Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Problem ze zbieznoscia po montazu amortyzatorow monroe

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar lucas147GTA
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Pabianice/Lodz
    Auto
    alfa romeo 145 BOXER , Giulietta 1.4 MA ,Giulietta QV Competizione Stelvio FE
    Postów
    163

    Domyślnie Problem ze zbieznoscia po montazu amortyzatorow monroe

    Wydaje mi sie ze znalazlem przyczyne problemu z ustawieniem zbierznosci po montazu tylnych amortyzatorow firmy monroe poruszanym juz na forum.Wiekszosc amortyzatorow sprzedawanych np na alegro ma w zastosowaniu modele 147 156 i gt .Firma monroe ma w swojej ofercie 2 typy amortyzatora do 156 do sedana i sw.Roznica polega porownujac zdjecia na sposobie montazu przy piascie.Typ amortyzatora od sw jest taki sam jak do 147 i gt lecz sedana jest juz inny.Domyslam sie ze mala roznica sposobu montazu amortyzatora wymaga korekty otworow na sruby w celu mozliwosci ustawienia poprawnej zbieznosci.Moze ktos z Was napodkal na taki problem i podzieli sie swoimi spostrzezeniami.

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Mocowanie amora zmieni Ci kąt pochylenia koła ale nie zbieżność osi.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #3
    Użytkownik Świeżak Avatar lucas147GTA
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Pabianice/Lodz
    Auto
    alfa romeo 145 BOXER , Giulietta 1.4 MA ,Giulietta QV Competizione Stelvio FE
    Postów
    163

    Domyślnie

    moze zle to ujalem na forum ktos pisal ze kola rozchodzily sie ku gorze

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar kiler_911
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Rzeszów/Ostrowiec Św.
    Auto
    147 1.9 JTD 8V
    Postów
    668

    Domyślnie

    Dokładnie tak było nie dało się ustawić kół tak, żeby rozchodziły się ale ku dołowi. Udało się w najlepszym razie uzyskać niemal pionowe ustawienie jednakże z lekkim rozejściem na boki górą.
    Ostatnio edytowane przez kiler_911 ; 25-02-2012 o 08:36
    -> Jadąc Alfą, czujesz jakby Twoją duszę lizali aniołowie <-

    --- 148,7 KM @ 4200 obr/min ---
    --- 331,2 Nm @ 2165 obr/min ---

    www.cinsoft.pl

  5. #5
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Looney
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Katowice, Imielin
    Auto
    AR 147 '03 Distinctive, 1.6 TS 105 KM
    Postów
    105

    Domyślnie

    Panowie jaki model amora mieliście? ja mam właśnie do kupienia i cenowo Monroe niestety mi tylko pasuje. Na tył do 147 jest G8019 i nie ma w rozpisce "uniwersalnych" do 156 i 147 każdy ma inny model. Wklejam skan z katalogu jaki mam i nim się kieruję w poszukiwaniu.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Alfa monroe.jpg
Wyświetleń:	474
Rozmiar:	85.2 KB
ID:	48342  
    Ostatnio edytowane przez Looney ; 27-02-2012 o 17:03

  6. #6
    Użytkownik Świeżak Avatar lucas147GTA
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Pabianice/Lodz
    Auto
    alfa romeo 145 BOXER , Giulietta 1.4 MA ,Giulietta QV Competizione Stelvio FE
    Postów
    163

    Domyślnie

    Musialbys do na pw do kolegi kilera napisac ktory zamiescil tu swoja wypowiedz ja jeszcze amorkow nie kupowalem ,widzialem twoj skan katalogu i tego sie trzymaj unikaj zakupu z takich aukcji gdzie w opisie jest amortyzator do alfa 147 156 gt

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar siapek
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    W-wa Centralna
    Auto
    147 JTD 16V TI
    Postów
    745

    Domyślnie

    w katalogu monroe znalazłem taką śrubę, którą można regulować pochylenie kąta koła
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	mmc.jpg
Wyświetleń:	343
Rozmiar:	59.4 KB
ID:	52551

    bądź wymyśliłem, że można rozwiercić otwory na śruby i ustawić wtedy zbieżność. Coś takiego:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	otwory.jpg
Wyświetleń:	423
Rozmiar:	18.4 KB
ID:	52552

Podobne wątki

  1. Problem podczas montazu oryginalnego parktronika do GT .
    Utworzone przez wojtekjast w dziale GT
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 14-08-2014, 20:57
  2. Po wymianie amortyzatorow
    Utworzone przez dawmaj w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 17-11-2013, 13:55
  3. Problem z odpaleniem po montazu silnika 3.0 do 166
    Utworzone przez CARENZO w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 18-12-2010, 19:26
  4. [145] Wymiana amortyzatorow
    Utworzone przez Misiek145ts w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 08-01-2010, 22:00
  5. [166] wymiana amortyzatorow
    Utworzone przez salatin w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-01-2009, 22:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory