Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 31

Temat: [155] Kilka pytań

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Koszalin
    Postów
    440

    Domyślnie [155] Kilka pytań

    Witam od pewnego czasu moja alfa ma ogromne problemy z jazdą dzisiaj postanowiłem pojechać do elektryka i podpiąć auto pod kompa. Okazało się ze uszkodzona jest sonda lambda oraz przepływomierz. Sondę wymieniałem z 9 miechów temu na oryginalna Boscha ale może nadszedł już jej czas (alfa jest zagazowana). Natomiast przepływke kupiłem niedawno od kolego "david-a" z forum, więc wydaje mi się ze powinna być sprawna. Teraz 2 pytanka, może ktoś z was wie, jakie napięcia powinny być na kostce-wtyczce od przepływomierza?? bo może jakiś kabelek mi pękł, załamał się lub naderwał i dlatego auto nie działa na żadnej z 2 przepływek ? Jutro sprawdzę kable od sondy, jeśli będzie padnięta to mam pytanko, co do uniwersalnej sondy z allegro, czy pasuje gwintem do mojego katalizatora ??. Dodam ze moje auto to alfa 155 2.0 ts 8V z 1992 roku z sonda wkręcana w katalizator.

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Koszalin
    Postów
    440

    Domyślnie

    Widze ze nikt nic niewie to moze poradzicie mi która sonde wybrac ??

    Ta wygląda tak samo jak moja czyli 2 wtyczki 4 przewody ale jest do 2,5 v6 hmm ciekawe czy pasuje
    http://www.allegro.pl/item374848049_...a_155_164.html

    tutaj niby jest do alfy 155 2.0 Ts ale niejest napisane czy do 8 zaworowej ale pewnie tak
    http://www.allegro.pl/item372008790_...omeo_fiat.html

    ostatnia to taka jak mam obecnie
    http://www.allegro.pl/item374319136_...omeo_fiat.html

    Która z tych sond byście wybrali ?? dodam ze oryginalniej niekupie bo mi szkoda kasy i mam sporo wydatków w tym miech (przegląd ubezpiecznie itp )
    p.s sonde zmieniałem 9 miechów temu i padła - pewnie od gazu
    AR 155 1.8 8V & AR 156 2.5 V6

  3. #3
    muzzy
    Gość

    Domyślnie

    Sonda tylko oryginalna. Na zamienniki szkoda kasy. Jak ja wymienialem to tylko powiedzialem ze 4 przewody i wydzielona masa. Koszt oryginalnej Boscha 260zl.

  4. #4
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    A próbowałes jechać bez podpietej przepływki?

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #5
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Koszalin
    Postów
    440

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155
    A próbowałes jechać bez podpietej przepływki?
    Tak cały czas mam odpięta przepływke. Jak jest podpięta to jest tragedia Nawet kupiłem 2 przepływke ale na niej jest to samo Poczekam na sonde i ja wymienie i wtedy zobacze czy jest jakas poprawa . Co do przepływki to na kompie niepokazało zmiany napiec na przepływce ale temp z czujnika pokazało. Jak odpiełem przepływke to tem na czujniku wunosiła prawie - 60*C oraz zwiększyły sie czasy wtrysku - tak powiedział elektryk

  6. #6
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    W zasadzie gdy pada przepływka zaraz poniej pada sonda , zobacz jeszcze filtr powietrza

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Koszalin
    Postów
    440

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155
    W zasadzie gdy pada przepływka zaraz poniej pada sonda , zobacz jeszcze filtr powietrza
    Filtr powietrza jest oki wymieniałem go jakies 9 miechów temu
    Jak przyjdzie mi sonda i ja zamontuje to wtedy zrobie resa ecu i podłacze przepływke i zobacze czy wszystko dziła oki

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Koszalin
    Postów
    440

    Domyślnie

    Żeby nie zakładać nowego topicu pisze tutaj a więc dzisiaj zabrałem się za zamontowanie sondy . Sonda oryginalna Boscha a więc szybciutko zabrałem się za wyjęcie akumulatorka żeby zresetowac kompa od auta i wykręciłem sondę cała operacja zajęła mi około godzinki powpinałem wszystko itp. podpiąłem aku odpalam auto i nie jest dobrze obroty falują no ale pozwoliłem jej podziłac. Po paru minutkach siadłem do auta i jazda próbna na benzynie alfa czuć jak by dalej niespalała benzyny, przerywa czasami a czasami jest dobrze wstawiłem jej do podłogi i było oki po chwili na parkingu zaczęła falować i obrazu było czuć zapach benzyny i czarny dymek niespalanej mieszanki parę przygazówek pedał reaguje z opóźnieniem i strzał z rury wydechowej . Natomiast na gazie alfa po wymianie sondy śmiga naprawdę ładnie zero zastrzeżeń może poza tym ze obroty falują ale to sekwencja i uczy się od benzyny. Ludzie poradźcie co z tym autem jest bo mam juz go dosyć zjadł mnie finansowo i mam go dosyć powoli myślę o oddaniu go na złom i będzie po kłopocie
    AR 155 1.8 8V & AR 156 2.5 V6

  9. #9
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    Cytat Napisał FlaY
    zjadł mnie finansowo i mam go dosyć
    Ja w tej sytuacji tym bardziej juz bym nie odpuscil.Szkoda by mi bylo oddac tyle wpakowanej kasy na zlom.Miej ducha walki.Nie poddawaj sie :twisted:

  10. #10
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Mnie to cały czas wygląda na przepływkę może lejące wtryskiwcze . zagazowane auto ciężko zdiagnozowac

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. Kilka pytań, kilka problemów.
    Utworzone przez redek83 w dziale GT
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-11-2013, 14:18
  2. kilka pytań....:)
    Utworzone przez pawlo12 w dziale GT
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-08-2013, 09:08
  3. Kilka problemów i Kilka Pytań ALFA 147 1.6 TS
    Utworzone przez michasecp w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 19-02-2012, 20:48
  4. Kilka pytań
    Utworzone przez Pazur w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 28-03-2010, 12:59
  5. [166] Pytań kilka
    Utworzone przez Loczek w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 06-07-2008, 23:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory