witam mam pytanie, czy spotkał się ktoś z gaszeniem się auta gdy te osiągneło normalną tęperature pracy,można je dopiero uruchomić po ostygnięciu. chodzi mi o alfa romeo 156 1,8 TS
witam mam pytanie, czy spotkał się ktoś z gaszeniem się auta gdy te osiągneło normalną tęperature pracy,można je dopiero uruchomić po ostygnięciu. chodzi mi o alfa romeo 156 1,8 TS
tz co? samo gasnie? czy poprostu nie mozesz odpalic .jak goracy ?
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
samo gaśnie i trzeba czekać aż ostygnie
zakladam ze byles juz na diagnostyce.czy tak?
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
byłem na kąputerze wychodziły błędy sondy lambda-została wymieniona ale problem pozostał
Jak silnik przestaje sam z siebie pracować to są na ogół dwa powody
- pada pompa paliwa albo jej zasilanie
- pada czujnik położenia i prędkości obrotowej wału korbowego
Twoje objawy wskazywałyby na czujnik. Jak ceweczka się nagrzeje to zaczyna płatać figle, a jak ostygnie to normalnie działa. koszt takiego czujnika to ok. 120-150 zł.
moze czujnik obrotow walu ??
ale przy jego usterce auto chyba samo nie gasnie tylko sa problemy z jego odpaleniem gdy jest cieple
Gaśnie, gaśnie - jak chcesz sprawdzić, to spróbuj rozłączyć brązową kość podczs pracy silnika.Napisał Szef
czy taki czujnik mażna wymienić samemu czy raczej czeka mnie znowu warsztat
SG0240,
eee nie postoje![]()