Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 41

Temat: Zamulony silnik do 3000obr/min JTD

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar dejvid27
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Auto
    Była 156 1.9 Jtd & 166 JTD i Alfa GT JTDm Collezione
    Postów
    226

    Domyślnie Zamulony silnik do 3000obr/min JTD

    Witam mój problem z alfa 166 polega na tym , a więc oddałem do mechanika na górne wahacze,rozrzad,pompa wody,drązki,przewody itd.Odebrałem i auto było zamulone co po paru dniach okazało się że to turbina i oddałem do regeneracji po ogledzinach mechanika. wtryski miałem sprawdzane ,cisnienie doładowania jest niby dobre ale moja alfa 166 2.4 jtd 136 PS zbiera się teraz dopiero od 3000 obr i to na dodatek słabo wiecej wyje niż jedzie a przyspieszenie do setki wyszło mi 12,0 sekund co może byc nie tak wczesniej zbierała się od 2000 tyś i wciskało w fotel.Mechanik powiedział ze jest jakaś zamulona i nie wie co jest grane

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kobylnica, Gniezno, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM Distinctive Premium Q-Tronic + wyścigowa terenówka czyli firmówka
    Postów
    727

    Domyślnie

    podepnij kompa i zobacz jakie wywala błędy, i może źle ci turbine zrobili.
    Jeśli chcesz być kimś - kup VW, jeśli jesteś kimś - jeździsz Alfą Romeo.

  3. #3
    Użytkownik Świeżak Avatar dejvid27
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Auto
    Była 156 1.9 Jtd & 166 JTD i Alfa GT JTDm Collezione
    Postów
    226

    Domyślnie

    dzięki tylko gdy odbierałem mowił mi mechanik, że jest ok że nie ma błędów ,fuck !!! nie wiem co robić może przepływka ?? jesteś z poznania

    ---------- Post added at 16:01 ---------- Previous post was at 15:58 ----------

    jak mam pisać na głownym forum ??? jesteś z Poznania ?? mam wykres od tych z regenracji mogę ci wysłać

  4. #4
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kobylnica, Gniezno, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM Distinctive Premium Q-Tronic + wyścigowa terenówka czyli firmówka
    Postów
    727

    Domyślnie

    mieszkam blisko poznania a jakie masz wykresy i jakie są na nich parametry. odepnij przepływomierz i zobacz jak się będzie zachowywać auto
    Jeśli chcesz być kimś - kup VW, jeśli jesteś kimś - jeździsz Alfą Romeo.

  5. #5
    Użytkownik Świeżak Avatar dejvid27
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Auto
    Była 156 1.9 Jtd & 166 JTD i Alfa GT JTDm Collezione
    Postów
    226

    Domyślnie

    Może się zgadamy wpadniesz do mnie na kawe ,sprawdzisz co jest grane z moja alfą ???podaj @ wysle ci to od turbiny co mi dali .Ja bede za 30 min ide po zakupy tylko

    ---------- Post added at 18:21 ---------- Previous post was at 16:33 ----------

    Czarek wysłałem ci na @ wykres daj znać

  6. #6
    Użytkownik Świeżak Avatar dejvid27
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Auto
    Była 156 1.9 Jtd & 166 JTD i Alfa GT JTDm Collezione
    Postów
    226

    Domyślnie

    podpiąłem z kumplem pod komputer sprawdzilismy turbinę i pokazywało (oczekiwanie ciśnienia doładowania zero bara) nawet jak gaz wduszaliśmy nic nie pokazywało . Znajomy zrobił zdjęcia jutro wstawie z komputera jak podpieliśmy . nie wiem co robić !!!

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Rolin
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    była AR 166 2.4JTD CF3
    Postów
    371

    Domyślnie

    jeżeli komputer pokazuje 0 barów to jedyne co mi przychodzi do głowy to albo urwana oś turbiny albo uszkodzony czujnik. Nawet jeśli turbo jest zajechane na maksa to coś musi cisnąć a nie chce mi się wierzyć że może to być wina np. zapieczonych kierownic.

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iwok
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    okolice Poznania
    Auto
    już nie alfa :)
    Postów
    499

    Domyślnie

    Z czystej ciekawości zapytam: u kogo robiłeś ten remont?

  9. #9
    Użytkownik Świeżak Avatar dejvid27
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Auto
    Była 156 1.9 Jtd & 166 JTD i Alfa GT JTDm Collezione
    Postów
    226

    Domyślnie odpowiedz

    --------------
    Ostatnio edytowane przez dejvid27 ; 07-04-2012 o 10:26

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar DamianS
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Lancia Thesis Centenario, Lancia Phedra Platino
    Postów
    705

    Domyślnie

    Może do turbo założyli wał o mniejszej średnicy ? Wydajność znacznie wtedy spada , spalanie rośnie i auto nie jedzie na niskich obrotach.
    Miałem kilka takich przypadków - szczególnie w turbinach do 2.2 HDi (Lancia Phedra) - do tych turbin nie ma zestawów naprawczych więc regeneracja to cepelia.

Podobne wątki

  1. Silnik kręci tylko do 3000obr/min 2.0 TS
    Utworzone przez RAFALczudec w dziale 166
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 14-10-2013, 13:08
  2. Zamulony silnik od 3000 obr/min JTD
    Utworzone przez dejvid27 w dziale 166
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 06-11-2012, 08:15
  3. Zamulony silnik 2,5 V6
    Utworzone przez Krzychu25wroc w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 11-12-2011, 19:07
  4. Zamulony silnik 2,4
    Utworzone przez gryzli74 w dziale 166
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 06-03-2011, 08:30
  5. Zamulony silnik 166 3.2 V6
    Utworzone przez Marty w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 07-06-2009, 18:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory