Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 28

Temat: Turbo po regeneracji - wkręcanie się na obroty

  1. #1
    pasti
    Gość

    Domyślnie Turbo po regeneracji - wkręcanie się na obroty

    Witam
    Autko staciło moc i bardzo było słychać turbinę, diagnoza niestety jedna - TURBO
    Wczoraj odebrałem belle po regeneracji turbo. Nie wybrałem najtańszego warsztatu (w internecie można znaleść regenerowane turbo już za 800 PLN), tyko taki niby "dobry".
    Problem polega na tym, że Turbo zaczyna ciągnąć dopiero od ok 2300 obrotów. Wczesniej dmuchało wyraźnie słabiej, ale już od 1900.
    Pytanie czy to normalne, czy panowie coś spaprali? Ktoś może ma doświadczenia w tej kwesti, wiadomo regenerowana turbina nie równa się nowej.
    Dodam, żę w zeszłym roku czyściłem EGR i mam założoną tą blaszkę.
    Autko: 147 1,9 JTD 16v 150KM 2006r.

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Brylancik
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Jasienica
    Auto
    ALFA 147 2005r. 1.9 JTD 16V 150KM
    Postów
    31

    Domyślnie

    Witam, ja mam podobny problem. Rano odebrałem autko od mechanika. Wymienianą miałem turbinkę, bo stara spalała olej w nadmiernych ilościach. Po rozgrzaniu silnika próbuję ją trochę podeptać, ku mojemu zdziwieniu bella ma straszne go muła, wolno się zbiera, zdecydowanie tak jak u kolegi w wyższej partii obrotów, jeździ jak auto 90 konne a nie 150. Wykluczam źle zrobioną turbinę, regenerowałem ją w sprawdzonym zakładzie. Przed wymianą turbiny zaświecił mi się check engine. Czy możliwe że silnik dalej chodzi w trybie awaryjnym??Podepnę ją wieczorem pod kompa u kolegi z forum, mam nadzieję, że to jakaś pierdoła.pozdrawiam

  3. #3
    Użytkownik Ogier Avatar ksiazelasic
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Legnica/Wrocław
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD 16V
    Postów
    194

    Domyślnie

    turbiny ze zmienna geometria po prostu sie nie regeneruje.
    lepiej kupic uzywana nieregenerowana turbine w dobrym stanie niz regenerowac.

    a jezeli widocznie pozno sie zalacza turbina to moze cos zle z kierwonicami turbo?
    Ostatnio edytowane przez ksiazelasic ; 17-02-2012 o 10:42

  4. #4
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar beligistino
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Zduńska Wola
    Auto
    Była...Alfa Romeo 147 jtd 8v 115KM 2002r Distinctive
    Postów
    214

    Domyślnie

    Nie zgodzę się z kolegą, to że nie powinno się regenerować to prawda ale że kupisz w lepszym stanie używaną niż regenerowaną to raczej mało prawdopodobne.

    Jeśli chodzi o regenerację to zakład RegStar z pod Mielca, sprawdzony, turbiny wytrzymuja spokojnie po 150 tyś bez żadnych problemów i wbrew obiegowym opiniom że jak tanio to źle to u nich jest bardzo przystępna cena i jest bardzo dobra jakość wykonania.

    Co do nowej to obecnie oryginał Garrreta można już kupić za około 2500 pln więc kwestia tegi kto ile ma kaski. Proponuję kontaktować się z Cinkiem.

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Brylancik
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Jasienica
    Auto
    ALFA 147 2005r. 1.9 JTD 16V 150KM
    Postów
    31

    Domyślnie

    Kolego a skąd będziesz wiedział, że turbina używana którą kupisz nie była regenerowana??!!Jak nie wiesz to nie pisz bzdur!!

  6. #6
    vanish
    Gość

    Domyślnie

    też się z tym nie zgodzę jeśli wybierzesz dobry zakład to powinna śmigać jak nowa poza tym używana turbina to straszna loteria

  7. #7
    pasti
    Gość

    Domyślnie

    U mnie od tych 2300 auto zbiera się jak należy, tylko wczesniej jest problem.
    PS turbo mam KKK a nie Garreta - tak przynajmniej napisali na gwarancji.
    Oryginał gerreta to ok 4200PLN

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Brylancik
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Jasienica
    Auto
    ALFA 147 2005r. 1.9 JTD 16V 150KM
    Postów
    31

    Domyślnie

    U mnie jest Garrett, przed wymianą mogłem wyprzedzać nawet na 6 biegu, bo fajnie się zbierała. Teraz to porażka.

  9. #9
    Użytkownik Ogier Avatar ksiazelasic
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Legnica/Wrocław
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD 16V
    Postów
    194

    Domyślnie

    Cytat Napisał Brylancik Zobacz post
    Kolego a skąd będziesz wiedział, że turbina używana którą kupisz nie była regenerowana??!!Jak nie wiesz to nie pisz bzdur!!
    a skad wiesz ze twoja zostala zregenerowana? bo zaplaciles czy dlatego ze slabiej sie zbiera ?

    po co w ogole te spinki, pisalem "w dobrym stanie" tzn taka ktora mozemy sprawdzic i potwierdzic jej stan. Jeden woli kupic dobra uzywke, drugi zregenerowac, sa dwie "szkoly". Jeden trafi na slaba uzywke, nastepny na slaby warsztat regenerujacy. A najlepiej kupic nowa

  10. #10
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar beligistino
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Zduńska Wola
    Auto
    Była...Alfa Romeo 147 jtd 8v 115KM 2002r Distinctive
    Postów
    214

    Domyślnie

    Cytat Napisał pasti Zobacz post
    U mnie od tych 2300 auto zbiera się jak należy, tylko wczesniej jest problem.
    PS turbo mam KKK a nie Garreta - tak przynajmniej napisali na gwarancji.
    Oryginał gerreta to ok 4200PLN
    Jeśli ktoś szuka nowej turbiny to tak jak napisałem niech uderza do Cinka, z tego co się orientuję to tyle kosztowała faktycznie ale jakieś 2 lata temu obecnie ta cena uległa bardzo zmianie na plus
    Rozmawiałem jakiś czas temu z Cinkiem i mógł załatwić bez problemu za 2400 z tego co pamiętam, jak nie wiecie o kim mówię to proszę szukać www.cinsoft.pl

Podobne wątki

  1. Czy turbo kwalifikuje sie do regeneracji 1.9 JTD 150km
    Utworzone przez arquadiusy w dziale 147
    Odpowiedzi: 47
    Ostatni post / autor: 04-11-2013, 20:53
  2. [156] 1.8 TS Nerwowe wkręcanie się na obroty
    Utworzone przez RedMax w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 26-02-2012, 19:32
  3. Dym pomimo dwukrotnej regeneracji turbo
    Utworzone przez knafel 166 2.4 w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 30-06-2011, 20:45
  4. Padło turbo 10 tyś po regeneracji
    Utworzone przez Marysn w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 28-07-2010, 10:17
  5. [156] Szybsze wkręcanie na obroty
    Utworzone przez michal87tg w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 30-07-2009, 17:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory