Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 26

Temat: odświerzenie lpg w 155 2.0 8V

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Gregu155
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 147 JTD 8v
    Postów
    486

    Domyślnie odświerzenie lpg w 155 2.0 8V

    Witam jak w temacie...w mojej alfince pewne od nowości nic nie było robione z gazem...ja byłem tylko na regulacji . na co mam zwrócić uwagę???
    Druga spraw jest taka że na paroniku jest napisane 100HP...domyślam się że to parownik do takiej mocy...więc pytam się jak to sie ma o tego że mam 144km??? Wymieniać parownik???
    A i jest to instalacja chyba 2 gen..
    Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁA Było: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
    Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczka
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 16v - Była Chrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
    Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    ostatnio robiłem cos takiego wyleciało z auta wszystko oprócz butli.

    zrób tak samo tylko parownik większy. szkoda nerwów na półśrodki. Pomyśl tez o blosie.

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Gregu155
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 147 JTD 8v
    Postów
    486

    Domyślnie

    no dobra ...ale gdzie ten blos ma zostać zamozowany???
    Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁA Było: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
    Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczka
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 16v - Była Chrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
    Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    zamiast miksera ze przepływką

  5. #5
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Michale, nie sądzisz, że warto by było od razu założyć sekwencję?(skoro i parownik i mikser lecą do kosza). W końcu to jednak wtrysk benzyny wielopunktowy, więc i gaz powinien być podobnie podawany. Poza tym tam nie ma przypadkiem przepływomierza klapkowego? Jak jest to moim zdaniem dyskwalifikuje wszystko co jest poniżej III gen.

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Gregu155
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 147 JTD 8v
    Postów
    486

    Domyślnie

    a czym się rózni 2gen.od 3????Jest przepływka ..
    Sam nie wiem czy sekwencja...jeżdziłem teraz trzema autami z taką instalką...bmw e36 2.0 Vanos....VW T% @.0 i Merc ! klasa 07rok 1.5....i powiem że bardzo jest to wkurzające że musisz jechać 10 km zanim pełączy się na gaz...szczególnie jeśli ktośma tyl właśnie do pracy...Co zimą miał bym schodzić i czekać aż się nagrzej bądź walić kółka wokół domu???A tqak po 3-4 kmjuż spokojnie jadę na gazie..
    Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁA Było: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
    Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczka
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 16v - Była Chrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
    Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest

  7. #7
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Cytat Napisał MichalRTK7 Zobacz post
    a czym się rózni 2gen.od 3????Jest przepływka ..
    Sam nie wiem czy sekwencja...jeżdziłem teraz trzema autami z taką instalką...bmw e36 2.0 Vanos....VW T% @.0 i Merc ! klasa 07rok 1.5....i powiem że bardzo jest to wkurzające że musisz jechać 10 km zanim pełączy się na gaz...szczególnie jeśli ktośma tyl właśnie do pracy...Co zimą miał bym schodzić i czekać aż się nagrzej bądź walić kółka wokół domu???A tqak po 3-4 kmjuż spokojnie jadę na gazie..
    Przeplywka jest fabrycznym elementem wtrysku benzyny.
    III gen. rozni sie tym, ze gaz podawany jest przed zawory, jak w sekwencji, ale podobno jest nieoplacalna(nie znam kosztow), wiec mozna ja pominac i skupic sie na sekwencji.

    Czekaj, piszesz, ze Tobie sie przelacza po 3-4 km, czy sam przelaczasz po takim dystansie?

    Z drugiej strony przelicz moze jeszcze raz te wszystkie kilometry, szczegolnie w tych autach co podales jako przyklady. Wiesz, ja wg. google maps mam 2km na dworzec pkp i nawet jak odpalalem na niewielkich mrozach(bo przy -20 to wolalem chodzic pieszo) to nie zdarzylo mi sie jeszcze dojechac na benzynie..

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Gregu155
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 147 JTD 8v
    Postów
    486

    Domyślnie

    bemka to bemka .
    w t4 chyba termostat walnięty bo szwagier się skarżył...A w A klasie względnie szybko przechodziło na lpg...
    Wiem co to przepływka...tak jest klapkowa. Dziśwymieniałem rolkę napinającą i termostat...więc poroskręcałem rzeczy w koło
    Czy te twoje dwa kilometry to są same korki i swiatła tak to się zgodzę...bo w przeciwnym razie nie wierzę żeby na odcinku 2km powiedzmy przy 0 stopni przeskoczył.


    ''..Przepływka jest fabrycznym elementem wtrysku benzyny..."....ja zawsze myślałem ze jest odpowiedzialna za dolot powietrza do silnika
    Ostatnio edytowane przez Gregu155 ; 27-02-2012 o 18:24
    Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁA Było: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
    Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczka
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 16v - Była Chrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
    Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest

  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar bimsky
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Alwernia
    Auto
    Toyota Camry + 75 3.0M
    Postów
    1,485

    Domyślnie

    Cytat Napisał MichalRTK7 Zobacz post
    ...
    ''..Przepływka jest fabrycznym elementem wtrysku benzyny..."....ja zawsze myślałem ze jest odpowiedzialna za dolot powietrza do silnika
    To dlaczego w gaźnikowcach nie ma przepływomierza?
    http://www.facebook.com/75modificata/ <- opowieść o trudnej i burzliwej miłości ;-)

  10. #10
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Cytat Napisał MichalRTK7 Zobacz post
    bemka to bemka . w t4 chyba termostat walnięty bo szwagier się skarżył...A w A klasie względnie szybko przechodziło na lpg...Wiem co to przepływka...tak jest klapkowa. Dziśwymieniałem rolkę napinającą i termostat...więc poroskręcałem rzeczy w koło Czy te twoje dwa kilometry to są same korki i swiatła tak to się zgodzę...bo w przeciwnym razie nie wierzę żeby na odcinku 2km powiedzmy przy 0 stopni przeskoczył. ''..Przepływka jest fabrycznym elementem wtrysku benzyny..."....ja zawsze myślałem ze jest odpowiedzialna za dolot powietrza do silnika
    Hehe, w opisie mam gdzie mieszkam, sam sobie odpowiedz na pytanie jakie są korki o godzinie 6 rano w mieście 50tys mieszkańców. Skrzyżowanie ze światłami mam faktycznie jedno, ale to bez znaczenia, bo wlaśnie dzisiaj na wszelki wypadek sprawdziłem przy -7st, co by nie było przypału.. przełączenie nastąpiło właśnie przed tym skrzyżowaniem. Oczywiście ja nie ruszam od razu po odpaleniu, tylko jakieś 20-30s(dziś w tym czasie psikałem odmrażaczem na oszronioną przednią szybę, niech będzie nawet minuta postoju). Zresztą jak nie wierzysz to już Twój problem, nie będę pisał elaboratów na ten temat. W każdym razie nie widzę powodu dla którego sekwencja miałaby przełączać się wolniej od podciśnieniówki. W obu typach przełączenie następuje w zależności od temperatury reduktora, a jak już to wydaje mi się, że ten z sekwencji nagrzeje się szybciej, bo na nim jest mniejszy spadek ciśnienia(nie bez powodu jest mniejszy).Co do przepływki to źle Cię zrozumiałem ale teraz wydaje mi się, że mylisz ją z przepustnicą. Przepływka, choć fizycznie jest w dolocie, to logicznie jest częścią wtrysku, bo mierzy ilość powietrza potrzebnego do wyliczenia dawki paliwa.
    Ostatnio edytowane przez JacekK ; 28-02-2012 o 08:31

Podobne wątki

  1. [155] Odświerzenie emblematów "155 T.SPARK"
    Utworzone przez Gregu155 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 10-02-2014, 20:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory