Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: katalizator rozgrzany do czerwoności plus inne objawy...

  1. #1
    Użytkownik Ogier Avatar marcineczq
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    WY
    Auto
    164 3.0 V6 12V
    Postów
    161

    Domyślnie katalizator rozgrzany do czerwoności plus inne objawy...

    Witam, zanim nastały mocne mrozy Alfa jeszcze brykała, odpalała normalnie przy -5*C tydzień wcześniej zrobiłem bez problemów trasę Wawa-Krak-Wawa.
    Dzień przed mocnymi minusami jeszcze nią jeździłem wszystko cacy.
    Przyszło -17 odpalam ją rankiem - kręci normalnie - odpala na dotyk - ale jak by nie gra na wszystkie gary, normalnie jak traktor - ze dwa razy zgasła więc musiałem trzymać nogę na gazie żeby chodziła, pyrkocze strasznie normalnie nie mam pojęcia co jest grane. Jeździć się tak nie da.
    Wreszcie udało się zostawić pedał gazu w spokoju i tak pokasłując chodzi bardzo nierówno.
    Zaglądam pod maskę niby wszystko na miejscu, nic nie wypięte - dodam że przed zimą poszły nowe kable, świece a w połowie grudnia olej. Patrzę pod samochód a tam kat rozgrzany do czerwoności normalnie jak bombka na choince, odkręcam wlew oleju a tu spore ciśnienie robi "puuuuch". To że kat do czerwoności to domyślam się że przelewa się paliwo "litrami" ale to ciśnienie? Odma zamarzła? A raczej to co w niej?
    .:164 3.0 V6:.

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    Od 1998 164 v6 , GT JTD 2004.Volvo V70 2007
    Postów
    422

    Domyślnie

    Mroz zrobil swoje.Odma zamarzla,nie wszystkie swiece zapalily.Nie wiem jakie masz swiece.Moja 164 3,0 V6 12v swojego czasu chodzila na Golden Lodge.Zadnych problemow.Nawet startujac od razu na gazie przy -12 palila bez problemu.

  3. #3
    Użytkownik Ogier Avatar marcineczq
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    WY
    Auto
    164 3.0 V6 12V
    Postów
    161

    Domyślnie

    Odpaliłem, pochodziła 25min odma odpuściła i sytuacja się ustabilizowała.
    Cytat Napisał wojtekjast Zobacz post
    Nie wiem jakie masz swiece.
    ngk 4ki
    w bonusie wypierdziało mi watę szklaną z tłumika :/ehh a to pewno nie koniec ...
    Ostatnio edytowane przez marcineczq ; 05-02-2012 o 15:15
    .:164 3.0 V6:.

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar Yacek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Warszawa-Ursus
    Auto
    BMW E38
    Postów
    809

    Domyślnie

    kat czerwony bo nie pala wszystkie cylindry i paliwo dopala sie w wydechu.... kata pewnie szlag trafil przez to.... i stad wypalona wata z tlumika
    Były: AR 164 2.0V6 TB 1995, AR 164 Q4 1994...... jest BMW E38

  5. #5
    Użytkownik Ogier Avatar marcineczq
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    WY
    Auto
    164 3.0 V6 12V
    Postów
    161

    Domyślnie

    Cytat Napisał Yacek Zobacz post
    kata pewnie szlag trafil przez to.... i stad wypalona wata z tlumika
    otóż to - pewno i lambde na kacie też szlag trafił - bo przecie nie ma mocy i nie jedzie normalnie - no nic - aku do domu - i jak sie cieplej zrobi będziem się martwić co robić z belką

    Póki co Alfa trafiła do Pablo Garage
    Ostatnio edytowane przez marcineczq ; 18-02-2012 o 10:55
    .:164 3.0 V6:.

Podobne wątki

  1. Silnik rozgrzany nie odpala
    Utworzone przez fornakter w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 20-10-2015, 07:27
  2. Wariuje prędkościomierz + ABS ASR i inne objawy.
    Utworzone przez Rusbery w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-01-2015, 21:02
  3. [146] rozgrzany nie odpala 2.0 ts
    Utworzone przez pio1972 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 24-01-2012, 13:08
  4. [33] Rozgrzany rozrusznik słabiej kręci
    Utworzone przez qdlacz007 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 19-02-2008, 19:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory