Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Problemy po nagrzaniu silnika

  1. #1
    Gutek1983
    Gość

    Domyślnie Problemy po nagrzaniu silnika

    Witam zaczeło sie ciepło i znowu moja bella szwankuje jak jest zimna tzn jak skazówka temperatury pokazuje po niżej 80 stopni autko sprawuje sie dobrze ladnie odpala równo pracuje a jesli temperatura przekroczy 80 stopni to autko zamula nie zbiera się silnik ma nie równe obroty tak jak by stracił siłe nawet obracanie kieownicą sprawia silnikowi problem potrafi zgasnąć a jak włacze klime w tym momencie jak już jest dobrze nagrzany to udusi silnik i rozrusznik ciężko kreci tak jakby akumulator padł jak ostygnie autko znowu hula
    Ostatnio edytowane przez Gutek1983 ; 28-04-2012 o 20:03

  2. #2
    Gutek1983
    Gość

    Domyślnie

    nikt nic nie wie ? :/ to może ma ktoś znajomego w pobliżu Ostrowca Św który podlaczy moja 145 pod kompa bo mój kolega prysnął zagramanice

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar GrzesiuŻar
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    156 SW 2.5 V6 2002/03 192KM
    Postów
    1,250

    Domyślnie

    Kolego, mało kto ma BX i z nim związane doświadczenia... Poczekaj, na pewno ktoś napisze
    AR 146ti 2.0 16v '96
    AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
    AR 155 2.0 16v '95
    AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
    AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG

  4. #4
    Gutek1983
    Gość

    Domyślnie

    Panowie przejechał sie moją alfą Machanior i po tym zdiagnozował że jak dodaje delikatnie gazu to auto sie zbiera ale jak da jej gaz w podłogę to auto muli i powiedział ze pompa paliwa zdechła ma słabe cisnienie czy to możliwe ?

  5. #5
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    moze pompa, pomierz czujnik polozenia przepustnicy, sprawdz czujnik podcisinienia w dolocie (odlacz i zaslep otworki) zobacz czy to cos zmienia no i spr czujnik temp do kompa moze w szczytowej wartosci nie trzyma wlasciwej opornosci (w bx 1.4 musi byc czarny a nie niebieski)
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

Podobne wątki

  1. 2.5v6 i mycie silnika i problemy
    Utworzone przez loloplay w dziale 156
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 18-12-2014, 20:39
  2. [GTV] Stuki w silniku po nagrzaniu silnika i hałasy z wariatora :D
    Utworzone przez viruskill w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 28-02-2013, 23:26
  3. [159] Spadek mocy po nagrzaniu silnika
    Utworzone przez michal-ar1 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 05-06-2012, 15:59
  4. Wariator zaczyna klekotać dopiero po nagrzaniu silnika
    Utworzone przez 4fingers w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-05-2012, 21:09
  5. [159] 1.9 JTDm 8v - silnika strasznie trzepie, gdy jest zimny, po nagrzaniu jest wporządku
    Utworzone przez bober331 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 23-08-2009, 20:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory