Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Temat: Podkładki do ustawiania luzu zaworowego 8v

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar maicher
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    156; Giulietta; Spider i jeszcze cośtam
    Postów
    543

    Domyślnie Podkładki do ustawiania luzu zaworowego 8v

    Okazuje się, że podkładki ("pestki") do ustawiania luzu zaworowego w TS-ach należą do rzadkich i drogich części! (22 zł szt, minimalne zamówienie 5 szt).
    W dodatku nakład tych które szukam (2,55 mm) jest wyczerpany.
    Orientujecie się gdzie można dostać pojedyncze "pestki" w dobrej cenie i w miarę szybko?

    I jeszcze jedno pytanie - czy luz można ustawiać pestkami z NORD-a, które mają 9 mm średnicy?

  2. #2
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    szukasz przez aso czy u metelliego?
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar maicher
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    156; Giulietta; Spider i jeszcze cośtam
    Postów
    543

    Domyślnie

    Ani przez jedno ani przez drugie, szukam przez Taniegofiata

  4. #4
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    postaram się pomoc podeslij wszystkie wymiary z nr-kami org na pw
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Można założyć większe, ja miałem 2 szt. z V6, też mają większą średnicę i silnik działał jednak nigdy do końca nie wiadomo jak to się zachowa. Ja miałem możliwość zeszlifowania swoich i jest git, mój styl jazdy wytrzymują więc nie jest źle

  6. #6
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał amigas Zobacz post
    postaram się pomoc podeslij wszystkie wymiary z nr-kami org na pw
    O jakie numery ori pytasz? W ASO można kupć cały zestaw za 2.500 zł i mają jeden numer ori

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar maicher
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    156; Giulietta; Spider i jeszcze cośtam
    Postów
    543

    Domyślnie

    Ten zestaw z ASO obejmuje komplet rozmiarów czy np od 1,5 mm do 2,5 mm, jak np zestawy na myalfa?
    Zresztą o czym my mówimy, nie dam 2.500 zł za coś co można mieć za stówkę, a na razie jeszcze nie mam garażu pełnego Alfek

    Właśnie, chyba Jim K. coś wspominał o możliwości stosowania większych średnic tych podkładek do TS-ów, napisał nawet - nie martwcie się, nie spadną.

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    No ciężko żeby spadły mając 1 czy 2mm średnicy więcej ale ja jestem zboczony na tym punkcie, wszystko ma być jak Bóg przykazał

  9. #9
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    O jakie numery ori pytasz? W ASO można kupć cały zestaw za 2.500 zł i mają jeden numer ori
    Cały typoszereg tych pastylek ma swoje własne numery w zależności od grubości.
    '
    Co do szlifowania pastylek, śmiało można to robić, przenoszą tylko obciążenie przez nacisk, nie pracują "ciernie", jedyne o czym od razu mówię, są pieruńsko twarde ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  10. #10
    Allkey
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzybek_bgi Zobacz post
    No ciężko żeby spadły mając 1 czy 2mm średnicy więcej ale ja jestem zboczony na tym punkcie, wszystko ma być jak Bóg przykazał
    Ale tam mają być podkładki.
    Nie szlifujcie ludzie one są galwanicznie utwardzane i to się zaraz wyklepie.
    Możesz spróbować ewentualnie zeszlifowac na 2.3mm i nałożyć 2mm chromu technicznego w zakładzie

Podobne wątki

  1. Nie działa podświetlenie ustawiania nawiewów
    Utworzone przez MatiMatteo w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 19-02-2015, 15:23
  2. problem nie z a AR- brak luzu zaworowego..
    Utworzone przez puchaty1988 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 10-01-2013, 20:36
  3. Śruby do ustawiania reflektorów (1,9 jtd)
    Utworzone przez sir t'Omen w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 27-03-2011, 13:34
  4. [155] Regulacja luzu zaworowego
    Utworzone przez Marian w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 20-08-2010, 18:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory