Strona 1 z 13 1234567891011 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 124

Temat: zaślepka pod EGR - jak reaguje silnik po jej założeniu ???

  1. #1
    Użytkownik Ogier Avatar Junior
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Stanowice k. Rybnika
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 KM
    Postów
    196

    Domyślnie zaślepka pod EGR - jak reaguje silnik po jej założeniu ???

    Witam
    Dziś poskładałem od kupy belle po ponownym ściąganiu kolektora i przy okazji wcześniejszego czyszczenia dałem zaślepkę ograniczającą spaliny przy zaworze EGR. Odpaliłem auto, wszystko ok ideal ale jadąc wciskam pedał gazu a auto tak jakby nie reagowało dopiero po jakimś czasie i miała strasznie "słaby dół" dopiero po przekroczeniu 2-2,5-3 tys obrotów ożywała. Nie wiem może tak ma być wcześniej jeździłem z kolektorem który nie miał jednej klapy wirowej a teraz założyłem sprawny. Największe spalanie chwilowe jakie mi pokazało to 17-18l a wcześniej dochodziło nawet do 30l. Błędów 0.

    Ktoś z was zakładał jeszcze tą zaślepkę??? Jak się wasze samochodziki po założeniu zachowywały?? A może tak ma być i teraz jest dobre a wtedy auto źle chodziło na tamtym kolektorze itd.??

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar grzdylu
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 3,0 V6
    Postów
    1,381

    Domyślnie

    ja mam zaślepkę i zachowanie silnika jest zupełnie inne..według mnie jest lepszy dół niż bez zaślepki, więc podejrzewam, że u Ciebie coś szwankuje...może EGR?
    ?
    Born to be wild.

  3. #3
    BURATINO
    Gość

    Domyślnie

    A nie powinno sie oprocz zaslepki wylaczyc to urzadzonko programowo?

  4. #4
    Użytkownik Ogier Avatar Junior
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Stanowice k. Rybnika
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 KM
    Postów
    196

    Domyślnie

    jeśli całkowicie zaślepisz to tak ale ja mam taką z dziurkami http://allegro.pl/zaslepka-egr-fiat-...045711811.html

  5. #5
    BURATINO
    Gość

    Domyślnie

    No wlasnie tak sobie pomyslalem,bo tez zamowilem cos podobnego,rowniez z 4 otworami.Tylko teraz jak to sie ma do przeplywu spalin?Czy zmiejszenie przepustowosci w EGR nie odbija sie wlasnie negatywnie na parametrach silnika?Np podczas jazdy.Tak jak u Ciebie.Czy nie lepiej jednak zaslepic wylaczyc i zapomniec ?

  6. #6
    Użytkownik Ogier Avatar Junior
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Stanowice k. Rybnika
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 KM
    Postów
    196

    Domyślnie

    jutro wyciągnę to i zobaczymy czy będzie znowu zmiana to dosłownie 5 min roboty

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Bllondas
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Nierada
    Auto
    ALFA ROMEO 159 2007R 1.9 JTDM 16V 174KM Bez dpf i egr po programie
    Postów
    370

    Domyślnie

    najlepiej oddac auto w rece profesjonalistow ja dalem do firmy tuningowej i auto chodzi jak zloto a kumple sami zakladali i chodzi im jak MÓŁ .... Moje zdanie takie ze mechanika dla mechanikow a jazda dla kierowcow !!!

  8. #8
    Użytkownik Ogier Avatar Junior
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Stanowice k. Rybnika
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 KM
    Postów
    196

    Domyślnie

    i tego sie trzymaj !!!

  9. #9
    BURATINO
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bllondas Zobacz post
    najlepiej oddac auto w rece profesjonalistow ja dalem do firmy tuningowej i auto chodzi jak zloto a kumple sami zakladali i chodzi im jak MÓŁ .... Moje zdanie takie ze mechanika dla mechanikow a jazda dla kierowcow !!!
    Czasami jednak dobrze wiedziec -Co w trawie piszczy

  10. #10
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Wieliczka
    Auto
    156 GTA
    Postów
    315

    Domyślnie

    A jak wygląda sprawa z wyłączeniem EGRa? Jest jakaś możliwość zrobić to samemu?

Podobne wątki

  1. 145 nie odpala po założeniu gazu
    Utworzone przez Lotnik w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 05-01-2012, 21:59
  2. [145] 145 nie odpala po założeniu gazu
    Utworzone przez Lotnik w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 01-01-2012, 21:56
  3. Błąd P0703 po założeniu tempomatu.
    Utworzone przez twardy11 w dziale 166
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 23-12-2011, 12:13
  4. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-08-2010, 16:22
  5. Co myślicie o założeniu strumienicy w 2.5 V6?
    Utworzone przez sqras69 w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 27-07-2006, 22:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory