Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: CEWKA - PRZEWODY ZAPŁONOWE - Pytanie / Opinie

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Tarnów
    Auto
    AR 147 1.6 105KM
    Postów
    75

    Domyślnie CEWKA - PRZEWODY ZAPŁONOWE - Pytanie / Opinie

    Witam

    Po niespełna 6 tys spokoju od wymiany świec pojawił się ponownie błąd P0300 i P0301

    Dziś wymieniłem przewody zapłonowe (błąd podczas jazdy znowu się pojawił więc zostaje mi cewka)

    Kupiłem NGK RC-AR903 i małe zaskoczenie .. w oryginale miałem 4 kable tej samej długości a tych mam 2 krótsze i 2 dłuższe.

    Założyłem i chodzi OK. Dzwoniłem do 3 sklepów i w każdym mi podawali ten sam nr części z NGK. W jednym tylko stwierdzili że NGK robi jeszcze inne (4 jednakowe) ale nigdzie na z 10 hurtowni do jakich mają dostęp ich nie maja.

    Czy nie ma naprawdę w ofercie jednakowej długości przewodów ? Czy sklepy idą na łatwiznę i ściągają uniwersalne do TSów nowszych i starszych te same.


    Pytanie 2

    W związku z dalszym pojawianiem się błędu, będę musiał kupić cewkę.
    Jakie polecacie?
    Co sądzicie o tańszych zamiennikach? np firma RACER ? (na allegro dostępne)
    Boscha komplet wyjdzie mnie około 1600zł - Racer 400
    Alfe kupuje się sercem a nie rozumem

  2. #2
    Użytkownik Świeżak Avatar MarcinPioneer
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Sokołów Podlaski
    Auto
    GIULIETTA 1.4 MA, 147 1.6TS 105KM, BMW E34 525i 24V
    Postów
    196

    Domyślnie

    RACER to są najtańsze częsci robione dla FOTY.Tak jak MAXGEAR dla AUTO PARTNER. Raczej długo chodzić to nie będzie.Wiem na przykładzie MAXGERA, cewki chodzą bardzo krótko, ale reklamację uznają.

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    Kod:
    Po niespełna 6 tys spokoju od wymiany świec pojawił się ponownie błąd P0300 i P0301
    Dziś wymieniłem przewody zapłonowe (błąd podczas jazdy znowu się pojawił więc zostaje mi cewka)
    - potem to jeszcze zostaje ECU, on steruje zapłonem, nie ma oddzielnego modułu zapłonu.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #4
    Użytkownik Świeżak Avatar MarcinPioneer
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Sokołów Podlaski
    Auto
    GIULIETTA 1.4 MA, 147 1.6TS 105KM, BMW E34 525i 24V
    Postów
    196

    Domyślnie

    Z cewek możesz zastosować EPS one są dobre i wcale nie drogie.

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Tarnów
    Auto
    AR 147 1.6 105KM
    Postów
    75

    Domyślnie

    Przez weekend zrobiłem około 400km w tym większość w trasie i po autostradzie i błąd się nie pojawił
    Więc wymiana cewek chwilowo zawieszona.
    Wystarczyła póki co wymiana samych przewodów jednak. Tylko niepokoi mnie troche ta ich dziwna długość. Ale skoro pali od strzała nie falują obroty i nic dziwnego się nie dzieje to chyba może tak zostać
    Alfe kupuje się sercem a nie rozumem

Podobne wątki

  1. Przewody zapłonowe
    Utworzone przez pakiet10000 w dziale 156
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 14-10-2015, 06:35
  2. przewody zapłonowe
    Utworzone przez harald w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 22-10-2013, 08:53
  3. Przewody zapłonowe
    Utworzone przez zaviaseq w dziale 156
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post / autor: 22-07-2013, 16:14
  4. 145 1,7 16v BX - Przewody zapłonowe
    Utworzone przez Alfamaniak156 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 21-09-2010, 14:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory