Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: łączniki gumowe kolektora ssącego - 2.5 V6

  1. #1
    wojtasw007
    Gość

    Domyślnie łączniki gumowe kolektora ssącego - 2.5 V6

    Jak w tytule, gdzie mogę takie dostać, albo na co zamienić? Potrafi ktoś pomóc? Dzwoniłem do ASO i usłyszałem cenę za komplet oryginałów to mało z krzesła nie spadłem i nie połknąłem telefonu.

    Mam tam nieszczelność, przez co silnik nierówno chodzi bo łapie lewe powietrze, wartość powietrza przy spalaniu to 0,50 - 0,55 a wiem, że MAX, ma być 0,30 - 0,35

    Jak widać u mnie jest znacznie więcej co jest niezdrowe dla silnika, wydaje mi się, że to ostatnia nieszczelność, ale nie wiem jak to zastąpić ewentualnie

    Sprawdziłem to dzisiaj w bardzo mądry sposób, pryskając plakiem po wszystkich łączeniach gumowych i mierząc wartości powietrza na kompie, wszędzie gdzie była nieszczelność po pryśnięciu wartość powietrza chwilowo spadała, więc tam uszczelniałem, zmieniałem gumy/węże...tutaj jednak było gorzej bo wywołałem maly pożar, na szczęście obyło się bez szkód.

    Kolejne pytanie, które traktuję tutaj jako gratis, uznajcie mnie za laika, ale czy polerowanie kolektorów ma jakiś wpływ na pracę silnika?

    Na allegro znalazłem komplet wypolerowanych kolektorów + te gumy, za 100zł, ale głupio wywalić stówe jak to też może być nieszczelne.

    Tak więc - pomocy

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Loco
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 3,2 V6 06r
    Postów
    268

    Domyślnie

    kolego tu masz łączniki po dyszku http://allegro.pl/laczniki-gumowe-ko...305783435.html. Zagadaj ze sprzedawcą, żeby sprawdził ich stan przed wysyłką.

    Polerowanie baranów ma tylko i wyłącznie wpływ estetyczny

  3. #3
    wojtasw007
    Gość

    Domyślnie

    hmm...gwarancja rozruchowa więc jakby co można niby oddać jak będą nieszczelne...ale wizualnie nie da się nic ocenić, moje wizualnie są jak ideały, jednak guma już straciła swoje właściwości i przepuszcza, zastanawiam się czy nie ściągnąć jednego, nie wymierzyć dokładnie i samemu nie dorobić, ale jak to będzie wtedy wyglądało -.-

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Jezeli chodzi Ci o gumy na baranach to w ASO kosztuja 15zl wg epera, numer czesci - 60581996
    Ostatnio edytowane przez -BamBosZek- ; 27-04-2012 o 22:53
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  5. #5
    wojtasw007
    Gość

    Domyślnie

    Myślę czy ewentualnie ich sobie teraz nie odpuścić i czy nie owinąć czymś po prostu miejsc łączenia, tylko pytanie czym.
    Taśma izolacyjna przy silniku będzie się topiła jak woreczek foliowy, jadę do liroy merlin szukać czegoś co by wytrzymało te temperatury,.

    EDIT:

    -Bam-BosZek- dzwoniłem wczoraj to usłyszałem 100zł za jedną, chyba że się z Panem z ASO nie zrozumiałem...
    Ostatnio edytowane przez wojtasw007 ; 28-04-2012 o 09:06

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Ja niedługo będę miał te gumy wolne, żadnych przepuszczeń powietrza nie ma, po prostu wstawiam od 3.0.
    A co do wartości to chodzi ci o map jak podpinasz się do kompa od gazu, jeżeli tak to wiele nie spadnie, ja mam 0,46 co najmniej i z tego co wiem w 2.5 to normalne

  7. #7
    wojtasw007
    Gość

    Domyślnie

    Jeśli mówisz, że normalne to ok...po prostu Pan od gazu upierał się że musi być 0,35 - max.
    Nieszczelność tam jest więc i tak trzeba zmienić, bo samchód nim wkręci się powyżej 2 k delikatnie szarpie B/G - to samo. I na jałowym nierówno chodzi, ale to (mam nadzieję, bo już mi się nie chce dalej szukać) przez skaczącą dawkę powietrza.

  8. #8
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Kolego jak jestes zainteresowany nowymi to zadzwon do mnie w poniedziałek około 13-14 się przypomnieć po godzinie oddzwonie i powiem ci w jakich cenach będe miał te gumy, w tym twoim aso z tym 100 zł za sztuke to zdecydowanie przesadzili...
    Tel. 602 240 284
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Cytat Napisał wojtasw007 Zobacz post
    Jeśli mówisz, że normalne to ok...po prostu Pan od gazu upierał się że musi być 0,35 - max.
    Napisz najlepiej do GrzesiekK., on najlepiej się zna na gazie w tych silnikach, z tego co ja wiem to 0,35 to jest ale w 3.0

  10. #10
    wojtasw007
    Gość

    Domyślnie

    Ok, dzięki za informację, zaraz poślę priv.
    Ale martwi mnie taka wysoka mapa, tym bardziej, że ewidentnie (wg. moich uszczelnien) świadczy ona o ciągnięciu lewego powietrza. Na początku miałem około 1,0 pryskałem plakiem, znalazłem 3 nieszczelności po uszczelnieniu wyszło od 0,49 do około 0,55. Ale znalazłem jeszcze jedną nieszczelność, właśnie na baranku - ciekawe ile będzie jak się jej pozbędę.

    ---------- Post added at 13:35 ---------- Previous post was at 13:19 ----------

    Hmm...dodać moge tylko, że na benzynie mapa też się na początku wahała ok. 1.0 a teraz tak jak na gazie 0,5-0,55...
    Zgłupiałem już, silnik ma małe zawirowania co świadczy ALBO o nieszczelność, ALBO o nie do końca zamykającej się przepustnicy, i jedno i drugie dawało by taki objaw.
    Ale to na inny temat.

    Pytanie jak ma w końcu wyglądać ta mapa, zobaczymy co GrzesiekK odpowie.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 14-11-2018, 14:53
  2. Demontaż kolektora ssącego JTD
    Utworzone przez damiyc w dziale 156
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 07-02-2013, 17:11
  3. polerowanie kolektora ssącego w 1.9 JTD
    Utworzone przez don camillo w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 24-11-2012, 17:54
  4. Zmiana kolektora ssącego do 2.5V6 od 3.0 V6
    Utworzone przez WUJ LEDI w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 13-10-2011, 14:14
  5. [164] Łączniki gumowe kolektora ssącego
    Utworzone przez lupo7 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 31-12-2008, 09:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory