    Użytkownik Ogier Avatar mati7700
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Polska
    Auto
    Alfa 147 1.9 jtd 115
    Postów
    175

    Domyślnie

    Słyszalem ze jak sie zaspeli EGR to bedzie pokazywalo check engine

  4. #4
    DZG
    Gość

    Domyślnie

    w 16v musi być blasza z dziurkami i nie będzie checka blaszki są do dostania na allegro.

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    o 16v nie zaślepia się całkowicie a częściowo, po przez blaszkę z 4 otworami.
    http://allegro.pl/zaslepka-egr-jtd-1...025279890.html
    w aso dostaniesz taką oryginalną zaślepkę EGRu, koszt ok 15zł wraz z uszczelnieniem.

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Bartol
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    pabianice
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Postów
    291

    Domyślnie

    ja u siebie w tamtym tygodniu zaślepiłem właśnie taka zaślepka. Czy jest jakaś różnica? hmm może minimalnie trzeba tez wziąć pod uwagę ze to jest 16v i ma taka charakterystykę. Ale spróbuj zaslepić koszt nie wielki a może pomoże

  7. #7
    Użytkownik Ogier Avatar mati7700
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Polska
    Auto
    Alfa 147 1.9 jtd 115
    Postów
    175

    Domyślnie

    Dobra to kupuje to blaszke i zaslepie , moze sie poprawi. Ale co do tych obrotow to na 100% dzieje sie to przy okolo 1500 a nie 2000.

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar Jacenty
    Dołączył
    12 2008
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Postów
    500

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    o 16v nie zaślepia się całkowicie a częściowo, po przez blaszkę z 4 otworami.
    http://allegro.pl/zaslepka-egr-jtd-1...025279890.html
    w aso dostaniesz taką oryginalną zaślepkę EGRu, koszt ok 15zł wraz z uszczelnieniem.
    cholera a ja dalem za swoja w ASO az 6 dyszek mam 16v zaslepielem juz z pol roku temu, szczerze mowiac wiekszej roznicy nie zanotowalem, check engine sie nie pojawil ani razu

    jak sie zrobi cieplej musze znow rozkrecic przepustnice i zobaczyc czy syf sie tam nie nagromadzil znow

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar gontek
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16V
    Postów
    67

    Domyślnie

    Ja założyłem blaszkę, zmieniłem egr i dalej różnicy w tym zakresie nie widzę. A powiedz mi masz twardy pedał gazu, reaguje Ci od razu na naciśniecie co widać na obrotach, czy może masz lekkie opóźnienie? - bo ja mam tak.

  10. #10
    Użytkownik Ogier Avatar mati7700
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Polska
    Auto
    Alfa 147 1.9 jtd 115
    Postów
    175

    Domyślnie

    A podpowie ktos jak odpiac na chwile przewod od przeplywki najprosciej bez zadnego odkrecania akumulatorow i wjezdzania na kanal? Myslalem ze tam jest taki dostep jak w TSie ale sie troche przeliczylem.

Podobne wątki

  1. Szarpie auto przy obrotach 1500-2000
    Utworzone przez psychol w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 03-03-2015, 21:48
  2. [159] Silnik 1.9 8V przymula przy 1500 obrotow
    Utworzone przez kaidrol w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 08-10-2012, 18:52
  3. Dziwny odgłos przy 1500 RPM
    Utworzone przez nurerdin w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 04-02-2012, 16:07
  4. 4HP20 Sportronic - zmiana biegu przy jakich obrotach?
    Utworzone przez jacco w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 31-10-2011, 23:07
  5. [156] 1500 rpm przy toczeniu ?
    Utworzone przez Marcin_AR w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 25-09-2008, 20:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory