Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Temat: Problem!!

  1. #1
    GregDublin
    Gość

    Domyślnie Problem!!

    Witam,
    Mam problem ze swoja 159tka, zapalila sie kontrolka silnika, pojechalem na komputer, ktory wykazal ze to EGR, wymienilem EGR, kontrolka nadal swieci, auto traci moc, nastepnie znow wszystko ok, oprocz tego z wdechu wychodzi coraz glosniejszy swist, na wysokosci slinika. Czy to mozliwe ze zajechalem DPF?? Ktos ma jakies pomysly co robic dalej??

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar radzik2908
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Siemiatycze, Podlaskie
    Auto
    159
    Postów
    648

    Domyślnie

    Obstawiam turbinę.

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Maikel
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    ALFA ROMEO 159, ASTRA II
    Postów
    333

    Domyślnie

    Cytat Napisał radzik2908 Zobacz post
    Obstawiam turbinę.
    Nie na 100% ale też bym tak obstawiał nie znając więcej objawów że się zmienna geometria sypie.....

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał GregDublin Zobacz post
    Witam,
    Mam problem ze swoja 159tka, zapalila sie kontrolka silnika, pojechalem na komputer, ktory wykazal ze to EGR, wymienilem EGR, kontrolka nadal swieci, auto traci moc, nastepnie znow wszystko ok, oprocz tego z wdechu wychodzi coraz glosniejszy swist, na wysokosci slinika. Czy to mozliwe ze zajechalem DPF?? Ktos ma jakies pomysly co robic dalej??
    Dalej to ja bym tym autem nie jeździł, bo jak turbina świszcze i auto traci moc - to za chwilę się ona rozsypie.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  5. #5
    Użytkownik Świeżak Avatar julowalker
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Strzelce Opolskie
    Auto
    Alfa 159 SW Ti , Stelvio 2.0 Q4, Giulia Ti Q4
    Postów
    222

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Dalej to ja bym tym autem nie jeździł, bo jak turbina świszcze i auto traci moc - to za chwilę się ona rozsypie.
    I wtedy olej w wydech i DPF do wyrzucenia i penie katalizator też po dupie dostanie...

  6. #6
    GregDublin
    Gość

    Domyślnie

    No chlopaki nic sie nie rozsypalo i nie byla to zadna turbina, tylko jeden z gumowych wezy wychodzacy z tlumika mial dziure!!

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar radzik2908
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Siemiatycze, Podlaskie
    Auto
    159
    Postów
    648

    Domyślnie

    Cytat Napisał GregDublin Zobacz post
    No chlopaki nic sie nie rozsypalo i nie byla to zadna turbina, tylko jeden z gumowych wezy wychodzacy z tlumika mial dziure!!
    A jakie gumowe węże wychodzą z tłumika?

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Maikel
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    ALFA ROMEO 159, ASTRA II
    Postów
    333

    Domyślnie

    Cytat Napisał radzik2908 Zobacz post
    A jakie gumowe węże wychodzą z tłumika?
    Też się mocno zastanawiałem ale może jego 159 jest jakaś wyjątkowa a silnik jest plastikowy........

  9. #9
    Użytkownik Świeżak Avatar julowalker
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Strzelce Opolskie
    Auto
    Alfa 159 SW Ti , Stelvio 2.0 Q4, Giulia Ti Q4
    Postów
    222

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maikel Zobacz post
    Też się mocno zastanawiałem ale może jego 159 jest jakaś wyjątkowa a silnik jest plastikowy........
    Koledze pewnie chodziło o przewody z DPF-u do czujników różnicy ciśnień

  10. #10
    jarek88
    Gość

    Domyślnie Kontrolka "Awaria systemu wtrysku"

    Witam. Mam taki problem a mianowicie wybrałem się dzisiaj moja alfa 159 1,9jtdm 16v 120km na przejażdżkę i po przejechaniu 100km zgasiłem auto i poszedłem sie przejść, po powrocie ok (40min) chciałem odpalić i jechać dalej a tu lipa auto nie pali. Po włożeniu pilota było jeszcze ok a jak wcisnąłem start to gasło wszystko i nic...próbowałem parę razy odpalić i nic po ok 4-5 razach zaczęło wszystko "świrować" np.po wciśnięciu start cała deska rozdzielcza zaczęła szybko mrugać i wyświetlać sie komunikaty dotyczące ABS,poduszki powietrznej,płynu chłodniczego i wszystkiego innego....odpiąłem akumulator i czekałem po podpięciu było to samo... zadzwoniłem po znajomego i auto odpaliło po podpięciu kabli. ale teraz jest problem w tym ze ciagle sie swieci kontrolka od awarii system wtrysku,przejechałem ok 100km i nadal sie swieci ale auto nie traci na mocy,chodzi w porzadku.Co moze byc przyczyna tego ze auto nie chciało zapalic,akumulator ma 5 miesięcy.

Podobne wątki

  1. ICS problem z radiem, problem z dzwiękiem - przerywa, pyka
    Utworzone przez deszczyk w dziale 166
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 29-02-2016, 10:43
  2. Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 21-02-2015, 10:52
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 16:41
  4. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-04-2014, 16:03
  5. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 04-09-2012, 18:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory