Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: [146] Problem po wymianie obudowy filtra powietrza.

  1. #1
    ViP Romeo Avatar Lesio
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Subaru Forester XT, Mini Countryman CS
    Postów
    1,917

    Domyślnie [146] Problem po wymianie obudowy filtra powietrza.

    Pękła mi obudowa filtra powietrza, filtr nie przylegał dobrze i zasysało lewe powietrze. Kupiłem nowa obudowę i wywaliłem starą, wsadziłem świeży filtr, przy okazji wyczyściłem przepustnice. Po tym zabiegu na początku szarpało silnikiem, po jakimś czasie szarpanie ustąpiło ale silnik wchodzi na obroty do 2500, staje (jakby sie zawieszał) na sekunde i zaczyna normalnie przyspieszać chociaż jakoś tak mułowato.
    Przedtem było wszystko OK, sonda działała, przepływomierz też jest dobry, rury dolotowe całe.
    Co się mogło stać, obudowa jest od silnika 1.4, filtr Filtrona.
    Czy możliwe ze komputer ustawił sobie parametry na uszkodzonym dolocie i nie ustawił się ponownie na sprawny ?
    I wydaje mi się że zaczęła więcej palić.

  2. #2
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Obudowa filtra gdy nawet jak jest nieszczelna to zasysane powietrze nie jest lewe bo zasysa go przed przepływomierzem . Musiałeś coś niechcący zepsuć lub zle podłaczyc

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #3
    ViP Romeo Avatar Lesio
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Subaru Forester XT, Mini Countryman CS
    Postów
    1,917

    Domyślnie

    Po odłączeniu przepływomierza i przejechaniu kilku kilometrów i po ponownym podłaczeniu go wszystko wróciło do prawidłowego stanu, nie rozumiem tego samochodu :?

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar Szef
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 KM 2002r
    Postów
    1,208

    Domyślnie

    Lesio,

    Moze ruszyles kostka i cos nie laczylo przy przeplywce
    Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. V6 pipe DISTINCTIVE ECU ME 7.3.1 EOBD
    www.alfaromeo.mazury.pl

  5. #5
    ViP Romeo Avatar Lesio
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Subaru Forester XT, Mini Countryman CS
    Postów
    1,917

    Domyślnie

    Wiesz możliwe że coś nie stykało, bo styki na przepływomierzu były zardzewiałe. Podejrzewam też benzyne ze statoila bo własnie po niej zaczeły sie jakieś schizy, po wlaniu benzyny z orlenu juz sie to nie pojawiło, ale tylko gdybanie.

Podobne wątki

  1. Problem po wymianie filtra powietrza
    Utworzone przez abruzi w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 02-07-2013, 17:50
  2. Obudowy filtra powietrza
    Utworzone przez klag3 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-03-2012, 13:56
  3. dolot do obudowy filtra powietrza
    Utworzone przez phantomek w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 02-12-2006, 14:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory