Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: ciśnienie gazu dla 1.8 TS

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar kiepas96
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Czerwionka-Leszczyny
    Auto
    Alfa 156 1.8 TS
    Postów
    602

    Domyślnie ciśnienie gazu dla 1.8 TS

    Witam jakie powinno być ciśnienie lpg dla 1.8 TS 144
    mam ustawione na 1,43 i czasami mam problem z za niskim/wysokim ciśnieniem
    podejrzewam że też już może coś być reduktorem

    landi renzo omegas, reduktor ig1, wtryski czarne med

    oprogramowanie w wersji 16.00 , ma ktoś może oprogramowanie 16.15
    z tego co czytałem zwiększa ono wydajność wtrysków

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Napisz do mnie na PRIV i podaj aktualny e-mail, wyślę Ci firmware o który pytasz. Zrób printscreen tabeli K - zobaczymy czy trzeba Ci więcej wydajności wtrysków.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar kiepas96
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Czerwionka-Leszczyny
    Auto
    Alfa 156 1.8 TS
    Postów
    602

    Domyślnie

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	mapa.JPG
Wyświetleń:	374
Rozmiar:	170.5 KB
ID:	46943Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	dane.JPG
Wyświetleń:	421
Rozmiar:	83.7 KB
ID:	46944Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	mapa-lr.JPG
Wyświetleń:	694
Rozmiar:	170.9 KB
ID:	46945

    mapa pierwsza (ta z mniejszymi liczbami) to mapa po automatycznej adaptacji (po adaptacji ecu alfy)
    mapa druga to mapa z softu landi

    próbowałem zmniejszyć to ciśnienie jednak do 1,31 tylko się da

    jeszcze jeden "feler" w moim omegasie to nie zawsze po włączeniu zapłonu zaświeca się ten przycisk od zmiany gazu ale auto chodzi na gazie po odpaleniu
    tak samo czasami od razu nie gaśnie po zgaszeniu silnika

    na butli robie 300km (35l wchodzi)

    krótka historia napraw:
    1. Świece NGK - kpl. kabli Sentech
    2. Sonda Bosch
    3. Przepływka WRC / Bosch
    4. Zaworek odmy i wężyki


    5. Zaworek serwa i wężyki
    6. Wężyki od LPG
    7. Termostat i czujnik temperatury
    8. Łącznik elastyczny wydechu
    9. nagrzewnica

    na dniach będę podmieniał przepustnicę z krokowym

    Auto faluje, szarpie podczas jazdy na biegu przy wciśnięciu lub puszczeniu gazu

    ps.masz zapełnioną skrzynkę PW ( mój mail - kiepas96@gmail.com)


  4. #4
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Co do Twojej mapy, wydajności MEDów Ci nie brakuje, więc Ci nic nie wyślę ;] pracujesz na krótszych czasach wtrysku LPG niż czasy PB. Co do ciśnienia, to co widzisz w sofcie 1,36Bar ponieważ nie masz odczytu MAP Sensora z kolektora jest to nic innego jak ciśnienie reduktora bezwzględne, jeśli byś miał odczyt MAP miałbyś ciśnienie różnicowe ~1bar. Ciutkę bym mu obniżył ciśnienie ale IG1 najlepiej pracuje na 1bar różnicowego czyli 1,35bar w tym silniku odczytane najałowych więc nie ruszaj, co do MEDów i Omegasa i jego pracy na czasach LPG krótszych niż czasy PB daje sobie z tym świetnie radę, podniesione spalanie jeśli takie notujesz, będzie się brało z przelania w open loop [duże obciążenia gdzie sterownik PB nie koryguje po wskazaniu sond lambda], aby to poprawić trzeba znaleźć kogoś z sondą szerokopasmową i wg. jej wskazań te zakresy wystroić.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar kiepas96
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Czerwionka-Leszczyny
    Auto
    Alfa 156 1.8 TS
    Postów
    602

    Domyślnie

    wszystko fajnie tylko gdzie ja takiego gazownika znajdę na śląsku, szkoda że tak daleko mieszkasz
    w międzyczasie wgrałem te mapy z softu landi, auto jedzie lepiej, zobaczymy jak wyjdzie na spalaniu

    co dałby mi ewentualny montaż map sensora?
    i czy czujnik temperatury wody robi coś innego oprócz pomocy w przełączaniu na lpg

    może coś doradzisz w związku z szarpaniem auta podczas jazdy na biegu przy wciśnięciu lub puszczeniu gazu

  6. #6
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Czujnik temp. wody wprowadza pewne korekty dawek LPG w miarę rozgrzewania silnika, bez niego miałem np. problem z kumpla Volvo szarpało zanim do końca się nie nagrzało, podpięty i znikł problem, warto więc go podpiąć a jeśli chcesz uzyskać szybsze przełączenie na gaz w konfiguracji samochodu w polu "rodzaj zmiany" zaznacz "start with gas" wtedy ręcznie będziesz mógł sobie przełączać na LPG, również palić z LPG, jednak nie każdy firmware ma tą opcję, jak trzeba poszukam w której wersji to było. MAP Sensora jak nie ma silnik to się na siłę nie dokłada. Co do poszarpywania zobacz czy nie opanujesz sprawy zmieniając "zubożenie cutoff" oraz "odchudzanie przy przyśpieszaniu", pierwsze masz w zakładce emisje, drugie w zakładce z tabelą K pod nią karta "inne".
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar kiepas96
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Czerwionka-Leszczyny
    Auto
    Alfa 156 1.8 TS
    Postów
    602

    Domyślnie

    w moim fw 16.00 nie ma tej opcji start with gas, poszukam sobie tego czujnika temperatury
    jak ustawiać te cutoff z tego co pamiętam jest to w % no i to odchudzanie też popróbuję



    po kilku dniach jazdy na mapach z softu, czas wtrysku benzyny spadł do 2ms, różnicy w jeździe nie zauważyłem
    miałem jeszcze wyciek gazu z reduktora dokręciłem śrube i przestało

Podobne wątki

  1. ciśnienie oleju
    Utworzone przez gucio_m_g w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 05-05-2013, 19:41
  2. [156] Ciśnienie sprężania 2.5 V6 24v
    Utworzone przez Kilu89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 02-12-2011, 22:44
  3. [164] Ciśnienie oleju
    Utworzone przez Xofer w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 05-02-2011, 07:43
  4. Gdzie macie zamontowane przyciski od gazu? korek od gazu ?
    Utworzone przez 12345Arturro w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 29-11-2009, 22:44
  5. [164] ciśnienie sprężania 3.0V6
    Utworzone przez Pituś w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-03-2008, 13:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory